امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجرای عجیب قرارداد یک وزنه بردار/ ۳ سال دوندگی برای ۱۰ میلیون!

#1
ماجرای عجیب قرارداد یک وزنه بردار/ ۳ سال دوندگی برای ۱۰ میلیون! 1

وزنه بردار سابق تیم ملی جوانان ایران از سال ۹۶ درگیر تسویه قرارداد خود با تیم مناطق نفت خیز جنوب است.

حسین غزالیان در گفتگو با ایسنا درباره ی تسویه نشدن قرارداد او از سال ۹۶ با باشگاه مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: سال ۹۶ در اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان بودم که از باشگاه مناطق نفت خیز جنوب آمدند و در همان اردوی تیم ملی برای حضور در لیگ قرارداد بستیم. مبلغ قرارداد من نیز ۲۰ میلیون تومان بود و بندی داشت که این مبلغ ممکن است ۳۰درصد افزایش و یا ۳۰ درصد کاهش داشته باشد. قرار بود من در پنج مسابقه (۳ مسابقه در لیگ جوانان و ۲ مسابقه در لیگ بزرگسالان) برای این تیم وزنه بزنم. من دو مسابقه را وزنه زدم که در هر دو اول شدم. وقتی از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در نپال برگشتم آسیب دیدگی جزئی داشتم و در اردوی تیم نفت اهواز مصدومیتم بیشتر شد و جام باشگاه های آسیا و دیگر مسابقات لیگ را از دست دادم. در این میان ۸ میلیون تومان نیز هزینه درمانم شد که آن را هم از جیب دادم.

او افزود: سال ۹۷ خیلی دوستانه با آقای کاظمی نژاد صحبت کردم و گفتم حق الزحمه همان دو مسابقه من را بدهند و قبول کرد و گفت ۱۰-۱۲ میلیون تومان برای من می گیرد. چند ماه گذشت وقتی خبری نشد، من نیز به فدراسیون شکایت کردم. پس از آن آقای جلیلی مسئول کمیته لیگ، از من شماره حساب گرفت و گفت مبلغ ۱۰ میلیون تومان قرار شده به حساب من واریز شود اما باز هم خبری نشد. در نهایت دی ۹۸ دوباره به فدراسیون رفتم تا پیگیر مسئله شوم.

وزنه بردار سابق تیم ملی جوانان ادعا کرد: در فدراسیون برگه قرارداد من را نشان دادند و جای مبلغ قرار داد خط تیره کشیده شده بود و پایین هم نوشته شده بود برحسب شایستگی و حضور ورزشکار در مسابقات لیگ ۹۶ قرارداد پرداخت می شود. من واقعا تعجب کردم چون قراردادی که من امضا کرده بودم مبلغ داشت و این را از هم تیمی‌هایم هم سوال کردم و گفتند قراردادی که امضا کردند مبلغ داشت. همان جا به آقای جلیلی گفتم قراردادی که من امضا کردم مبلغ داشت چرا باید قرارداد بدون مبلغ را امضا کنم. از طرفی آن نسخه قرارداد که باید دست ورزشکار باشد و من آن را امضا کرده بودم که مبلغ داخلش بود را به من نداده بودند.

او در مورد اینکه گفته شده ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده است، مدعی شد: اتفاق دیگری که رخ داد این بود که آقای جلیلی برگه ای نشان داد که در آن قید شده بود من مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده ام در حالی که اصلا پولی به حساب من واریز نشده بود و خواستم فیش واریزی را به من نشان دهند. همان جا دوباره شکایت کردم و خطاب به آقای مرادی رییس فدراسیون ماجرا را در نامه ای بیان کردم. اکنون هم از دی ماه ۹۸ منتظر هستم تا ببینم تصمیم فدراسیون چه چیزی است. مبلغی که قرار است من بگیرم مبلغ زیادی نیست اما حرکتی که کردند و رقم قرارداد را در نسخه های دیگر قرارداد ننوشته بودند واقعا من را ناراحت کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  سانچو‌ و دو میلیون‌یورویی که واتفورد به‌جیب می‌زند!
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  روزگار عجیب دانشگر؛ یک‌شبه همه چیز به باد رفت
  رقیب ۱۵ میلیون یورویی طارمی در پورتو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان