امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در نشست خبری پرسپولیسی‌ها با اسپانسرشان چه گذشت؟

#1
در نشست خبری پرسپولیسی‌ها با اسپانسرشان چه گذشت؟ 1

نشست خبری مدیران پرسپولیس و اسپانسر این باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، امروز (سه‌شنبه) باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز جهت اسپانسری به توافق رسید.

امیر جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز در نشست خبری این توافق اظهار کرد: در آبان ۹۸ باشگاه یک کارگزار رسمی را انتخاب کرد که این یک اتفاق خوبی است. در داخل قرارداد، قرار است که زیرساخت‌های لازم برای درآمد زایی باشگاه انجام شود تا منافع پرسپولیس تامین شود. بعد از اینکه کار شروع شد، نیاز شد که یک نشست دیگر برگزار شود تا سوء تفاهم ها برطرف و شرح وظایف‌ها مشخص شود که این اتفاق افتاد و وقتی قرارداد منعقد شد، به این نتیجه رسیدیم به خاطر مشکلات مالی باشگاه، باشگاه را کمک کنیم. محبوب‌ترین باشگاه کشور پرسپولیس است و در این دو هفته نشست‌های زیادی برگزار کردیم. من این نوید را به شما می‌دهم که باشگاه پرسپولیس به مقصد نهایی خود خواهد رسید و با حمایت هواداران، به شکوه می‌رسد.

در ادامه مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ممکن بود ما با این شرکت قطع همکاری کنیم اما با مذاکراتی که داشتیم، به توافقات خوبی رسیدیم. در الحاقیه جدید همسویی و شرح وظایف در آن کاملا مشخص است. تعهدات جدید این الحاقیه را به وجود آورد و این شرکت بسیار موفق است و افتخاری است که ما با این شرکت همکاری می‌کنیم. به نظر من با این قرارداد ما موفق خواهیم شد.

در ادامه نشست خبری، علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این قرارداد در آبان ۹۸ بسته شده است و به خاطر اینکه پایه این قرارداد بر اپ باشگاه استوار شد، در این فاصله چندین مذاکره انجام شد و این مساله منافاتی با کار ما ندارد. این قرارداد سه ساله است و یک پایه تعیین شده است. بخشی از این کف ۳۰ میلیارد تا ۳۱ خرداد پرداخت می‌شود. شروع مسابقات در این قرارداد موثر است چون اگر فوتبالی نباشد، خیلی چیزها زیر سوال می‌رود. در این قرارداد سود باشگاه بسیار زیاد است و در ادامه اگر لازم بود درباره سودهای این قرارداد گفته خواهد شد. امیدوارم در ادامه راه این قرارداد بسیار موثر خواهد بود.

رسول پناه درباره مشکلات قرارداد قبلی و اینکه آیا این مسائل رفع شده است خاطرنشان کرد: این الحاقیه قرارداد قبلی است و در قرارداد قبلی مشکلاتی از قبیل کف قرارداد وجود داشت که ما آن را حل کردیم. قرارداد اولیه هنوز پابرجاست.

رسول پناه در اختلافاتی که هیات مدیره وجود دارد گفت: ما در هیات مدیره هیچ اختلافی نداریم. در این مساله ما هیچ اختلافی با آقای هاشمی نداریم.

جلیلوند در این رابطه که آیا کارگزار حق فروش بازیکن وجود دارد گفت: به هیچ عنوان کارگزار در این مساله و منافع آن نقشی ندارد و چون این قرارداد برای اولین بار در کشور ثبت شده است، یک سری سوءتفاهم هایی به وجود آمده است. ما به هیچ عنوان نقش اسپانسری نداریم و می‌خواهیم از ظرفیت‌های باشگاه حداکثر استفاده را کنیم و برای پرسپولیس درآمدزایی کنیم. این قرارداد مشارکتی است و کارگزار بدون هماهنگی باشگاه نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد. ما یک سری مسیرهای جدیدی را انتخاب میکنیم و بحث های اجرایی آن را انجام می‌دهیم و در قالب این قرارداد کارهای لازم را انجام می‌دهیم.

جلیلوند در این رابطه که آیا خصوصی شدن باشگاه صدمه‌ای به این قرارداد می‌زند، گفت: این یک مزیت برای پرسپولیس است. هیچ باشگاهی وجود ندارد که یک افق درآمدی داشته باشد. الان محکم‌ترین قدم را برای تجاری سازی باشگاه پرسپولیس انجام داده است. اینکه باشگاه وارد بورس شود، اگر کارها به درستی پیش برود، پرسپولیس از این قرارداد سود می‌برد.

رغبتی در این رابطه که آیا ۱۵ میلیارد پول قرض الحسنه کارگزار به باشگاه پرسپولیس باید برگردانده شود، گفت: این مساله در الحاقیه مشخص شده است و این مبلغ را از سهم باشگاه کم می‌کنیم. یک تفاوت‌هایی در زمینه قرارداد وجود دارد و درآمد ۶ ماه اول راضی کننده نبود که موجب شد ما دوباره مذاکرات لازم را انجام دهیم.

جلیلوند درباره قرارداد منعقد شده خاطرنشان کرد: بخشی از کارهای ما در ۶ ماه نخست برای زیرساخت‌های لازم انجام شده است و یک زمانی را باشگاه پرسپولیس صرف کرده است که زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری انجام شود. هر پروژه‌ای افق‌های کوتاه مدت و بلند مدت دارد.

جلیلوند درباره پرداختی‌های بازیکنان پرسپولیس گفت: با هم‌فکری‌هایی که انجام شد، تمام سعی کارگزار بر این است که مشکلات و حق حقوق بازیکنان انجام شود. اینکه اولویت‌های باشگاه چیست، باشگاه در آن نقشی ندارد و هدف ما تامین درآمد باشگاه است. بخشی از درآمدهای فوتبال متکی به شروع بازی‌هاست و ما باید منتظر باشیم تا ببنیم برای شروع مسابقات چه اتفاقی خواهد افتاد. ما تا ۳۱ خرداد در چند مرحله قرار است به باشگاه پرداخت داشته باشیم و باید دید که چه پیش خواهد آمد.

رغبتی درباره اظهارات مختلفی که درباره این قرارداد مطرح شده است، تاکید کرد: ما از نظرات مدیران مختلفی استفاده کردیم و بعضی‌ها اطلاعی از الحاقیه نداشتند و یک سری صحبت‌هایی را انجام دادند اما همکاری باشگاه با این افراد به پایان رسیده است و این موضوع از نظر ما تمام شده است. اصطلاح ترکمانچای برای این قرارداد خوب نیست و باید اطلاعات حقوقی داشت تا از این قرارداد آگاه شد. این قرارداد یکی از بهترین فرصت های درآمدزایی برای پرسپولیس است و وضعیت اقتصادی و شرایط کرونا، کار را سخت کرده است و در این شرایط مذاکره کردن کار ساده ای نیست و این کار اتفاق افتاده که باید به آقای جلیلوند تبریک گفت. ما در حال حاضر نه از حق پخش برخوردار هستیم و یک ریال هم از پول بلیت نگرفتیم و با این وجود مجبور شدیم که مساله تجاری سازی را انجام دهیم. من نمی‌گویم کار ما منحصر به فرد است اما در این شرایط این کار بهترین فرصتی بود که انجام شد.

رسول پناه درباره نقش وزارت ورزش در این قرارداد و کف این قرارداد گفت: کف این قرارداد سالی ۱۱۰ میلیارد است و ما این الحاقیه را برای اداره حقوقی وزارت ورزش فرستادیم و درباره آن صحبت شده است.

رسول پناه درباره انتشار قرارداد بازیکنان و اسپانسر باشگاه گفت: ما که راضی نیستیم و این مساله مربوط به قبل حضور بنده است و در این مدت مساله‌ای به وجود نیامده است. برای ما این قرارداد برد - برد است. ما چیز پنهانی نداریم و این الحاقیه یک افتخار برای باشگاه پرسپولیس است و این اتفاقات پیش می‌آید. ساختار باشگاه واقعا بیمار است و ما بعد از این قرارداد در جهت اصلاح آن قدم برمی‌داریم. ما گفتیم تا پایان اردیبهشت پرداختی خواهیم داشت.

خواجه‌وند مدیرحقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد استوکس و بشار رسن گفت: ما داریم پروسه قانونی استوکس را پیگیری می‌کنیم. هنوز فسخی انجام نشده است و بشار رسن بازیکن تیم ما است و او به تمرین تیم می‌رود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  غیبت سرمربیان در نشست‌های مطبوعاتی تخلف است
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعاتی
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل‌کثیر گذشت!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
Heart پرسپولیسی ها عذار شدن مرگ مهرداد میناوند
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  پیام جدید استوکس به پرسپولیسی‌ها: نمی‌آیم اما باید پولم را بدهید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان