امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برخی مدیران سرخابی‌ها از آوردن خارجی‌ها نفع مالی می‌برند

#1
برخی مدیران سرخابی‌ها از آوردن خارجی‌ها نفع مالی می‌برند 1

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید ممنوعیت استفاده از بازیکن و مربی خارجی در ۲ باشگاه سرخابی پایتخت اتفاقی مثبت است و سایر تیم‌ها هم باید از آن الگو بگیرند.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره ادامه یافتن لیگ نوزدهم گفت: این کار خوب سازمان لیگ و متولیان لیگ برتر بود زیرا با ادامه پیدا کردن بازی‌ها تکلیف قهرمان و سقوط‌کننده مشخص می‌شود و دیگر حرف و حدیثی در قهرمانی پرسپولیس به وجود نخواهد آمد. بسیاری از تیم‌ها مانند تراکتور، استقلال و سپاهان معتقد بودند قهرمانی پرسپولیس بدون بازی دور از عدالت خواهد بود که حالا با برگزاری ۹ بازی باقی مانده عدالت دوباره به این تیم‌ها اثبات خواهد شد و پرسپولیس به چهارمین قهرمانی خود دست پیدا خواهد کرد.

او درباره احتمال افزایش مصدومیت‌ها و فشردگی بازی‌ها گفت: به هر حال باید اولویت‌ها را رعایت کنیم. شاید این فشردگی بازی‌ها و برگزاری ۲ بازی در ۱۰ روز باعث شود مصدومان زیادی روی دست تیم‌ها بماند اما به هر حال پایان دادن به لیگ و مشخص کردن قهرمان و سقوط کننده اولویت بالاتری دارد. البته این نکته را هم بگویم که مصدوم شدن در این شرایط طبیعی است زیرا بسیاری از بازیکنان از شرایط آرمانی خود دور شدند و حتی ممکن است کیفیت بازی‌های لیگ برتر هم نسبت به گذشته کاهش پیدا کند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس درباره ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش گفت: پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر بازیکنان خارجی بی‌کیفیت زیادی را به خود دیدند که نه تنها سودی نداشتند بلکه زیان مالی هم داشتند و با شکایت به فیفا، این دو باشگاه را درمعرض جریمه و محرومیت قرار دادند. به نظرم این اتفاق می‌تواند مثبت باشد و باعث دیده شدن استعدادهای داخلی شود. به هر حال پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند پول این بازیکنان خارجی را بدهند و حتی پرسپولیس باید همین بشار رسن و رادوشوویچ را هم رد کند و به جای این دو نفر که نیمکت نشین هستند، از بازیکنان داخلی استفاده کنند.

فنونی‌زاده درباره این که آیا این ناعدالتی در قیاس با سایر تیم‌ها نیست؟ تصریح کرد: تیم‌های متمولی مثل سپاهان و تراکتور که می‌توانند پول بازیکن خارجی را بدهند، نیازی نیست که این راه را پیش بگیرند اما سایر تیم‌های دیگر هم باید استفاده از بازیکن خارجی را کم کنند و به صفر برسانند تا بتوانند دخل و خرج خود را کنترل کنند.

وی در پایان گفت: البته این را هم بگویم که وزارت ورزش همان‌طور که فکری به حال بازیکنان و مربیان خارجی کرده است، فکری هم به فکر مدیران داخلی این دو باشگاه بکند که استقلال و پرسپولیس هر چه می‌کشند از مدیران‌شان است. یکی از مسببان اصلی دردسر شدن همین بازیکنان خارجی، مدیران باشگاه‌ها هستند که جذب چنین بازیکنانی برای آن‌ها منافع مالی دارد و به خاطر همین است که سالی ۳ یا ۴ بازیکن خارجی بی‌کیفیت جذب این دو تیم می‌شوند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  اخطار جدی مهدی طارمی به برخی بازیکنان تیم ملی
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه
  پیوس: برخی مدیران و مربیان با هم زد و بند می‌کنند/ اطرافیان دهداری در حد تیم ملی نبود
  توصیه گل‌محمدی به مدیران باشگاه
  حواشی ۳ ماهه اخیر شهرخودرو/ از غیبت ادامه‌دار خارجی‌ها تا مشخص نبودن زمین تمرین
  ناظم الشریعه: برخی انتقادها غیرمنطقی است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان