امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

منزوی: استقلال شفافیت مالی ندارد/ زمان عقد قرارداد با شفر دلار ۳۹۰۰ تومان بود!

#1
منزوی: استقلال شفافیت مالی ندارد/ زمان عقد قرارداد با شفر دلار ۳۹۰۰ تومان بود! 1

کامران منزوی می‌گوید تا موقعی استعفایش پذیرفته نشده باشد، در هیات مدیره استقلال مسوولیت و حضور دارد.

به گزارش ایسنا، کامران منزوی در گفت‌وگویی رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است یا خیر گفت:‌ با عضویت در جایی مثل باشگاه استقلال، تا زمانی که استعفا به تائید نرسد، مسوولیت روی دوش شما خواهد بود. من در این مورد صحبت نمی‌کنم ولی روی نظر خودم هستم و امیدوارم با این شرایط تکلیف باشگاه به لحاظ حقوقی مشخص شود و این اصول واگذاری معلوم شود.

او ادامه داد: من آرزو می‌کنم فوتبال هر چه سریع‌تر آغاز شود چون با این وجود باید ببینیم که در جنگ آریو برزن با اسکندر چه کسی صحبت کرد و چه کسی خیانت کرد. یک سری فشارهایی وجود دارد. شما گزارش مجلس را دیدید و بخشی از آن تایید عرایض بنده است که این باشگاه‌ها شفافیت مالی ندارند. وقتی که مدیر بودجه را می‌نویسد و وقتی نمی‌تواند با شفافیت این کار را انجام دهد به مشکل می‌خورد. از سال ۸۷ تا سال ۹۷ هیچکدام از مدیران باشگاه ضعیف نبودند و نمی‌خواستند یک شبه به این جایگاه برسند اما عدم شفافیت مالی این مشکلات را به وجود آورده است. باید معلوم شود سال ۹۹ آقای سعادتمند با چه بودجه‌ای باید حرکت کند. دو روز پیش یک رای برای من آمده است که صورت‌های مالی ما دو میلیارد و چهارصد میلیون ارزش داشته است بعد از آن تبدیل به ۹ میلیارد شده است.

منزوی افزود:‌ من باید به خاطر نقل و قولی که از طرف من صورت گرفت، از آقای فتحی عذرخواهی کنم و برای ایشان دردسر شد. من شاید بد گفتم و خوب توضیح نداده باشم. حرفی که من زده بودم و اصل قضیه این است که نباید حقوق مدیرعامل رسانه‌ای شود. بالاترین مقام اجرایی باشگاه مدیرعامل است و هر قراردادی یک سری مقدمات لازم دارد. شرط بستن قرارداد با حامی مالی جدید،‌ فسخ قرارداد قبلی است و هیچکس به آن شرایط توجه نمی کند. من نامه ای به مدیرعامل نوشتم که باید با کارگزار قبلی فسخ شود و مصوبه هیات مدیره برای این قرارداد جدید و قرارداد قبلی مصوبات لازم را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما به اندازه کافی در استقلال پرونده داریم. هر حامی مالی که با آن قراداد بستیم به نوعی با آن دادگاه داریم. هیچکس نامه دوازده بندی من را در این رابطه دقت نکرد. ما یک قانون و یک عرف داریم که توسط مردم جاری شده است و مدیرعامل نمی‌تواند خارج از آن عمل کند. تمام معاملات باشگاه استقلال و پرسپولیس عمده است و هر کدام شرایط خود را دارد. در حال حاضر مردم از مدیرعامل انتظار دارند که بهترین بازیکنان را در اختیار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در هیات مدیره استقلال اختلاف وجود دارد گفت: اختلافی وجود ندارد اما اتفاق نظر وجود ندارد. در حال حاضر در گزارش مجلس بند اختیارات هیات مدیره و مدیرعامل مشخص شده است و در روزهای آینده طی برگزاری جلسات این مسائل برطرف می‌شود. آن چیزی که مشخص است، این است که آقای سعادتمند با جان و دل دارد کار می‌کند.

منزوی درباره منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی در استقلال و پرسپولیس گفت: مدیریت در یک زمان بودجه می‌نویسد و طبق آن بازیکن خارجی می‌گیرد اما وقتی مسائلی مثل نرخ ارز به آن اضافه می‌شود مشکلاتی به وجود می‌آید. مثلا وقتی که ما با آقای شفر قرارداد بستیم، دلار ۳۹۰۰ تومان بود و الان که شکایت کرده است ۱۵ هزار تومان شده است. به نظر من این قانون برای ما مفید است چون شرایط اقتصادی ما، جوابگوی جذب بازیکن خارجی نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره حضور شیخ دیاباته در استقلال گفت:‌ من درباره این بازیکن خبری ندارم اما قرار است که پول این بازیکن به صورت تدریجی واریز شود.

او درباره اینکه گفته شده رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته است که با تعطیلی لیگ برتر سرخ‌پوشان پایتخت قهرمان لیگ معرفی شوند گفت: من به این چیزها کاری ندارم اما باید از کارشناسان بدنسازی پرسید بازیکنانی که ۳ ماه تمرین نکردند چطور باید در یک زمان کوتاه به آمادگی ایده‌آل برسند تا چند بازی سنگین را انجام دهند. یک سری چیزها وجود دارد که باید اصولی‌تر حل شود. فوتبال به خاطر ناشناس بودن و غیرقابل پیش بینی بودنش زیباست و باید دید که در آینده چه پیش خواهد آمد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان