امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تن دادن به چرخه انتخابی تنها راه ماندن بنا و محمدی

#1
تن دادن به چرخه انتخابی تنها راه ماندن بنا و محمدی 1

کم شدن اختیارات سرمربیان تیم‌های ملی کشتی در انتخاب ملی پوشان طبق چرخه جدید انتخابی تیم‌های ملی، احتمال کناره‌گیری این دو مربی از سمت هایشان را مطرح کرده و در صورتیکه این ۲ مربی با اجرای این چرخه کنار نیایند قطعا علیرضا دبیر نیز ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد تا شرایط ادامه همکاری این ۲ مربی بیش از پیش سخت شود.

به گزارش ایسنا، پس از تدوین چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی از سوی انستیتو کشتی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در جلسه ای با غلامرضا محمدی و محمد بنا سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، نحوه اجرای این چرخه را برای آنان تشریح و بر اجرای کامل قانون بدون دخالت نظرات شخصی سرمربیان تیم های ملی در انتخاب ملی پوشان تاکید کرد و گفت: وظیفه سرمربیان تیم های ملی آماده سازی کشتی گیران است و این کشتی گیران هستند که باید با عملکردشان باعث انتخابشان طی روند مشخص و قانونی شوند.

موضع قاطع دبیر و تاکید وی بر این موضوع که اجازه نمی دهد نظرات شخصی در تعیین ملی پوشان دخیل شود با ناراحتی و قهر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از جلسه همراه بود که البته این اقدام ناراحتی شدید دبیر را نیز بدنبال داشت.

با توجه به این اتفاق و اختلافات بوجود آمده میان محمدی و دبیر در نحوه انجام کار، احتمال قطع همکاری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد وجود دارد.

هر چند محمدی ساعتی پس از انتشار خبر ترک جلسه در مصاحبه خود با روابط عمومی فدراسیون کشتی بدون اشاره به موضوع ترک جلسه، عنوان کرد باید بررسی های بیشتری درباره طرح جدید انتخابی تیم ملی صورت گیرد اما پس از آن با انتشار پستی در اینستاگرام تلویحا به این شرایط دشوار اشاره کرد.

وی در بخشی از پست خود در اینستاگرام نوشت: شب که می‌خوابی معلوم نیست فردا هستی یا نیستی. عجب روزگار غریبیست.

از سوی دیگر محمد بنا نیز که همواره بر تعیین نفرات دلخواه بر اساس معیارهای سرمربی تاکید داشته به احتمال فراوان به صفر رسیدن اختیاراتش برای انتخاب ملی پوشان رضایت نخواهد داد و این موضوع چالشی جدی برای ادامه همکاری میان وی و فدراسیون کشتی بوجود آورده است.

با توجه به تعویق یکساله المپیک و تاکید جدی دبیر بر اجرای کامل چرخه انتخابی و کاهش شدید اختیارات سرمربیان تیم ملی برای انتخاب نفرات مورد نظرشان، باید منتظر ماند و دید در این شرایط بنا و محمدی حاضر به ادامه کار خواهند بود یا باید شاهد خانه تکانی بزرگ در تیم های ملی کشتی در مسیر المپیک باشیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  سوپر لیگ روسیه تنها جام باقی مانده برای آلکنو
  تصمیم یحیی گل محمدی در خصوص عیسی آل کثیر/ مهاجم محبوب به مشهد می‌رود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان