امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است/ چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟

#1
عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است/ چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟ 1

بازیکن دهه ۷۰ تیم فوتبال استقلال می‌گوید با ورود بازیکن بی‌کیفیت خارجی به فوتبال ایران خیانت شده است.

ایمان عالمی بازیکن دهه ۷۰ تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان گفت: الان حدود ۶ سالی است که استقلال از نظر مدیریت در ضعف قرار داشته است. رفت و آمد سرمربی و مدیریت های مختلف و مسائل مالی که همیشه در نقطه ضعف قرار داشته باعث شده نتوانیم بازیکن مورد نظر خود را حفظ کنیم. زمین تمرین ما همیشه دچار مشکل بوده است و بازیکنان با این شرایط مجبور میشود تیم را ترک کند.

او ادامه داد: این مسائل همیشه برای استقلال وجود داشته است و الان با وجود آقای سعادتمند، چون ایشان قبلا در استقلال بوده است و شناخت دارد، فکر می‌کنم باید حمایت شود تا استقلال به روزهای اوج خود برگردد. استقلال همیشه در بحث مدیریت در موضع ضعف بوده است و بهتر است که با این شرایط امید را به هواداران بدهیم.

عالمی درباره قانون جدیدی درباره منع استفاده از بازیکنان و مربی خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس وضع شده است گفت: چطور می‌شود استقلال و پرسپولیس نباید بازیکن خارجی بگیرند اما سپاهان می‌تواند بازیکن خارجی بگیرد؟ این مساله کار بسیار غلطی است. بحث دلالی و واسطه ها از اول به صورت غلط در کشور ما پایه ریزی شده است و یک سری بازیکن بی کیفیت وارد فوتبال ما شده اند و به فوتبال ما خیانت کرده اند. فوتبال ما باید بازیکن خوب و باکیفیت را به خدمت بیاورد و وجود چنین قانونی غلط است. باید یک استانداردسازی صورت بگیرد و از طرف فدراسیون مورد تایید قرار بگیرد. وجود چنین قانونی بی معناست.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال درباره شروع مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شروع لیگ کار اشتباهی است. چون آماده سازی بازیکنان کار طولانی خواهد بود و کیفیت لیگ کاهش پیدا می‌کند. به نظر من اگر برای فصل بعد برنامه ریزی شود، اتفاق بهتری خواهد افتاد.

او در ادامه اضافه کرد: تیم‌ها به از همه نظر دچار مشکل شدند. الان استقلال و تیم‌های دیگر لیگ برتر در شرایط ایده آلی قرار ندارد و برگزاری لیگ کار جالبی نیست. لغو مسابقات فوتبال در کشورهای دیگر این اتفاق خواهد افتاد و به نظر من باید از اواسط خرداد طبق روال گذشته برنامه ریزی های لازم برای فصل بعدی لیگ برتر انجام شود.

عالمی در پایان گفت: الان دو زمین تمرین در اختیار باشگاه گذاشته شده است و به شرطی که امکانات خوبی در اختیار قرار بگیرد، می‌شود از پتانسیل‌های تیم استفاده کرد و من فکر می‌کنم آینده استقلال مشروط به برنامه ریزی آینده فوتبال است وگرنه که بازیکنان همان آدم‌ها هستند و امیدوارم که با یک برنامه خوب، بازیکنان بتواند شرایط ایده آل خود را به دست بیاورند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان