امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خواننده پاپ بالاخره عذرخواهی کرد!

#1
Thumbs Up 
بنیامین بهادری بالاخره عذرخواهی کرد !

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خواننده پاپ بالاخره عذرخواهی کرد! 1

بنیامین بهادری قطعاً یکی از تیزهوش‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران در دهه اخیر است که اگر هوشمندی و موقعیت‌شناسی ذاتی خود را در حوزه تخصصی خود یعنی همان موسیقی به کار می‌برد، قطعاً می‌توانست پله‌های بیشتری را در مسیر ترقی و پیشرفت طی کند. شرایطی که در بزنگاه‌های مختلف از زندگی شخصی و هنری‌اش به وضوح دیده شد و از بنیامین بهادری خواننده‌ای ساخته که با وجود کیفیت نه چندان متوسط خود در حوزه خوانندگی اما همچنان با طرفداران زیادی مواجه است و می‌تواند به عنوان یک برگ برنده در نظام اقتصادی موسیقی ایرانی به ویژه موسیقی پاپ به حساب آید.


این حواشی همه و همه مصداقی است برای ابراز تمایل خواننده «دنیا دیگه مث تو نداره» به حاشیه، که قطعاً در کارزار صنعت موسیقی دنیا یکی از مؤلفه‌های دیده شدن و در بورس ماندن استحاشیه‌های این خواننده که خوب راه و رسم بازگشتن از موقعیت شکست به موقعیت پیروزی را بلد است، در این سال‌ها کم نبودند از ماجرای دعوای رسانه‌ای اش با محسن رجب‌پور مدیرعامل مؤسسه ترانه شرقی و مدیر سابق برنامه‌هایش گرفته تا ماجرای غم‌انگیز اما پرحاشیه مرگ همسر اولش و موارد دیگری چون مهاجرتش به آمریکا و ازدواج دوم، ابراز تمایل برای زندگی در هندوستان و بازی در فیلم «سلام بمبئی»، خوانش قطعه جنجال برانگیز «کبیر» و این آخری اجرای قطعه «بوی عیدی» یا همان «کودکانه» در برنامه «دورهمی» مهران مدیری که از سوی شهیار قنبری و اسفندیار منفردزاده (سازندگان اصلی قطعه با صدای مرحوم فرهاد مهراد) برای او به اتهام سرقت هنری دردسرهای زیادی درست کرد.


این حواشی همه و همه مصداقی است برای ابراز تمایل خواننده «دنیا دیگه مث تو نداره» به حاشیه، که قطعاً در کارزار صنعت موسیقی دنیا یکی از مؤلفه‌های دیده شدن و در بورس ماندن است.


بنیامین بهادری پس از اجرای قطعه جنجالی «بوی عیدی» در برنامه «دورهمی» که برای او دردسرآفرین هم بود، ترجیح داد پس از اظهارات تند اسفندیار منفردزاده و شهیار قنبری در صفحات شخصی‌شان سکوت کند. اما شاید تصور هم نمی‌کرد که این واکنش‌های تند، موجب ایجاد یک موج رسانه‌ای جدید شود که این چنین او را تحت فشار قرار دهد. شرایطی که شاید در دیده شدن دوباره بنیامین بهادری آن هم بعد از مدت‌ها غیبت در رسانه‌ها و اجرا بی تأثیر نبود و برای او فضایی را ایجاد کرد که خواه ناخواه باید برای آن واکنشی می‌داشت.


بالاخره او خواسته یا ناخواسته تصمیم گرفت که شنبه شب سیزدهم اردیبهشت ماه در حضور طرفدارانش با خبرنگاران گفتگو کند، شرایطی که به لحاظ استانداردهای رسانه‌ای اصلاً در چارچوب اصولی و قاعده مند قرار ندارد. چه بسا اینکه خبرنگاری تمایل داشته با او وارد چالش شود اما حجم وسیع طرفداران سینه چاک و علی القاعده واکنش‌های احساسی آنها به خواننده مورد علاقه‌شان اجازه حضور در این چالش را نداد. کما اینکه تجربه نشان داده وقتی خبرنگاری در این گفتگوهای زنده فضای مجازی حضور پیدا کرده و احیاناً نقدی را برای فرد مصاحبه شونده وارد می‌کند این ماجرا اگر به مذاق هنرمند و طرفدارانش خوش نیاید سرنوشت غم انگیزی چون «ریپورت» شدن و مواجهه با انواع و اقسام دشنام‌ها در انتظارخبرنگاراست!


به هرحال بنیامین بهادری در این گفتگو که به شدت پراسترس و مضطرب به نظر می‌رسید، ضمن تعریف آشفته و بدون چارچوب آنچه در پی حاشیه‌های حضورش در برنامه «دورهمی» و اجرای قطعه «بوی عیدی» تجربه کرد، دفتر موسیقی و شرکت ترانه شرقی را مقصر اصلی حاشیه‌های پیش آمده عنوان کرده و اذعان کرد که این قطعه اجرا شده از دفتر موسیقی وزارت ارشاد توسط مدیر برنامه‌های سابقش مجوز گرفته بود، اما در عین حال گفت: «چون اسفندیار منفردزاده و شهیار قنبری از مشاهیر موسیقی و ترانه هستند من در همین جا بابت پیش آمدن چنین شرایطی عذرخواهی می‌کنم. به هر حال این دو هنرمند از مشاهیر هستند و من نمی‌توانم به سادگی از این ناراحتی عبور کنم.»
پاسخ
 سپاس شده توسط sober
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbsup کدوم خواننده رو بیشتر دوست داری ؟اسمشو بگو با اهنگی که خونده !
  دوست داشتی کدوم خواننده رو از نزدیک ببینی{{نظر سنجی}}
Earth یافتن خواننده مورد نظر ؟؟؟
Music اسم خواننده مورد علاقت رو بگو بهترین اهنگی که خونده هم زیرش بنویس
  علاقه امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به یک دختر...
  کدوم خواننده....؟!
  خواننده(((((مورد علاقه ))))))♪♪
Question کدوم خواننده؟ بهتره؟ بیا تو ! بیا ! از اونی که دوست داری طرفداری کن! نظر سنجی+نظر
Music محسن های خواننده
  پرطرفدارترین خواننده ایران کیست ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان