امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حسین عبدی: شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی داریم

#1
حسین عبدی: شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی داریم 1

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم که در صورت اجرا شدن، شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۲۱ خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: پس از اتمام دور مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، وقفه‌ای سه ماهه در برگزاری دور جدید اردوها داشتیم که البته این خواسته کادرفنی نبود. در نهایت نخستین اردو را در دی ماه با هدف آماده‌سازی برای مسابقات مرحله گروهی برگزار کردیم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجب توقف اردوهای‌مان شد.

وی با اشاره به تاثیر توقف اردوها روی میزان آمادگی بازیکنان گفت: حدود سه ماه و نیم تا شروع مسابقات در بحرین زمان داریم. بنابراین تک تک روزها از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است. به همین منظور، برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنان را حداقل در شرایط نرمال حفظ کنیم. در این مدت تمرینات اختصاصی برای هریک از بازیکنان تعیین شده و هر بازیکن موظف بوده تا کلیپ تصویری ضبط شده خود را به دکتر پرنو، مربی بدنساز تیم ارسال کند. الان هم منتظر مجوز شروع تمرینات هستیم تا با قدرت برای مسابقات آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان درخصوص سیدبندی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ گفت: ما طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در سید سوم قرار گرفتیم که متاسفانه اتفاق خوبی نیست. دلیل این موضوع هم رنکینگ تیم نوجوانان ایران در دوره قبلی مسابقات در سال ۲۰۱۸ است که باعث شده کار برای این دوره کمی سخت‌تر شود. البته تیمی که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کند، باید فارغ از این گونه موضوعات تنها روی افزایش سطح کیفی متمرکز باشد. اما تاثیر این گونه موارد هم نباید نادیده گرفت.

عبدی افزود: خوشبختانه در دو تورنمنتی که پیش از این با اعزام دو تیم متفاوت به چین و تاجیکستان داشتیم، عملکرد تعدادی از تیم‌ها را از نزدیک دیدم. به عنوان مثال تیم کره شمالی تیم بسیار قدرتمندی است و با این که در سید دوم قرار دارد، اما برای همه تیم‌ها مشکل ساز خواهد بود. هرچند که شرایط سنی و بدنی بازیکنانش قابل تامل است.

وی ادامه داد: تیم بحرین در سید اول با وجود این که میزبان مسابقات است و از شرایط میزبانی بهره خواهد برد، اما تا این لحظه تیم خوبی از خود نشان نداده و شاید بتواند در مدت زمان باقی‌مانده تغییری در وضعیت خود ایجاد کند. ژاپن و کره جنوبی که همیشه تیم‌های خوبی هستند. البته تیم ژاپن فوق‌العاده است و تیم کره جنوبی مانند این تیم روند رو به رشدی داشته است. این دو تیم همیشه آینده‌نگر هستند و تلاش می‌کنند تا پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسال خود ایجاد کنند. تاجیکستان هم در دور قبل به فینال رسیده و در سطح تیم‌های پایه خیلی خوب عمل کرده و از تیم‌های خوب این دور خواهد بود. یا تیم هند که برخلاف آن تصوری که از فوتبال هند وجود دارد، با استفاده از کادر اسپانیایی و انگلیسی همانند تیم چین، با هزینه های سنگین به سطح بهتری ارتقا پیدا کرده است.

سرمربی تیم نوجوانان ایران با تاکید بر آمادگی کادرفنی برای شروع پرقدرت تمرینات، تصریح کرد: برنامه ریزی خوب، تمرینات خوب و داشتن بازی تدارکاتی خوب نیاز ما برای کسب موفقیت است. برنامه ریزی خوبی کردیم و آن را در اختیار فدراسیون قرار دادیم که باید به تایید نهایی برسد. شیوه مورد نظرمان برای برگزاری اردوها، تمرین به صورت باشگاهی است. کاری که برای دور مقدماتی هم انجام دایدم و با چند اردوی بلند مدت و روزانه به اهداف اصلی مورد نظرمان رسیدیم. در بخش بازی تدارکاتی نیاز به شرکت در چند تورنمنت بین‌المللی داریم که باید به تایید برسند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان