امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روزهای کابوس‌وار اریکسن در شهر میلان

#1
روزهای کابوس‌وار اریکسن در شهر میلان 1

هافبک دانمارکی روزهای بدی را در شهر میلان و تیم اینتر سپری می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستین اریکسن بزرگترین خرید زمستانی اینتر در فصل جاری بود. بازیکن دانمارکی هنوز فرصت نکرده است در ایتالیا توانایی اش را نشان دهد چون یک ماه و نیم بعد از حضورش فراگیری کووید ۱۹ فوتبال را متوقف کرد. در حالی که هافبک اینتر در حال آماده سازی خود است با انتقادهای زیادی روبرو شده است. او حتی اعتماد آنتونیو کونته، سرمربی را به دست نیاورده است. همچنین از لحاظ شخصی با مشکلاتی روبرو شده است. وضعیت اضطراری در ایتالیا موجب شد هافبک دانمارکی هتل را ترک کند و در تاسیسات باشگاه مستقر شود. اینتر و اریکسن هنوز همدیگر را نمی فهمند.

پائولو دی کانیو، سرمربی ایتالیایی به انتقاد از بازیکن سابق تاتنهام پرداخت و گفت: اینتر با یک بازیکن تنبل قرارداد امضا کرده است. اریکسن دوست دارد بدون توپ بدود و تنها با دستور سرمربی به پست خود برمی گردد. به همین خاطر کونته زمانی از او استفاده می کند که واقعا مهم باشد. او مانند هیچ یک از بازیکنان اینتر توانایی شوت زدن، دریبل کردن و نگاه کردن ندارد و به همین خاطر توصیه ام این است که تنها در نیمه دوم به میدان برود.

جوزپه برگومی، بازیکن سابق اینتر هم درباره اریکسن صحبت کرد و گفت: گاهی اوقات بازیکنان خوب شناخته نمی شوند. اریکسن بازیکنی نیست که باعث بهتر کردن شرایط تیم شود. او هافبکی است که پشت دو مهاجم خوب دیده می شود اما باید در خود تغییر ایجاد کند تا به بهترین شکل بازی کند.

کونته پس از دیدار برابر لاتزیو که پنجمین بازی اریکسن بود گفت: باید تعادل را پیدا کنم‌. نمی توانیم به این موضوع فکر کنیم که یک بازیکن می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند. بدون او به اینجا رسیدیم.

هافبک دانمارکی اواخر ژانویه با اینتر قرارداد امضا کرد و در چهار بازی سری آ و دو دیدار جام حذفی دقایقی فرصت پیدا کرد تا بازی کند. او هنوز در ترکیب اصلی تیم کونته جایی ندارد.

از لحاظ شخصی نیز استقبال خوبی از اریکسن نشد. او که در هتلی در میلان اقامت داشت مجبور شد هنگام قرنطینه آن جا را ترک کند. اینتر در این شرایط بحرانی بخش تاسیسات خود را به بازیکن دانمارکی پیشنهاد داد. زمانی که اریکسن هتل را ترک می کرد پلیس او را متوقف کرد چون خیابان رفتن ممنوع بود. اریکسن هنوز خانه ای در میلان ندارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  انتشار اولین عکس اریکسن پس از ترخیص از بیمارستان
  زلاتان امروز قراردادش با میلان را تمدید می‌کند؟
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!
Exclamation روزهای بد بیرانوند در آنتورپ تمامی ندار!!!!
  کابوس برای بخت اول نامزد دریافت توپ طلا (عکس)
  کابوس برای بخت اول نامزد دریافت توپ طلا (عکس
  زلاتان: من در میلان، رئیس، مربی و بازیکن هستم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان