امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در ایران بیشتر دلال داریم تا مدیربرنامه/ چیزی نمی‌شود یکسال قهرمان نداشته باشیم

#1
در ایران بیشتر دلال داریم تا مدیربرنامه/ چیزی نمی‌شود یکسال قهرمان نداشته باشیم 1

کاظم محمودی می‌گوید در گذشته شاهد مدیرانی در ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس حضور داشته‌اند که حتی نمی دانستند آفساید چیست و فقط به خاطر رابطه پایشان به اتاق مدیریت این ۲ باشگاه باز شده است.

کاظم محمودی پیشکسوت و بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا درباره ادامه یافتن لیگ نوزدهم گفت: این ریسکی است که سازمان لیگ پذیرفته و به نظر من ادامه لیگ نوزدهم کار پرخطری است که می تواند جان چند صد نفر را به خطر بیاندازد. به هر حال فوتبال ورزشی درگیرانه است و حتی اگر بازی‌ها را هم بدون تماشاگر برگزار کنند، باز هم خطر ابتلا به کرونا بازیکنان و اعضای باشگاه‌ها را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: قهرمانی و سقوط کردن تیم‌ها به اندازه جام صدها نفر نمی‌ارزد. ایرادی ندارد که یک سال هم قهرمان نداشته باشیم و هیچ تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نکند. کشور هلند این کار را کرده و همه تیم‌ها هم با آن کنار آمده‌اند. به نظرم نباید خودخواهانه به این موضوع نگاه کرد و باید سلامتی همه تیم‌ها را در نظر گرفت.

بازیکن پیشین استقلال درباره ممنوعیت استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی در سرخابی‌های پایتخت گفت: ایراد اصلی در مدیریت و برنامه‌ریز این ۲ تیم است. وقتی مدیری تعهدی را قبول می‌کند، ابتدا باید منابع مالی لازم را تهییه کند و سپس به دنبال جذب بازیکن خارجی باشد. باز شدن پای دلالان به باشگاه‌ها بیشتر باعث شده تا این مشکلات برای این استقلال و پرسپولیس به وجود بیاید. بازیکن‌هایی هم که این دلال‌ها می‌آورند، کارشناسی و غربال نشده و تنها به فکر گرفتن پول از این ۲ باشگاه هستند.

او در خصوص بریدن پای دلال‌ها به باشگاه های لیگ برتری گفت: در همه جای دنیا، باشگاه ها با مدیرهای برنامه بازیکنان کار می‌کنند اما در ایران ما تعداد کمی مدیربرنامه داریم و بقیه دلال هستند و به فکر جیب خود هستندو مدیربرنامه واقعی نیستند. باشگاه‌ها و مدیران باید یاد بگیرند با کسانی کار کنند که مدرک و لیسانس از نهادهای مربوطه دارند. باید قوانینی تصویب شود که نظارت ویژه‌ای به قرارداد بازیکنان و مربیان و به ویژه خارجی‌ها داشته باشد تا چنین مشکلاتی برای ۲ باشگاه به وجود نیاید.

محمودی در خصوص ریشه‌کن شدن این موضوع گفت: باید مدیرانی به این ۲ باشگاه بیانید که هم ورزشی باشند و هم تحصیل‌کرده. من شاهد بودم مدیرانی در استقلال و پرسپولیس حضور داشتند که نمی‌دانستند آفساید چیست؛ همان مدیران با همکاری دلال‌ها بازیکنی را می‌آوردند که یک فصل روی نیمکت هم ننشسته و در پایان پولش را گرفته و رفته است. تنها چاره حل مشکل استقلال و پرسپولیس استفاده از مدیران فوتبالی است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  شما بگویید: قهرمان UCL 2021 کدام است؟
  کونته: بازیکنانم قهرمان اصلی میدان بودند
  شما بگویید؛ قهرمان نیم‌فصل لیگ بیستم کدام تیم است؟+نظر سنجی
  رئال ثابت کرد؛ بدون رونالدو هم قهرمان می‌شویم
  باورنکردنی؛ چهارده کر‌ونایی در اردوی تیم قهرمان
  کدوم ورزش رو بیشتر می پسندید؟
  اوج هیجان در نیمه نهایی؛ دربی داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان