امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی فولد لایت فاش شد

#1
احتمالا حدود ۳ ماه با رونمایی از گلکسی فولد ۲ فاصله داریم، اما افشاگر معروف، مکس واین‌باخ، به‌تازگی در گزارشی اعلام کرده که سامسونگ در حال کار روی مدل ارزان‌تری از این گوشی است. او چند روز پیش در توئیتی گفته بود که این شرکت در حال کار روی دستگاهی به نام گلکسی فولد e یا گلکسی فولد لایت است. وی حالا اطلاعات بیشتری را در این رابطه به اشتراک گذاشته است.

دستگاه مذکور که ظاهرا قرار است گلکسی فولد لایت 4G نام بگیرد، از پنل UTG گلکسی زد فلیپ استفاده نمی‌کند تا قیمت پایین‌تری داشته باشد. در نتیجه، احتمالا این گوشی هم مثل گلکسی فولد نسل اول از پنلی پلاستیکی خواهد داشت.

گلکسی فولد لایت در کنار نمایشگر اصلی خود یک نمایشگر خارجی کوچک دارد که مشخصات دقیق آن در دسترس نیست، ولی احتمالا باید به جای نمایشگر ثانویه بزرگ گلکسی فولد منتظر پنل کوچکی شبیه گلکسی زد فلیپ باشیم.

اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی فولد لایت فاش شد 1

فریم بدنه این تلفن هوشمند از جنس آلومینیوم خواهد بود، و به نظر می‌رسد که بخش بیرونی گلکسی فولد لایت از شیشه ساخته خواهد شد. سامسونگ با این طراحی می‌خواهد امکان استفاده از قابلیت شارژ بیسیم را برای دستگاه مذکور فراهم کند.

گفته شده که در زیر پوسته گلکسی فولد لایت شاهد حضور اسنپدراگون ۸۶۵ خواهیم بود که در حال حاضر قوی‌ترین پردازنده بازار است. با این حال، در این گزارش گفته شده که این موبایل از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی نخواهد کرد. از آن‌جایی که مودم 5G به‌صورت یکپارچه در این تراشه وجود دارد، فناوری مذکور یا به‌صورت نرم‌افزاری غیرفعال خواهد شد یا سامسونگ در نهایت تراشه دیگری را انتخاب خواهد کرد.

واین‌باخ متذکر می‌شود که او هنوز درباره پردازنده گلکسی فولد لایت تردید دارد، پس در نهایت ممکن است از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده نشود. هنوز مشخص نیست که چه گزینه‌هایی دیگری می‌توانند بر روی این دستگاه به کار گرفته شوند، ولی اسنپدراگون ۸۵۵ گزینه خوبی است که پیش‌تر در گلکسی زد فلیپ نیز استفاده شده بود.

در هر صورت انتظار می‌رود که این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه شود؛ هرچند این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند.

گلکسی فولد لایت از اسم رمز Winner2 استفاده می‌کند و قرار است عرضه جهانی داشته باشد. هنوز هیچ اطلاعات موثقی درباره عرضه این گوشی وجود ندارد، ولی می‌توانیم امیدوار باشیم که آن را در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ در ماه اوت امسال ببینیم.

این تلفن تاشو احتمالا در رنگ‌های مشکی و بنفش عرضه می‌شود و قیمت آن از ۱۰۹۹ دلار شروع خواهد شد. با این حساب، گلکسی فولد لایت یکی از پرچمداران ارزان سامسونگ خواهد بود. این شرکت مدتی پیش گلکسی اس ۲۰ را با قیمت ۹۹۹ دلار، گلکسی اس ۲۰ پلاس را با قیمت ۱۱۹۹ دلار، گلکسی اس ۲۰ الترا را با قیمت ۱۳۹۹ دلار و گلکسی زد فلیپ را با قیمت ۱۳۸۰ دلار وارد بازار کرد.

اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی فولد لایت فاش شد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  گوشی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد
  رندر مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اف ای منتشر شد؛ دستگاهی با طراحی زیبا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان