امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احتمال آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان

#1
احتمال آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان 1

سرمربی تیم ملی تپانچه می‌گوید اردوهای تیم ملی تیراندازی احتمالا بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی تیراندازی بعد از اردوی تدارکاتی آلمان ( اوایل اسفند ۹۸) و با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و ملی‌پوشان مجبور به خانه‌نشینی و انجام تمرینات خشک شده‌اند.
هر چند تمرینات خانگی تیراندزان با دستگاه شبیه ساز آنالیز می شود اما مطمئنا این نوع تمرین کمک زیادی به پیشرفت آنها نخواهد کرد و تنها سبب حفظ آمادگی ملی‌پوشان خواهد بود.

ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده است که رشته‌های ورزشی انفرادی از جمله تیراندازی، تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی مجاز به ادامه فعالیت خود در شهرهای سفید هستند و تمام باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

با این وجود هنوز اردوی تیم ملی تیراندازی در تهران که جزو شهرهای سفید نیست آغاز نشده است اما سرمربی تیم ملی تپانچه از احتمال آغاز اردوهای تیم ملی بعد از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

۶ تیرانداز ایرانی سهمیه المپیک کسب کرده‌اند و باید خود را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنند. بازی‌های تابستانی المپیک به سبب شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا برای یک سال به تعویق افتاده است.

احمد نجفی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: با رییس فدراسیون صحبت کردم و قرار شد اگر وضعیت بهتر شود اردوهای تیم ملی بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود. منتظر اعلام وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا هستند که اگر اجازه دهند اردوها را آغاز کنند. تعداد ملی‌پوشان تیراندازی در حال حاضر کم است و می‌توان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی تمرینات را آغاز کرد.

وی در ادامه گفت: قرار است فعلا تیراندزانی که در تهران ساکن هستند همچون رستمیان و فروغی به صورت جدا و یک روز در هفته و زیر نظر مربی از سالن تیراندازی استفاده کنند تا تمرینات آغاز شود و خود من هم به تهران بیایم.

نجفی در مورد تیراندازان سایر کشورها گفت: در سایر کشورها هم شرایط همین است، اکثرا در خانه تمرین می‌کنند. اینانلو که در تیم اندونزی است نیز به من گفت تحت قرنطینه اردوهای ملی‌پوشان انجام می‌شود و یک بار در روز تمرینات خود را در اردو دارند.

وی در خصوص آنالیز تمرینات خانگی تیراندازان گفت: آنالیز تمرینات تیراندزان با دستگاه شبیه ساز دقیقا همانند آنالیز تمرینات سالن است. گویی تیراندازان در سالن تمرین می‌کنند و امتیاز آن‌ها ثبت می‌شود. تنها در این نوع تمرین فشنگ شلیک نمی‌شود. در حال حاضر تیراندازان هر روز برنامه می‌گیرند و طبق برنامه تمرینات خود را انجام می‌دهند و برای ما ارسال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی تپانچه در مورد نبودن مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۱ گفت: شرایط برای همه کشورها یکسان است. ما با آغاز اردوها در پایان هر اردو رکوردگیری که همانند مسابقه است را برگزار خواهیم کرد تا ملی‌پوشان شرایط مسابقه هم داشته باشند. باید ببینیم چه پیش می‌آید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آغاز ماموریت شهریار در جمع پرسپولیس آسیایی
Information احتمال بازگشت دانشگر به استقلال؛ نزدیک به صفر
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  احتمال قهرمانی جهانبخش با برایتون: یک به پانصد
  احتمال رویارویی رونالدو با رئال در یک چهارم نهایی CL
  اعلام آمادگی تنها ۲ فدراسیون برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی
  لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی
  آخرین وضعیت اردوهای پارالمپیکی‌ها
  "ماه رئال مادرید" آغاز شد
  پاورلیفتینگ بانوان به دنبال مجوز قانونی برای آغاز فعالیت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان