امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سالار عقیلی و یک کنسرت خانوادگی !

#1
Rainbow 
سالار عقیلی و یک کنسرت خانوادگی

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سالار عقیلی و یک کنسرت خانوادگی ! 1



سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی که در هفته‌های اخیر همراه خانواده «همیشه همراهش» تلاش کرده در پویش «در_خانه_بمانیم» حضور جدی داشته باشد، جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه همراه با همسر نوازنده‌اش حریر شریعت‌زاده در صفحه اینستاگرامش کنسرت آنلاینی را پیش روی مخاطبان قرار داد. کنسرتی که در اواخر اجرا با خوانندگی ماهور عقیلی پسرش نیز همراه شد و او نیز در این کنسرت خانوادگی از داخل خانه شرکت کرد.


این خواننده موسیقی ایرانی در بخشی از کنسرت خانوادگی خود از محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که این روزها در بستر بیماری است، یاد کرد و گفت: به طور حتم استاد محمدرضا شجریان اسطوره آواز ایران و صدای این مردم است. من و بسیاری از هنرمندانی که در حوزه خوانندگی فعالیت می‌کنند مدیون ایشان هستند و باید خودشان را شاگرد او بدانند. به هر حال امیدوارم خداوند هرچه زودتر به استاد شجریان سلامتی بدهد و حال ایشان بهتر شود تا ما بازهم بتوانیم از هنر والا و بالای ایشان در کشور استفاده کنیم.


وی اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ای در شرایط بحرانی فعلی حرکتی خود جوش بود، زیرا دلم برای شما مردم عزیز تنگ شده بود و همه آنهایی که مرا می‌شناسند و دنبال می‌کنند، می‌دانند که من عاشق مردمم هستم و خیلی آن‌ها را دوست دارم و دلم می‌خواهد با شما باشم. همانطور که می‌دانید من در موسیقی بسیار فعال بوده و هستم و حال برای من سخت است که سه ماه شما را نبینم و به همین دلیل طی تصمیمی کاملاً خودجوش خواستیم نزد شما و به خانه‌هاتان بیاییم.


عقیلی در این کنسرت مجازی بود که به روزجهانی کارگر هم اشاره کرد و گفت: روز کارگر را به تمامی زحمت‌کشان و کارگران عزیز و مهربان که به خاطر آسایش و راحتی ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم و امیدوارم خوب و خوش باشید و هرچه زودتر بیماری لعنتی کرونا از کشور ما و از جهان برود تا ما بازهم بتوانیم در خدمت مردم عزیز و تمام اقشار جامعه باشیم. ما خدمتگزار شما هستیم. چه در کنج قفس باشم چه در پرواز می‌خوانم / قناری فطرتم تا زنده‌ام آواز می‌خوانم. فرقی نمی‌کند کجا باشم و هرجا باشم برای مردمم تا آخرین نفس خواهم خواند.


«خوشه چین» اثر روح‌الله خالقی با گرامیداشت روز معلم، «حانیه» به آهنگسازی فرید سعادتمند و «وطنم ای شکوه پابرجا» به آهنگسازی بابک زرین آثاری بودند که عقیلی در این کنسرت آنلاین همراه با خانواده اش اجرا کرد.


حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی و از هنرمندان عرصه نوازندگی پیانو نیز در این کنسرت انلاین بیان کرد: ما مردم ایران را عاشقانه دوست داریم و به آن‌ها عشق می‌ورزیم و حال بسیار خوشحال و خوشوقتیم که این سعادت نصیبمان شده تا از این طریق آن‌ها را ببینیم. بسیار دلتنگ شما هستیم زیرا نمی‌توانیم نفس‌های گرمتان را در سالن احساس کنیم و انرژی مثبتتان را از نزدیک دریافت کنیم، اما از اینکه توسط کنسرت لایو در خدمتتان هستیم بسیار خوشحالیم و با عشق برایتان می‌خوانیم و می‌نوازیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سیروان خسروی در اعتراض به وضعیت اقتصادی مردم کنسرت هایش را لغو کرد / 150 میلیون خسارت
  آمار فاجعه بار فروش بلیت کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا
  آندره بوچلی کنسرت آنلاین رایگان برگزار می کند
  خواننده ایرانی برای صندلی های خالی کنسرت برگزار می کند!
Music اجرای اهنگ عالیجناب عشق در کنسرت
Music اجرای تک ترک جنگ لایو از علی یاسینی در کنسرت❤ورژن جدید جنگ از علی یاسینی❤
Heart ورژن جدید اهنگ برگرد علی یاسینی و گیتار زدنش در کنسرت
Music استقبال از کنسرت علیرضا قربانی | تمدید «با من بخوان» در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت
  عاشقانه های پاپ اسفند ماه کنسرت برگزار می کند/ دوست دارم رابطه خوانندگان را با هم بهت
Music «اِمو بند» برای نخستین بار کنسرت برگزار می کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان