امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتراض کاندیدای انتخابات ووشو به نحوه تایید صلاحیت‌ها

#1
اعتراض کاندیدای انتخابات ووشو به نحوه تایید صلاحیت‌ها 1

سرمربی پیشین تیم ووشوی دانشگاه آزاد که برای انتخابات فدراسیون ووشو تایید صلاحیت نشده است، پس از مطرح کردن شائبه "مهندسی شدن این مجمع" اعتراض خود را به وزارت ورزش اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از آن که زمان ثبت نام‌ کاندیداهای‌ انتخابات ‌فدراسیون‌ ووشو با نام نویسی ۱۱ کاندیدا به پایان رسید، وزارت‌ ورزش‌ و جوانان ‌پس از بررسی مدارک و پیشینه مدیریتی این نفرات، تنها شش کاندیدا را برای حضور در این مجمع دارای صلاحیت اعلام کرد تا به این ترتیب اعتراض برخی داوطلبان تایید نشده از جمله علی اسفندیاری را در پی داشته باشد.

جلسه کمیته تجدید نظر سوابق داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون ووشوی ایران نیز، صبح روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان، سوابق و مدارک آقایان جعفر عرفانیانخواه، علی اسفندیاری و مجتبی میردریکوندی بار دیگر مورد بررسی اعضای کمیته مذکور قرار گرفته و در نهایت باز هم این نفرات فاقد صلاحیت اعلام شدند تا به این ترتیب شاهد مطرح شدن شائبه‌هایی مبنی بر تخلف در روند برگزاری انتخابات باشیم.

اسفندیاری که از سال ۱۳۹۲ مسئول انجمن ووشوی دانشجویان است و در فصل‌های گذشته لیگ برتر ووشو سرمربیگری تیم دانشگاه آزاد را بر عهده داشته است، پس از اعتراض رسمی خود به رای اعلام شده، در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: "واقعیت این است که مدارک ‌و سوابق بنده هیچ مشکل قانونی ندارد و به نظر می‌رسد که بحث مهندسی شدن انتخابات در جریان است. با این حال شخصا پیگیر این ‌موضوع خواهم بود و حتی اگر نیاز باشد از طریق سازمان بازرسی کل‌ کشور و دیوان عدالت اداری این ‌موضوع را پیگیری می‌کنم. البته ابتدا اعتراض خود را کتبا به‌ وزارت‌ ورش‌ و وزیر ‌محترم جناب آقای مسعود سلطانی‌فر اعلام می‌کنم."

متن و عکس‌ نامه‌ اعتراضی علی اسفندیاری به وزیر ورزش:

جناب آقای مسعود سلطانی فر،
وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و احترام
احتراماً به استحضار آن مقام محترم می‌رساند: اینجانب علی اسفندیاری نامزد حضور در انتخابات فدراسیون ووشو، نسبت به روند بررسی مدارک مدیریتی از سوی کمیسیون تطبیق اعتراض داشته و خواستار بررسی مجدد و دقیق‌تر مدارک اینجانب را دارم.

بنده با در اختیار داشتن مدرک دکترای ورزش، بیش از ۲۰ سال در این رشته فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۰ تا کنون مسوول انجمن ووشو دانشجویان هستم و طبق آیین‌نامه انتخابات مجامع فدراسیون‌های ورزشی، مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم و واقعاً جای تعحب دارد که چرا کمیسیون تطبیق در دو مرحله بررسی مدارک من را تایید نکرده است.

برای حضور در این انتخابات در مهلت قانونی ۱۱ نفر ثبت نام کردند که کمیسیون تطبیق مدارک تنها شش نفر را تایید کرده است. این در حالی است که هستند در بین همین شش نفر، افرادی که سوابق مدیریتی قابل تاییدی ندارند و جای تعجب دارد که چگونه مورد تایید قرار گرفته‌اند.

بر همین اساس از حضرتعالی درخواست دارم دستور فرمایید به منظور حفظ عدالت و جلوگیری از بروز شائبه مهندسی انتخابات، کمیسیون تطبیق با حضور افرادی که در موضوع انتخابات فدراسیون ذی نفع نباشند، تشکیل و یک بار دیگر مدارک مدیریتی همه نفرات مورد بررسی قرار گیرد که در صورت چنین اقدامی احتمال تغییر در بین نفرات تائید شده بسیار زیاد است.

در پایان به عرض آن مقام محترم می‌رساند در صورت ادامه روند فعلی، این حق را برای خود قائلم که برای رسیدن به حق قانونی خود از سوی مراجع ذی‌صلاح موضوع را پیگیری کنم.

اعتراض کاندیدای انتخابات ووشو به نحوه تایید صلاحیت‌ها 1

اسامی کاندیداهای تایید شده به شرح زیر است:
۱- امیرعباس لشگری
۲- امیر صدیقی
۳- حسین اوجاقی
۴- محمود رشیدی
۵- علی‌اصغر شعبانی
۶- محمود متدین
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود
  تایید حکم حبس روبینیو؛ 9 سال زندان به جرم تجاوز
  نحوه مقابله با کرونا در ورزشگاه، سالن ورزشی و استخر
  چرا به صلاحیت تحصیلی ورزشی‌ها رسیدگی نمی‌شود؟
  ۳ کاندیدای انتخابات فدراسیون ووشو باز هم تایید نشدند
  پایان کش‌مکش‌ها در فوتبال/ اساس‌نامه فدراسیون در فیفا تایید می‌شود؟
  جدول زمان‌بندی اصلاح اساسنامه به تایید رسمی فیفا رسید
  افتخاری: در حال جمع بندی پیشنهادات برای نحوه تخصیص بودجه بین فدراسیون‌ها هستیم
  تایید مدارک ۶ نامزد انتخابات فدراسیون ووشو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان