امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فوتسالیست‌های ناشنوا در انتظار اعزام به بازی‌های آسیایی

#1
فوتسالیست‌های ناشنوا در انتظار اعزام به بازی‌های آسیایی 1

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از اعزام این تیم به بازیهای آسیایی در بحرین خبر داد و گفت: بازی‌های آسیایی ناشنوایان قرار است آبان ماه در بحرین برگزار شود که البته این اعزام بستگی به وضعیت کرونا در دنیا دارد که امکان برگزاری مسابقات وجود داشته باشد یا خیر؟

علی رعدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان آبان سال گذشته پس از لغو بازیهای آسیایی در هنگ‌کنک چند ماه تعطیل شد و قرار بود قبل از پایان سال چند مرحله اردوی آمادگی داشته باشیم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اردوها و مسابقات لغو و شرایط برای برگزاری اردو فراهم نشد. امسال با توجه به این که بحرین میزبانی بازیهای آسیایی ناشنوایان را بر عهده گرفته است، امیدواریم این بیماری مانعی برای اعزام فوتسالیستها به بازیهای آسیایی برای دومین بار نشود.

وی گفت: طی نشستی که با رییس فدراسیون داشتیم مقرر شد در صورت صدور مجوز برای برپایی اردوها از سوی ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، از خرداد اردوهای تیم ملی فوتسال ناشنوایان را برگزار تا در صورت اعزام به بازی‌های آسیایی تیم خوبی را راهی بحرین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: برای جلوگیری از افت بدنی فوتسالیست‌ها و آماده‌سازی آنها برای شرکت در اردوها مدتی است که از طریق شبکه مجازی یکسری تمرینات بدنسازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم و با پیگیری گزارش عملکرد آنها در جریان وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان قرار می‌گیریم. البته چون امکان انجام تمرینات تکنیکی به صورت انفرادی وجود ندارد سعی می‌کنیم فوتسالیست ها را از نظر بدنی آماده کنیم تا با شروع اردوها مشکلی برای اجرای تمرینات تیمی و تکنیکی نداشته باشیم.

رعدی در پایان گفت: سال گذشته باجوانگرایی که در تیم فوتسال ناشنوایان صورت گرفت امسال دیگر تغییراتی در تیم انجام نخواهد شد، تلاش بر این است که در صورت اعزام به بازی‌های آسیایی با همین تیم بتوانیم در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لک، آماده هفتمین کلین شیت آسیایی (عکس)
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  فرشید اسماعیلی؛ همانی که انتظار می‌رفت
  طلسم فولاد در نخستین دیدار آسیایی حفظ شد
  آغاز ماموریت شهریار در جمع پرسپولیس آسیایی
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران
  سقوط تلخ در انتظار عابدزاده و علیپور
  اعزام امین طاهری و 3 کشتی‌گیر دیگر به جام دانکلوف
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان