امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولتیماتوم دبیر به غلامرضا محمدی: اگر رفتارش را ادامه دهد قطع همکاری می‌کنم

#1
اولتیماتوم دبیر به غلامرضا محمدی: اگر رفتارش را ادامه دهد قطع همکاری می‌کنم 1

رییس فدراسیون کشتی گفت: برای تدوین چرخه انتخابی تیم‌های ملی از نظرات همه کارشناسان و اهل فن استفاده کردم تا بهترین و کاملترین طرح نوشته شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در نشست توضیح کامل چرخه انتخابی تیم ملی برای خبرنگاران، گفت: مربی تیم ملی حتما نباید قهرمان المپیک باشد. من بدون تعارف در کشتی از همه کمتر می‌فهمم، اما فوق‌العاده مشورت پذیرم و از همه حتی آن‌هایی که مخالف هستند استفاده می‌کنم. من هم نمی‌توانم مثل خبرنگاران بنویسم، اما آن‌ها هم حتما نتوانستند مثل من کشتی بگیرند. همه ما بخاطر کشتی دور هم جمع شده‌ایم و اگر کشتی بالا برود همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: حتما هر کاری که سر و صدا زیاد داشته باشد کار خوبی است. من اگر دیکتاتور بودم چرخه انتخابی را ابلاغ می‌کردم، اما چند هفته است که با همه می‌نشینیم و صحبت‌هایشان را درباره چرخه انتخابی می‌شنویم.

دبیر در مورد غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اقدام به ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم ملی کرده بود، گفت: بنا واقعا مشکل شخصی داشت، اما یک مربی ما واقعا بد رفتار کرد و تعارف هم ندارم. حتما گله مندیم و هیچ تعارفی هم ندارم و باید حتما جوابگو باشد، اما بنا بنده خدا مشکل شخصی داشت تا اینکه دیروز آمد و جلسه خوبی هم داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح چرخه انتخابی با کمک کارشناسان تدوین شده است، گفت: این طرح خیلی چکش کاری شده و ممکن است ایراد هم داشته باشد، اما همه سعی ما این بوده بهترین و عادلانه‌ترین روش را با کمک اهل فن تدوین کنیم.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: یکی از دیدهای ما این است که مسابقات قهرمانی کشوری احیا شود. چرخه فقط به معنای انتخابی تیم ملی نیست و هدف این است کشتی در کشور توسعه پیدا کند. همه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری شانس دارند و از همه سرمایه‌هایمان استفاده می‌کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا دبیر به همراه حسین زارعی کارشناس انستیتو کشتی بر روی تصاویر پاورپوینت نحوه اجرای دقیق چرخه انتخابی تیم ملی در ۳ پلن طراحی شده را تشریح کردند.

دبیر در بخش‌هایی از توضیحات خود گفت: حتما این چرخه قابل تغییر است و هر طرحی که نوشته شود می‌تواند ضعف‌هایی هم داشته باشد که هدف ما برطرف کردن آن‌ها با استفاده از نظرات کارشناسان است. در این چرخه اگر کشتی گیری در اردو به حرف سرمربی گوش نکند، بی انضباطی کند یا به هر دلیلی سرمربی از او ناراضی باشد، سرمربی این اختیار را دارد که او را از تیم ملی اخراج کند.

وی عنوان کرد: برخی دوستان نحوه اجرای چرخه را بطور کامل گوش نکردند و بعد به این و آن گفتند اختیار سرمربی تیم ملی کم شده است. علیرضا حیدری خودش قهرمان جهان بوده و وقتی این چرخه را خواند گفت خیلی دست سرمربی را باز گذاشته‌اید.

رییس فدراسیون کشتی افزود: اگر قرار است یکی به این چرخه انتقاد کند خود من هستم چرا که مدام باید کشتی گیران را به تورنمنت بفرستیم، اما به نفع کشتی است و من آن را قبول کردم. فشار مالی آن روی من است، اما اشکال ندارد و قطعا در دراز مدت کشتی ما را تکان خواهد داد. اگر دیکتاتور بودم بدون آنکه کسی بداند آن را به مجمع می‌بردم و تصویب می‌کردم.

وی بار دیگر ناراحتی خود را از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ابراز کرد و گفت: بله از دست سرمربی آزاد ناراحتم و اگر ادامه بدهد با او قطع همکاری می‌کنم. وقتی سیستم داریم باید همه چیز سر جای خودش باشد. در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته چه کسی این همه جلسه با خبرنگار و کارشناس گذاشته است؟

این چرخه بخدا همان تفکرات مربیان ماست اما ما آن را تبدیل به قانون کردیم. من بنا را خیلی قبول دارم و انتخاب های او با درایت بوده است. این چرخه هم شباهت زیادی به همان شیوه بنا دارد اما ما سعی کردیم با کمک همه کارشناسان چرخه انتخابی را قانونمند و عادلانه کنیم تا دیگر کسی نگوید حق ما خورده شده است. بنا و محمدی انتخاب های من نبودند و وقتی آمدم بر سر کار بودند و من هم حکمشان را تا المپیک زدم. البته هر دو را مخصوصا آقای بنا را قبول دارم.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: با رضا یزدانی هفته پیش صحبت کردم گفت تمرین می کنم و می خواهم کشتی بگیرم. او پسر خوب و قهرمان خوبی است و امیدوارم موفق باشد. تمام ۹۷ کیلوگرم های ما باید بیایند در قهرمانی کشور کشتی بگیرند تا طبق قانون چرخه کشتی بگیرند.
وی تصریح کرد: علیرضا کریمی نیز درست است به یک وزن بالاتر آمده اما او آسیب دیده بود و باید عادلانه تصمیم بگیریم. بنابراین او می تواند پس از کسب آمادگی با نظر سرمربی تیم ملی وارد چرخه شود و نیازی نیست حتما از قهرمانی کشور ورود کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
Heart هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس)
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها
  پایان همکاری هوینس با RTL بعد از اظهارنظر جنجالی
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  کارشنکی AFC علیه تیم‌های ایرانی ادامه دارد
  تصمیم یحیی گل محمدی در خصوص عیسی آل کثیر/ مهاجم محبوب به مشهد می‌رود
  پیام بشار رسن برای گل محمدی/عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان