امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بختیاری‌زاده: مدیران باشگاه‌ها باید پاسخ‌گو باشند

#1
بختیاری‌زاده: مدیران باشگاه‌ها باید پاسخ‌گو باشند 1

مدافع پیشین استقلال تهران می‌گوید قراردادها در ایران حرفه‌ای بسته نمی‌شود و هماهنگ شده پول را پرداخت نمی‌کنند و این باعث می‌شود کارمان به فیفا بکشد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره ممنوعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جذب بازیکن و مربی خارجی اظهار کرد: هر دو تیم در باشگاه‌های آسیا حضور دارند و اگر بخواهیم انتظار داشته باشیم در آسیا نتیجه‌گیری کنند، با این شرایط کار سختی را پیش‌رو دارند چرا که باید بدانیم فوتبال حرفه‌ای است و تصمیم خوبی گرفته نشد. از طرفی هم می‌توانیم به این شکل نگاه کنیم که این تصمیم می‌تواند فضای مناسبی برای استعدادهای‌مان ایجاد کند. این تصمیم ممکن است در دراز مدت مفید باشد با نتیجه همراه شود اما باید منتظر ماند تا به نتیجه‌ دلخواه‌مان برسیم. ‌

او ادامه داد: قصد تخریب ندارم اما باید بگویم فقط چند مدیر فوتبالی دیده‌ام که خوب کار می‌کنند. در این چهار، پنچ سال در استقلال مدیران زیادی انتخاب شدند و جای آن‌ها عوض شد. آمدند، کار کردند و رفتند و نتیجه‌اش را هم می‌بینیم. انتخاب باید درست باشد و اگر هم انتخاب شدند باید جواب‌گو باشند. اگر نتیجه حاصل نشد، فشار مالی بود و در شرایط نرمالی نبودند، پس باید حل می‌کردند. به نظر من به جای این‌که مشکلات حل شود، صورت مساله را پاک می‌کنند و هرمدیریتی بیاید به همین منوال خواهد بود. البته شاید مدیرانی هم باشند که بتواند تاثیرگذار باشند اما این اتفاق به ما لطمه خواهد زد.

بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال با بیان این‌که آن‌هایی که باعث شدند اتفاقات ناخوشایندی در باشگاه استقلال بی‌افتد باید پاسخ‌گو باشند، گفت: در استقلال عزیزانی مدیر شدند و روی صندلی ریاست نشستند و لذتش را بردند اما مدیریت‌شان کار به جایی نبرد و روز به روز بد تر از قبل کار کردند. حتما در این فوتبال اتفاقات عجیبی و غریبی افتاده است که جذب خارجی‌ها را ممنوع کرده‌اند. قراردادها در ایران حرفه‌ای بسته نمی‌شود و بخشی از این ماجرا هم عمدا اتفاق می‌افتد و هماهنگ شده پول را پرداخت نمی‌کنند و این باعث می‌شود کارمان به فیفا و شکایت‌های بازیکنان و مربیان خارجی برسد.

او اضافه کرد: با این حساب فوتبال تا زمانی که این‌گونه دنبال شود و تا زمانی که مدیرانی بیایند که پاسخ‌گو عملکردشان نباشند، این اتفاقات ناخوشاند ادامه خواهد داشت. باز هم می‌گویم چند مدیر و مربی‌ای هم در فوتبال ما حضور دارند که می‌توانند و تخصص دارند تا با مدیریت درست تیم‌شان را به موفقیت برسانند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  قلی‌زاده با پاس گل فیکس شد
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان