امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اطلاعات جدیدی از بخش زمان حال Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

#1
اطلاعات جدیدی از بخش زمان حال Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد 1

یوبی‌سافت (Ubisoft) پس از رونمایی از بازی Assassin’s Creed Valhalla با انتشار یک تریلر سینمایی، اطلاعات زیادی را در مورد جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی محبوب به اشتراک گذاشت. حالا توسعه دهندگان تصمیم گرفته‌اند تا به یکی از بحث برانگیز‌ترین بخش‌های عناوین این سری بپردازند.

از اولین بازی Assassin’s Creed تا سومین نسخه‌ی اصلی مجموعه، داستان بخش زمان حال یکی از جالب‌ترین و مرموز‌ترین ویژگی‌های عناوین این سری بود. اما پس از پایان داستان Desmond Miles، بخش زمان حال دیگر آن جذابیت سابق را نداشت. با این‌ حال، یوبی‌سافت تلاش کرد تا با معرفی شخصیت Layla Hassan و پرداختن به داستان وی در بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Orgins، بخش زمان حال را دوباره به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری تبدیل کند.
حال با این‌که Layla Hassan آن‌قدر‌ها هم بین بازی‌بازان طرفدار ندارد و بسیاری دوست دارند که این شخصیت عوض شود، اما یوبی‌سافت به تازگی تائید کرده است که داستان این شخصیت در بازی بعدی سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla ادامه پیدا خواهد کرد. واضح است که توسعه دهندگان قصد دارند تا به جای کنار گذاشتن بخش زمان حال، به بهبود آن بپردازند.
آقای جولین لافیریر (Julien Laferrière)، تهیه کننده‌ی ارشد Assassin’s Creed Valhalla، در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوروگیمر اعلام کرد:

نقل قول: ما راهی پیدا کرده‌ایم که بخش زمان حال را به یک تجربه‌ی جدید برای بازی‌بازان تبدیل می‌کند. بخش زمان حال قابل بازی است؛ من می‌توانم این موضوع را تایید کنم.

همان‌طور که مشاهده کردید، این بار Layla قرار است تا به انگلستان رفته و به عنوان یک وایکینگ به تجربه‌ی خاطرات اجداد اساسین‌ها بپردازند. البته با توجه به توضیحات آقای لافیریر، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان موفق شده‌اند تا بخش گیم‌پلی زمان حال را به تجربه‌ی جدیدی تبدیل کنند. حال باید دید که نتیجه‌ی کار به چه صورت خواهد بود.
بازی Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم به جزئیات و تصاویر منتشر شده از آن نگاهی بیاندازید. همچنین به هیچ وجه تریلر معرفی بازی را از دست ندهید.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Valhalla اعلام شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شد
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل ساختارهای متفاوتی از جمله سیاستمداری خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان