امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هیچ شخصی به اندازه کریستوفر نولان برای بازگشایی سینماها نمی‌جنگد

#1
Video 
سلام دوستان Smile



مدیر اجرایی سینماهای IMAX: هیچ شخصی به اندازه کریستوفر نولان برای بازگشایی سینماها نمی‌جنگد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هیچ شخصی به اندازه کریستوفر نولان برای بازگشایی سینماها نمی‌جنگد 1
«تنت» تک بلاک‌باستر سینمایی جدیدی محسوب می‌شود که همچنان تاریخ اکران خود را تغییر نداده است و برند آی‌مکس می‌گوید تنها دلیل تفاوت آن در این امر به نویسنده و کارگردان اثر مورد بحث برمی‌گردد.

اکثر سینماروها و رسانه‌ها می‌دانند که از بین تمام فیلم‌های بلاک‌باستر معرفی‌شده برای اکران در سال ۲۰۲۰ میلادی و مخصوصا در میان بزرگ‌ترین آثار فصل تابستان، تنها یک محصول سینمایی هنوز می‌خواهد در همان تاریخی اکران شود که از چندین و چند ماه قبل اعلام کرد؛ TENƎꓕ. مطابق گزارش‌ها شرکت برادران وارنر به هیچ عنوان نمی‌خواهد فرصت همکاری باکریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان فیلم‌هایی مانند «تلقین» (Inception)، سه‌گانه‌ی «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight)، «دانکرک» (Dunkirk)، «بی‌خوابی» (Insomnia)، «پرستیژ» (The Prestige) و «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) را در فیلم‌های بعدی او از دست بدهد. به همین خاطر هم استودیو تا آخرین لحظه‌ی ممکن به خواسته‌ی او مبنی بر نگه داشتن تاریخ اکران «تنت» به هدف حمایت از سالن‌های پخش فیلم احترام می‌گذارد. ریچارد گلفوند، مدیر اجرایی برند سینماهای IMAX ساعاتی قبل توضیحات تازه‌ای را در این‌باره ارائه کرده است:

سینمادارها از همین حالا مشغول تشکر از برادران وارنر و شخص کارگردان برای انجام این کار شده‌اند؛ نگه داشتن تاریخ پخش فیلم تا واپسین لحظه‌ی ممکن. آن‌ها امیدوار هستند که به‌خاطر «تنت» اندکی از ضررهای خود را جبران کنند و بالاخره وضعیت بهتری داشته باشند. البته که سینماها در صورت بازگشایی جمعی قابل قبول در ژوئیه با ظرفیت‌های پایین‌تر، سانس‌های کم‌تر و قوانین سفت‌وسخت‌تر بهداشتی فعالیت خواهند کرد و البته که ترکیب همین موارد با ترس برخی مردم از ترک خانه به خاطر کووید 19/ویروس کرونا سبب می‌شود «تنت» نتواند به احتمال زیاد در طول یک هفته به فروش خاصی برسد. ولی این فیلم اگر سینماها باز باشند و در همین تاریخ اکران شود، تا چند هفته هیچ رقیبی نخواهد داشت؛ چون هیچ کارگردان دیگری به اندازه‌ی این فیلم‌ساز به حفظ تجربه‌ی فیلم در سالن‌های سینما و حمایت از سینمادارها اهمیت نمی‌دهد. او دائما مشغول تلاش و جنگیدن برای بازگشایی امن و سریع‌تر سینماها است.

کریستوفر نولان حتی از کنگره به‌صورت رسمی خواست به سینماها توجه بیشتری کنند و نقش عظیم آن‌ها در زندگی انسان را از یاد نبرند. فعالیت‌های او برای تکمیل پروسه‌ی ساخت Tenet از خانه‌ی خود ما را هم به آماده‌سازی کامل آن برای اکران در سینماها تشویق کرد و حتی باعث شد تیم‌های فیلم‌سازی دیگر نیز با روش‌های بهتری برای کار از خانه روی فیلم‌های خود آشنا شوند. هیچ فیلم‌ساز دیگری حاضر نمی‌شود با فیلم ۲۲۵ میلیون دلاری اورجینال خود (پرخرج‌ترین فیلم غیر پیش‌درآمد/غیردنباله/غیرریبوت/غیراقتباسی ۱۰ سال گذشته) چنین کاری کند. آیا ممکن است «تنت» هم مجبور به پذیرش تأخیر شود؟ بله. چون امکان دارد منهای چند ایالت کوچک‌تر امریکا، اصلا در جهان به اندازه‌ی کافی سینمایی باز نباشد که بخواهد آن را نمایش دهد. تلاش‌های این کارگردان برای ممکن کردن بازگشایی امن سینماها اما ورای این صحبت‌ها لایق احترام هستند. از هیچ موردی نمی‌توان مطمئن بود. ولی در نگاه من بازگشت سینماها به فعالیت با فیلم Tenet اتفاق صحیحی است؛ اثری که واقعا به بازگشایی آن‌ها اهمیت می‌دهد.

فیلم Tenet تا لحظه‌ی نگارش این خبر، همچنان قرار است در تاریخ هفدهم ژوئیه ۲۰۲۰ (جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹)اکران شود.


سپاس یادت نره Big Grin
.Haters  are my greatest  motivators
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16596388991788

پاسخ
 سپاس شده توسط The moon
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  مارتین اسکورسیزی و کریستوفر نولان خطاب به کنگره امریکا: لطفا سینماها را نجات بدهید
  کریستوفر نولان: نگران آرشیوها هستم
  اولین واکنش ها به « تنت » کریستوفر نولان منتشر شد!
  آخرین تریلر فیلم Tenet پخش شد؛ جنگ سرد کوانتومی کریستوفر نولان
  تلاش «دوزیست» برای‌اکران در فصل پاییز سینماها
  برادران وارنر برای اکران « تنت » در سینماها شرط گذاشت!
  به نولان درباره تست بازیگری « بتمن » دروغ گفتم!
  سینماها در دهه اول محرم تعطیل میباشند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان