امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روزهای پایانی پرداخت وام یک میلیونی کرونا !

#1
روزهای پایانی پرداخت وام یک میلیونی کرونا


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روزهای پایانی پرداخت وام یک میلیونی کرونا ! 1

واریز وام یک میلیونی کرونا که از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تاکنون معادل ۹۹/۷ درصد آن پرداخت شده است با نزدیک شدن به اتمام اردیبشهت ماه، روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

به گزارش ایسنا، شیوع ویروس کرونا با خساراتی که به اقتصاد کشور به دلیل تعطیل شدن یا کاهش فعالیت مشاغل و کسب‌وکارهای خرد و کلان وارد کرد، دولت را بر آن داشت تا ستاد اقتصادی تشکیل دهد که در آن به بررسی و حل مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای کسب‌وکارها پس از این ویروس بپردازد که یکی از این تصمیمات پرداخت وام یک میلیونی از محل یارانه برای خانوارهای یارانه‌بگیر بود.

قرار بر این بود که تمامی خانوارهای یارانه‌بگیر که تعداد آنها به حدود ۲۳میلیون خانوار می‌رسد، مشمول دریافت این وام باشند و طی فرآیند تعریف شده باید بعد از دریافت پیامک وزارت ارتباطات درخواست خود را اعلام و با تلفن همراه به نام سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند تا در بین مشمولان قرار گیرند.

علاوه براین، طبق تصمیمات اتخاذ شده تسهیلات یک میلیونی به صورت قرض الحسنه به حساب یارانه متقاضیان واریز و طی ۳۰ ماه با اقساط ۳۵ هزار تومانی بازپرداخت می‌شود.

این وام در دو مرحله که حدود ۱۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه پرداخت آن بوده، به حساب یارانه‌بگیران واریز شده و مرحله سوم آن که مربوط به خانوارهایی است که به دلیل مشکلاتی همچون مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها شرایط واریز برای آن‌ها فراهم نشده، طبق اعلام بانک مرکزی باید این مشکلات در طول این هفته رفع شده باشد تا شرایط برای واریزی مرحله سوم هم فراهم شود.

تعداد خانوارهای جامانده از وام یک میلیونی

آنچه بانک مرکزی تا زمان ۱۸ اردیبهشت ماه اعلام کرده از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها)، تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد) پرداخت شده است.

همچنین، با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تاکنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

از آنجا که ۲۳ میلیون نفر خانوار یارانه‌بگیر مشمول این طرح هستند اما با محاسبه پرداختی‌های این وام تاکنون دو میلیون و ۸۱۵ هزار و ۶۱۴ خانوار یارانه‌بگیر به دلیل مشکلات ذکر شده نتوانسته‌اند وام خود را دریافت کنند که بنابر اعلام بانک مرکزی تسهیلات این تعداد از خانوار باقی مانده تا پایان اردیبهشت ماه واریز خواهد شد و با این حساب پرداختی‌های وام یک میلیونی کرونا روزهای پایانی خود را سپری می‌کند که تا یک هفته دیگر پرونده این بسته حمایتی دولت مقابل آسیب‌های کرونا بسته خواهد شد.

اما از آنجا که ویروس کرونا همچنان در کنار ما زندگی می‌کند، باید این نوع تمهیدات و حمایت‌ها از مردم مقابل آسیب‌های این ویروس به خصوص اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه ادامه پیدا کند تا افراد جامعه در کنار نگرانی‌ها و تهدیدهای سلامت خود دیگر دغدغه معیشت نداشته باشند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth ایجاد مزاحمت پسران اروپایی برای دختران با پایانی تلخ +ویدیو
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
Heart درس‌های زیادی از کرونا آموختم/ واهمه‌ای از این ویروس ناشناخته نداشته باشید
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان