امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش: ابلاغیه وزارت بهداشت به دست ما نرسیده است!

#1
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش: ابلاغیه وزارت بهداشت به دست ما نرسیده است! 1

درحالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده بود که ابلاغیه مربوط به فعالیت‌های ورزشی و تصمیمات در مورد تمرینات لیگ‌ها امروز به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود اما سخنگوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش تصریح کرد این ابلاغیه هنوز وصول نشده است.

به گزارش ایسنا، مهرزاد خلیلیان درباره ابلاغیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد فعالیت‌های ورزشی، اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه‌ای به دست ما نرسیده است و اما مقدمات کار فراهم شده است و منتظریم با رسیدن این ابلاغیه جزییات را اطلاع‌رسانی کنیم.

او که در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی صحبت می‌کرد، در مورد این که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده است این ابلاغیه به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است، گفت: این مساله سیکل اداری معقولی را می‌طلبد و بعید می‌دانم که امشب نیز این ابلاغیه به دست ما برسد و امیدواریم بهترین تصمیمات برای ورزش کشور اتخاذ شود و بتوانیم شرایط عادی را در ورزش کشور تجربه کنیم.

سخنگوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش ادامه داد: شتابی در این زمینه نیست و باید تمام محدویدیت‌ها را در نظر بگیریم، پیگیری‌های لازم از سوی وزارت ورزش در زمینه اقناع مسوولان وزارت بهداشت صورت گرفته که شرایط چگونه است، در عین حال شرایط به طور کامل رصد شده و ما در انتظار آخرین پروتکل‌ها در این رابطه هستیم.

خلیلیان با اشاره به این که هفته گذشته فعالیت ۱۷ رشته انفرادی و غیر تجمعی در شهرهای با وضعیت سفید کرونا از سر گرفته شد و در مورد شهرهای با وضعیت زرد همین مساله با لحاظ شرایطی توافق شده است، بیان کرد: در مورد باشگاه‌های بدنسازی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته اما هنوز به توافق در این زمینه نرسیده‌ایم و منتظریم نتیجه آخرین بررسی‌ها ابلاغ شود.

وی افزود: کارشناسان فرمولی دارند که اولویت‌های متعدد فعالیت را در چه شهرهایی مدنظر قرار دهند، خوشبختانه شهرهای سفید، زرد و کم خطر فعالیت ورزشی خود را از سر گرفته‌اند و در مورد سایر نقاط نیز باید بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید نمکی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که پروتکل‌های جدید برای انجام فعالیت‌های ورزشی امروز به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود تا در شهرهای غیرقرمز، نسبتا کم‌خطرتر، با خطر متوسط حتی پرخطر ورزش‌های انفرادی برقرار شود و در عین حال امروز درباره تمرینات لیگ‌ها تصمیم‌گیری و به مراکز ورزشی ابلاغ می‌کنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  پاسخ سخنگوی استقلال به ادعای سرمربی پرسپولیس
  ورزش جدید اسلم بال
  آشنایی با ورزش لاکراس
  مهدی طارمی؛ پرچم و غرور یک ملت فراتر از ورزش
  کدوم ورزش رو بیشتر می پسندید؟
  ادامه شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌های اسپانیایی/ ۲ عضو والنسیا هم مبتلا شدند
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان