امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازگشت بدموقع ملی پوش تنیس روی میز ایران از آلمان!

#1
بازگشت بدموقع ملی پوش تنیس روی میز ایران از آلمان! 1

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: اگر قبل از بازگشتم از آلمان متوجه می شدم سالنها ی ورزشی ایران بسته شده است در آلمان می ماندم و تمریناتم را انجام می دادم.

امیر حسین هدایی در گفتگو با ایسنا درباره ی بازگشت از آلمان و وضعیت تمرینی خود در شرایط قرنطینه بیان کرد: من چهارم اسفند از آلمان برگشتم و به محض ورود به ایران در خبرها اعلام کردند که سالن های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده است. این اتفاق در شرایطی بود که من در وضعیت آمادگی خوبی بودم اما در این مدتی که در ایران هستم تمرینات پینگ پنگ نداشتم و فقط در خانه تمرینات بدنسازی انجام داده ام.

او ادامه داد: اگر تاریخ برگشتم به ایران یک روز دیرتر بود، متوجه می شدم سالنهای ورزشی در ایران بسته شده است و از بازگشت منصرف می شدم و در همان آلمان می ماندم، چون کمپ تمرینی ما در شهر کوچکی کنار اشتوتگارت است که وضعیت آن سفید بود و می‌توانستیم تمرینات را ادامه دهیم. اکنون هم که با دیگر بازیکنان در ارتباط هستم متوجه شدم در این میان تنها ۲۰ روز استراحت داشته اند و دوباره تمرینات خود را شروع کرده اند. اگر من هم زودتر متوجه می‌شدم سالنهای ورزشی در ایران بسته شده همان آلمان می ماندم. بد موقع به ایران برگشتم(باخنده). ویزای من هم برای آلمان یک بار ورود بود و همچنین قیمت بلیت های هواپیما بسیار گران شد از این رو دیگر من هم در ایران ماندگار شدم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در پاسخ به این پرسش که هزینه های حضور در مسابقات بین المللی مختلف را چگونه تامین می کند، تاکید کرد: شرایط سخت ارزی واقعا معضل شده است. ورزشکاران برخی رشته هاباید در سال فقط به قهرمانی جهان و آسیا بروند اما در تنیس روی میز شرایط به شکل دیگر است و یک بازیکن باید از ۱۶ مسابقه ای که فدراسیون جهانی می گذارد، حداقل در هشت مسابقه شرکت کند تا بتواند امتیاز لازم را بگیرد. در این دو سال هم که شرایط ارزی سخت شده است، آقای حمید احسانی مهر خیلی به من کمک کرده است و اگر من توانستم در مسابقات بین المللی شرکت کنم و نفر اول رنکینگ زیر ۲۱ سال جهان شوم، قطعا کمک او بی‌تاثیر نبوده است و باید تشکر ویژه ای از او داشته باشم.

هدایی که با صعود به رنکینگ زیر ۲۱ سال جهان تاریخ سازی کرد، در مورد مهمترین نیازش برای موفقیت در رده بزرگسالان نیز گفت: فکر می کنم فدراسیون باید باید برنامه منسجم و حرفه‌ای تری را برای من تدوین کند. رده بزرگسالان سخت است و حریفان هم بیشتر و قوی‌تر هستند بنابراین نیاز دارم هم برای حضور در مسابقات بین المللی و هم برگزاری اردو ها برنامه حرفه ای تری داشته باشم.

او افزود: من چندین مرتبه با عملکردم در تور های جهانی و صعود به رنکینگ اول زیر ۲۱ سال جهان شایستگی های خود را ثابت کرده ام و اعتماد به نفس این را هم دارم که بتوانم در رده بزرگسالان هم صاحب مدال شوم اما همانطور که گفتم باید برنامه منسجمی برای من تدوین شود. البته فدراسیون هم تلاش خود را می کند و در حال حاضر هم به دلیل شرایط کرونا تمام مسابقات تنیس روی میز تعطیل است اما وقتی برنامه مسابقات به حالت قبل برگشت باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

هدایی در پاسخ به این پرسش که رقیب اصلی او در داخل ایران چه کسی است، تاکید کرد: بیشتر با نوشاد ونیما عالمیان در رقابت هستم و رقیب اصلی من هستند. رقابت با آنها را هم دوست دارم. البته با آنها خیلی بازی نکرده ام و یک بار با نوشاد و دو با با نیما رقابت کرده ام و ان شاءالله دفعات بعد بتوانم پیروز شوم.

لژیونر تنیس روی میز ایران در مورد اینکه تکلیف ادامه برگزاری لیگ آلمان مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: مسابقات از دو ماه پیش لغو شده است و فعلا تاریخ برگزاری مجدد آن مشخص نیست. البته فکر می کنم ادامه آن برگزار شود چون حدود ۷۵ درصد از مسابقات انجام شده بود. با این وجود فعلا تاریخ شروع مجدد لیگ را اعلام نکرده اند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد
Wink بازگشت آل کثیر به اردوی پرسپولیس
  سامان در مسیر یک بازگشت دلچسب (عکس)
  بازگشت باشکوه کاپیتان معروف با فتح جام
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
Information احتمال بازگشت دانشگر به استقلال؛ نزدیک به صفر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان