امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مدارس اردبیل از شنبه بازگشایی می‌شود

#1
مدارس اردبیل از شنبه بازگشایی می‌شود 1

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا و با پیش‌بینی‌های آموزش و پرورش مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس استان اردبیل نیز از روز شنبه بازگشایی خواهد شد.


احمد ناصری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: مدیران مدارس طی امروز و فردا با ضدعفونی و گندزدایی مدرسه را برای فعالیت مجدد از روز شنبه آماده می‌کنند تا مدارس تنها برای رفع اشکال و پاسخگوئی معلمان به دانش‌آموزان در حوزه مسایل آموزشی و تربیتی مهیا شود.
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که برخی از دانش‌آموزان از خدمات آموزشی شبکه شاد و حتی شبکه‌های تلویزیونی استفاده نکردند این فرصت فراهم شده تا با حضور معلمان در مدارس عقب‌ماندگی‌های احتمالی جبران شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: از روز شنبه مدیران و عوامل اجرایی و معلمان در مدرسه حاضر خواهند شد تا طبق برنامه درسی پاسخگوی سوالات و اشکالات احتمالی دانش‌آموزان باشند.
ناصری بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری و الزامی نیست و به هیچ وجه مدارس استثنائی و پیش دبستانی بازگشایی نخواهد شد.
وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی خانواده‌ها و حساسیت موضوع ب رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش‌آموزانی که در مدرسه حاضر می‌شوند استفاده از ماسک، دستکش و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به هیچ وجه امکان استفاده از سرویس مدرسه نیز وجود نخواهد داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران و معلمان نیز با مراقبت‌های بهداشتی و در حالی که باید از دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی استفاده می‌کنند، در ساعات تعیین شده پاسخگوی نیاز آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان باشند و در آستانه امتحانات پایان سال رفع ایرادات و اشکالات انجام شود.
ناصری به وضعیت قرمز استان در کرونا اشاره کرد و افزود: در صورتی که خانواده‌ها و خود دانش‌آموزان نیازی به حضور در مدرسه نبینند، ضرورت دارد از این امر اجتناب کنند و در شرایط خاص حضور با احتیاط و رعایت موازین بهداشتی امکانپذیر خواهد بود.
در حالی مدارس استان اردبیل از روز شنبه 27 اردیبهشت ماه و به صورت محدود بازگشایی می‌شود که این استان در وضعیت قرمز کرونا به سر می‌برد و ابتلای روزانه بیش از 30 مورد به کروناویروس به ثبت رسیده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نحوه حضور دانش آموزان مدارس غیردولتی اعلام شده است!
  نحوه بازگشایی مدارس چگونه خواهد بود؟
  آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور/آماده‌سازی طرح الزام استفاده از ماسک در ا
Heart بازگشایی مهدهای کودک اجباری است؟
  خطر موج جدید کرونا با بازگشایی قهوه‌خانه‌ها
  زمان رویت هلال ماه شوال در غروب شنبه 3 خرداد است
  توضیح وزیر درباره بازگشایی مدارس از۱۵شهریور
  بازگشایی تدریجی مشاغل و رستوران‌ها از خرداد
Exclamation زمان ثبت‌نام مدارس در مقاطع اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم اعلام شد !
  ثبت نام ۸۳۰ نفر داوطلب برای مدیریت مدارس هرمزگان !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان