امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کمیته فنی دوچرخه سواری خروجی خاصی ندارد

#1
کمیته فنی دوچرخه سواری خروجی خاصی ندارد 1

مدیر پیشین تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: در جلسه کمیته فنی فدراسیون دعوت شدم اما ترجیح دادم شرکت نکنم چون خروجی خاصی ندارد و به نظرم حضورم بی معنی بود.

مصطفی چایچی در گفت و گو با ایسنا درباره ی علت شرکت نکردن خود در جلسه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: وقتی جلسه کمیته فنی نمایشی است و خروجی خاصی ندارد چرا باید شرکت کنم؟ من قبل از اینکه آقای قمری به فدراسیون بیاید عضو کمیته فنی فدراسیون بودم و واقعا در کمیته فنی کار انجام می شد و تصمیم گیری ها اصولی بود اما اکنون تصمیم گیری هایی که می شود غلط است و به صلاح دوچرخه سواری نیست.

او ادامه داد: از طرفی سیاست هایی که به عنوان تصمیم کمیته فنی مطرح می شود در واقع از قبل تصمیم گیری شده است. نفرات کمیته فنی هم در فدراسیون مشغول به کار هستند و حالا ممکن است یکی ، دو نفر از بیرون بیاورند اما این یکی، دو نفر هم کاری نمی توانند انجام دهند.

چایچی در پاسخ به این پرسش که چه تصمیماتی گرفته شده که اشتباه بوده است، تصریح کرد: یکی از تصمیماتی که گرفته شد که البته اصلا هم در کمیته فنی مطرح نشد خرید ۳۰۰دستگاه دوچرخه بود. دوچرخه های خریداری شده برای پیست بود در حالی که ما در ایران ۴-۵ پیست فعال داشتیم. بجای آن می توانستند ۲۰۰دستگاه دوچرخه جاده و ۱۰۰ دستگاه دوچرخه پیست تهیه کنند. در جلسه توزیع دو چرخه ها من بودم و گفتم اینکه به استان کردستان که پیست ندارد پنج دوچرخه سوار پیست داده می شود کار درستی نیست و ممکن است رکابزنان این استان با این دوچرخه ها به تمرین جاده بروند که خیلی خطرناک است چون دوچرخه پیست ترمز ندارد. بارها مشاهده کرده ایم که رکابزنان با دوچرخه های پیست به تمرین جاده می روند. من اعتراض کردم اما اهمیتی ندادند.

او ادامه داد: دیگر تصمیمی که گرفته شد و به نظرم اشتباه بود اجرای طرح سلامت برای دوچرخه سواران از لحاظ دوپینگ بود. ما زیر مجموعه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری هستیم پس باید قوانین آن را هم رعایت کنیم. یکی از قوانین این است که هیچ کار پزشکی و آزمایشگاهی خود فدراسیون انجام ندهد و یا به آن استناد نکند. اما فدراسیون طرح سلامت را راه اندازی کرد و هزینه زیادی انجام دادیم و از رکابزنان تست گرفتیم در نهایت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری متوجه موضوع شد و دستور توقف اکید داد چون غیر قانونی بود. زمانی که بحث انجام این طرح در کمیته فنی مطرح شد، من اعلام کردم باید مجوز آن را از اتحادیه جهانی و نادو بگیریم و در غیر این صورت غیر قانونی است اما توجه نکردند به نظرشما نتیجه اجرای این طرح شد آیا باعث شد دوپینگ کم شود؟

چایچی در پایان گفت: دوستان لطف کردند و حتی به صورت کتبی از من برای حضور در جلسه کمیته فنی دعوت کردند اما ترجیح دادم شرکت نکنم چون به نظرم خروجی خاصی ندارد. قبلا اگر در مورد تصمیمی مخالفت می کردیم بازهم فرقی نداشت و با این شرایط حضور در این جلسه هم بی معنی بود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  کنعانی‌زادگان به کمیته اخلاق دعوت شد
  چرا آل کثیر به کمیته انضباطی احضار نشد؟
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  دستور فوری کمیته انضباطی برای محرومیت دو بازیکن.
  رمزی در لیست خروجی یوونتوس
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کلوپ: مشکلی بین صلاح و مانه وجود ندارد
  عضو کمیته فنی دوچرخه سواری: برخی تا از فدراسیون می‌روند ایراد می‌گیرند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان