امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوهکینگ یا هـک‌ زیستی چیست؟

#1
بیوهکینگ یا Hک زیستی در حقیقت روند ایجاد تغییرات در شیوه زندگی شماست تا عوامل بیولوژیکی بدن‌تان را “هک” کند و بتوانید بهترین خود را به نمایش بگذارید. احتمالا تا به حال این نقل‌قول معروف را شنیده‌اید که می‌گوید:”شما آن چیزی هستید که می‌خورید”؛ که در واقع برای انسان به معنای وسیع تری بکار برده می شود: هر آنچه را که ما وارد بدن می کنیم – غذاهایمان، افکار، حرکات جسمی مان – بر نحوه رفتار ما تأثیر می گذارد. با استفاده از بیوهکینگ کردن خود، در واقع می توانید بدن خود را متحول کنید؛ بنابراین احساس پر انرژی بودن، کارآمدی و کلا در بهترین حالت ممکن خود هستید.

بیوهکینگ یا هـک‌ زیستی چیست؟ 1

لازم نیست که دانشمند دیوانه ای باشید و آزمایش های دیوانه وار را با بدن خود انجام دهید. در عوض، این به آن معناست که از Hک های مختلف استفاده کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهترین است (که می تواند بسیار متفاوت از آنچه که هستید باشد) تا از آن برای زندگی بهتر استفاده کنید. امروزه برخی از افراد به شما خواهند گفت که انواع وسایل و اندازه گیری ها برای بیوهکینگ کردن ضروری است؛ اما این فقط برای روشی کهنه و قدیمی – ایجاد تغییرات کوچکی در شیوه زندگی، ایجاد فرصت برای بدن تان برای تنظیم و سپس مشاهده احساس نتیجه داده شده- می تواند باشد. شما چیزهایی که برای شما مفید است را استفاده می کنید؛ نه آنچه را که نیست. بعد از آن، وقتی احساس کنید بدن شما چه احساسی دارد، شما آماده هستید!

تاریخچه بیوهکینگ
“بیوهکینگ” یک اصطلاح گسترده است که به موارد مختلفی اشاره دارد. از نظر تاریخی، این اصطلاح در مقاله ای در سال 1988 و بحثی در واشنگتن در ارتباط با بیوتكنولوژی در قالب “تداخل با كدهای ژنتیكی موجودات زنده” به توده ها ذکر شده است. اخیراً، کارشناسانی مانند بن گرینفیلد و دیو آسپری (بنیانگذار Bulletproof) وقتی صحبت از بیوهکینگ می شود، یک هنر را توسعه داده اند. آنها با به اشتراک گذاشتن تجربیات، “هک ها” و محصولاتشان امیدوارند که به بقیه کمک کنند تا تغذیه، تناسب اندام و سبک زندگی را برای بهبود سلامتی خود، دستکاری کنند.

بیوهکینگ یا هـک‌ زیستی چیست؟ 1

 انواع بیوهکینگ
به طور معمول، بیوهکینگ به سه دسته تقسیم می شود: مواد مغذی، زیست شناسی خود انجامی و بیوهکینگ کردن صیقلی. در اینجا توضیحاتی در مورد این معانی بیوهکینگ وجود دارد:

مواد مغذی: این را می توان به عنوان مطالعه دستکاری مواد مغذی بر عملکرد بدن توصیف کرد. مواد مغذی همچنین با سایر زیر گروه ها در زمینه بیوهک مانند دستکاری خواب، ورزش، Hک کردن حواس، تنظیم محرک های محیطی (مانند صدا و نور) و مدیریت استرس مرتبط است.
این نوع از بیوهکینگ واقعاً مبتنی بر این مفهوم است که بدن ما در حال تغییر است و برای کشف بهتر زندگی، از این اکتشافات استفاده می شود. غذا، فعالیت و محرکهای مختلف عملکردی بدن را تغییر می دهد و مواد مغذی یادگیری نحوه عملکرد این تعامل ها را نیز درگیر خود می کند.

بیوهکینگ خود انجامی: بیوهکینگ افراد خرده فرهنگ است که آزمایش های بیولوژیکی انجام می دهند و علوم زندگی را خارج از معانی معمول مطالعه می کنند. این جنبشی است که از اوایل دهه 2000 آغاز شد.
بسیاری از “معلمان” در این نهضت، مربیانی رسمی یا محققان علمی هستند که می خواهند به طور متوسط نحوه انجام آزمایش های”جو” را نشان دهند. در حالی که این یک حرکت جالب توجه است، این زیر مجموعه از بیوهکینگ بیشتر به مطالعه و آزمایش علمی غیرقابل اعتماد متمرکز است و اغلب به دلیل عدم نظارت رسمی مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیوهکینگ صیقلی: این زیر مجموعه ای از بیوهکینگ خود انجامی است که بر روی بستر فناوری یا دستکاری شیمیایی بدن تثبیت می شود. این روش تلاش دارد تا محدودیت های فن آوری و بدن انسان را رد کند و اصلاح بدن را برای بهبود “سخت افزار” آن تمرین کند.
اینها معمولاً روشهای بسیار پرخطری هستند که توصیه نمی شوند.

بیوهیکنگ در مقابل زیست فناوری
بیوتکنولوژی از فرآیندهای بیولوژیکی یا برنامه های کاربردی آن برای مقاصد صنعتی یا اهداف دیگری استفاده می کند. این شامل سیستم ها و ارگانیسم های زنده برای توسعه یا اصلاح محصولات می شود و اصطلاح گسترده تری برای پیشرفت تکنولوژی این نوع می باشد. برای پیشرفت در تحقیقات بیوتکنولوژی، این غیر معمول نیست که اختراع یا استفاده از فناوری جدید بیوهیکنگ، الهام بخش بیوهکران شود. با این حال، بیوهکینگ کل گرا که شامل یک رژیم غذایی زیست محیطی یا تغییر سبک زندگی باشد، نیازی به تعامل با بیوتکنولوژی ندارد.

بیوهکینگ یا هـک‌ زیستی چیست؟ 1

افکار نهایی درباره بیوهکینگ
بیوهکینگ چیست؟ بیوهکینگ همه چیز در مورد ایجاد تغییر در شیوه زندگی برای بهینه سازی نحوه عملکرد بدن است.
این که آیا بیوهکینگ ضد گلوله است، شروع کردن یک رژیم غذایی بیوهکینگ یا قرار دادن آهنرباهای بیوهکینگ در بدن شما؛ تعدادی از تعاریف مربوط به بیوهکینگ وجود دارد که برخی از آنها بسیار شدیدتر از سایر موارد است.
حقیقت این است که شما به وسایل فانتزی و تجملی نیازی ندارید که بتوانید خود را بیوهکینگ کنید. درعوض، این عمل درمورد یافتن راههای طبیعی برای بهبود سلامتی و احساس شماست.

بیوهک ها شامل استراتژی هایی مانند تلاش برای رژیم غذایی حذفی، ایستادن بیشتر در طول روز، آزمایش روزه داری دوره ای و خواب بیشتر است.
اگرچه یک شکل شدیدتر از بیوهکینگ محبوبیت بیشتری در “دره سلیکون” به دست آورده، استفاده از مکمل های طبیعی بیوهکینگ و رویکردهای بیوهکینگ از گیاهان ایمن تر و احتمالاً موثرتر است. / hidoctor.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط ßяɪcε ، BIG-DARK ، SABER
آگهی
#2
جالب بود سپاس
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس بگو (;

هَمِعٕ فاٰز گَنّگِستِر وَلّی تآ شَب نَشُدِح باٰس خٖونِع بآشَن♂❤

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوهکینگ یا هـک‌ زیستی چیست؟ 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان