امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نامه مقام ارشد انصارالله به سازمان ملل درباره اقدامات عربستان برای شیوع کرونا در یمن

#1
Heart 
رئیس پارلمان یمنذ(وابسته به دولت نجات ملی) پیامی را به دبیرکل سازمان ملل درخصوص نقش ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان در شیوع کرونا در یمن و دیگر جنایات این ائتلاف فرستاد.
، به نقل از المسیره، یحیی علی الراعی، رئیس پارلمان یمن در پیامی به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نوشت، ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان و امارات، از گشوده شدن فرودگاه‌های یمن به ویژه فرودگاه‌های عدن، سیئون و الریان حمایت می‌کند؛ اما نه برای لغو محاصره‌ای که علیه یمن اعمال کرده‌اند، بلکه برای تشویق و سوق دادن مسافران به ویژه مسافران مشکوک به ابتلا به کرونا جهت سفر به یمن این کار را می‌کنند تا این ویروس را در میان یمنی‌ها شیوع دهند. این مساله بر ادامه تجاوز مجرمانه چند وجهی عربستان و امارات از سال ۲۰۱۵ علیه یمن صحه می‌گذارد.

رئیس پارلمان یمن خاطرنشان کرد: در شرایطی که مسئولان کشورهای ائتلاف متجاوز مدعی توقف جنگ علیه ملت یمن هستند، ما با صدها و حتی هزاران حمله هوایی جنگنده‌های کشورهای متجاوز غافلگیر شده‌ایم؛ حملاتی که زیرساخت‌ها و تاسیسات خصوصی و دولتی را هدف قرار دادند که آخرین این حملات در البیضاء و هدف قرار دادن مرسوله‌های حامل مواد غذایی و افراد همراه آن بود.

وی در پیام خود حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به البیضاء را محکوم کرده و آن را نقض آشکار عرف‌ها و منشورها و قوانین بین المللی به حساب آورد.

این مقام یمنی با بیان اینکه سخنان مسئولان کشورهای متجاوز با عملکردشان درخصوص آتش‌بس در یمن همخوانی ندارد، این سوال را مطرح کرد که آیا منظور رهبری ائتلاف متجاوز از آتش بس این است که استفاده از سلاح‌های شخصی کلاشنیکف و هفت تیر ممنوع شود، اما سلاح‌های سنگین، موشک، بمب‌های خوشه‌ای و سلاح‌های ممنوعه مجاز باشد؟!

رئیس پارلمان یمن خاطرنشان کرد، کشورهای متجاوز با جنایت‌هایشان در حق ملت یمن نشان می‌دهند که هیچ حرمتی برای ماه رمضان قائل نیستند و به احساسات یمنی‌ها در این ماه احترام نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه مردم یمن تمام امکانات خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفته‌اند، تصریح کرد که درصدد است توجه دبیرکل سازمان ملل را به خشونت‌هایی که به کشته شدن هزاران یمنی و تخریب زیرساخت‌ها و تاسیسات دولتی و خصوصی در یمن منجر شده است، جلب کند.

یحیی علی الراعی در پیام خود ابراز امیدواری کرد که دبیرکل سازمان ملل به مسئولیت قانونی و انسانی خود عمل کرده و تدابیر لازم را برای إعمال فشار بر کشورهای ائتلاف متجاوز عربی جهت توقف فراگیر و دائمی این جنگ متجاوزانه علیه ملت یمن و پایان دادن به محاصره آن اتخاذ کند.

وی گفت که ملت یمن برای امنیت، ثبات و "صلحِ با افتخار" شوق دارند نه تسلیم شدن
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وحشتناک ترین نامه دنیا که یک قاتل نوشت (عکس)
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
  نامه‌ی دختری زشت که میخواست زیبا باشه
  حقایقی درباره یکی از نخستین دانشمندان ناشناخته زن جهان
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب + عکس
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان