امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عضو تیم ملی پاراتیراندازی: تمرین در منزل سبب افزایش رکوردم شده است

#1
عضو تیم ملی پاراتیراندازی: تمرین در منزل سبب افزایش رکوردم شده است 1

عضو تیم ملی پاراتیراندازی گفت: طی دو ماهی که تمرینات خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا در منزل پیگیری می کنم از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی شرایط راضی کننده ای دارم و تلاشم بر این است که با تایید رکوردم از سوی کمیته ملی پارالمپیک مشکلی برای حضور در توکیو نداشته باشم.

سید محمدرضا میرشفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته که به عنوان سرپرست پاراوزنه برداری انتخاب شدم هدفگذاری اصلی من پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و تنها برای کمک به رشته وزنه برداری این مسئولیت را قبول کردم. رشته اصلی من تیراندازی است و دوست داشتم بتوانم در این رشته در توکیو به مدال دست پیدا کنم.

وی درباره حضور حسین رضازاده به عنوان سرپرست پاراوزنه برداری افزود: رضازاده در بحث وزنه برداری افراد سالم تجربه زیادی دارد و وی به عنوان رئیس فدراسیون و یکی از قهرمانان وزنه برداری فرد شناخته شده ای در وزنه برداری است. قطعا می تواند در زمینه جذب اسپانسر در پاراوزنه برداری کمک زیادی به این رشته کند. من اگر سال گذشته نیز مسئولیت پاراوزنه‌برداری را قبول کردم تنها به خاطر کمک به ورزشکاران وزنه بردار بود و قصد ماندن در وزنه برداری را نداشتم. در حال حاضر نیز تمام تمرکز خود را بر روی تیراندازی گذاشتم تا بتوانم رکوردم را نسبت به گذشته افزایش دهم.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: بعد از کسب سهمیه در ۱۰ متر و ۵۰ متر بادی چون از نظر رنکینگ رکوردم برای حضور در توکیو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک نبود سعی داشتم در مسابقات بین المللی العین امارات و همچنین مسابقات جهانی آلمان رکورد خود را افزایش دهم که متاسفانه هر دو تورنومنت به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و الان منتظرم بعد از اینکه وضعیت از نظر این بیماری به حالت عادی برگشت بتوانم رنکینگ خود را افزایش دهیم و از نظر رکوردی برای حضور در توکیو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک قرار بگیرم.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی اضافه کرد: طی دو ماهی که در خانه تمرین خشک انجام می دهم. نه تنها رکوردم کاهش پیدا نکرده بلکه تصور می کنم نسبت به قبل از نظر رکوردی شرایط بهتری دارم. الان فرصت خوبی است که در کنار کار بدنسازی از نظر تکنیک و تاکتیک نیز شرایطم را بهبود ببخشم و در هر دو ماده ۱۰ متر و ۵۰ متر بادی رکورد خود را ارتقاء دهم.

وی اضافه کرد: هر چند هنوز سهمیه من از سوی کمیته ملی پارالمپیک مورد تایید قرار نگرفته است اما این آمادگی را دارم که حتی در صورت عدم اعزام به تورنومنت بین المللی در اردویی که زیر نظر داور کمیته بین المللی پارالمپیک باشد شرکت کنم و برتری خود را از نظر افزایش رکورد نسبت به قبل ثابت کنم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر از نظر جسمی و روحی و تکنیکی به خاطر استراحت خوبی که در منزل داشتم شرایط راضی کننده ای دارم و امید زیادی به کسب مدال در هر دو ماده ۱۰ متر و ۵۰ متر بادی در توکیو دارم. در صورتیکه رکوردم از نظر کمیته ملی پارالمپیک مورد تایید قرار بگیرد و مشکلی برای حضور در توکیو نداشته باشم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
Clocket تصویر جنجالی انصاری در تمرین پرسپولیس
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین
  کلاغ‌ها، میهمان ویژه تمرین استقلال(عکس)
  گزارشی از اوضاع عجیب و تمرین باورنکردنی استقلال
  حواشی ۳ ماهه اخیر شهرخودرو/ از غیبت ادامه‌دار خارجی‌ها تا مشخص نبودن زمین تمرین
  گزارش کامل اولین تمرین استقلال پس از ۷۷ روز
  ورزش‌های قدرتی مناسب در منزل + مدت زمان
  اینانلو: با تیراندازان اندونزی در قرنطینه تمرین می‌کنیم
  بیشتر تمرین می‌کنم تا مدعی اصلی اعزام به المپیک باشم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان