امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کهتری: اگر مربی خارجی به صلاح نعمتی باشد، استقبال می‌کنم

#1
کهتری: اگر مربی خارجی به صلاح نعمتی باشد، استقبال می‌کنم 1

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: اگر حضور مربی خارجی به صلاح زهرا نعمتی باشد و سبب ارتقای عملکرد او در پارالمپیک توکیو شود، استقبال خواهیم کرد.

مجید کهتری در گفت و گو با ایسنا، درباره ضرورت جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی بر اساس مصوبه کمیته ملی پارالمپیک و در صورت صلاحدید فدراسیون تیروکمان، اظهار کرد: آن چه که سبب شده تا زهرا نعمتی در رویدادهای آسیایی، جهانی و پارالمپیک به نتایج قابل توجهی دست پیدا کند نتیجه تلاش و پشتکار این ورزشکار بوده نه حاصل زحمات مربی خارجی، به هر صورت اگر کمیته ملی پارالمپیک این فرصت را برای او فراهم کرده که در صورت صلاحدید فدراسیون از تجربیات یک مربی خارجی نیز بهره مند شود، بستگی به تصمیم نعمتی دارد. اگر او در این زمینه احساس نیاز کند من هم به عنوان سرمربی تیم ملی از نعمتی حمایت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت برگزاری اردوها آیا زهرا نعمتی با کمانداران پارالمپیکی تمرین خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا تصمیم فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک بر این اساس بود که تمرینات خود را با کمانداران پارالمپیکی انجام دهد و اگر فدراسیون تیروکمان اعزامی پیش بینی کرده باشد با افراد سالم به مسابقات اعزام شود، حال باید دید بعد از مشخص شدن زمان برگزاری اردوها وضعیت او برای حضور در اردوها چگونه خواهد بود.

کهتری افزود: با توجه به این که ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوها در رشته های انفرادی را صادر کرده است امیدوارم بعد از ماه مبارک رمضان اردوهای پارالمپیکی دایر شود.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان خاطرنشان کرد: اگر اردوها بعد از ماه مبارک رمضان برپا شود فرصت کافی برای آماده سازی ورزشکاران تا پارالمپیک توکیو خواهیم داشت و در شرایط بهتری می توانیم زمان از دست رفته را جبران‌ کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که با شروع دوباره اردوها چه برنامه ای برای آماده سازی تیم پیش بینی شده است گفت: با توجه به وقفه چهار ماه در برگزاری اردوها، بعد از شروع تمرینات در اولین اردو برنامه ریزی خود را معطوف هماهنگ سازی تیم، اصلاح تکنیک ها و بررسی مشکلات بازیکنان خواهیم کرد. همچنین با گرفتن تست های تکنیکی و آمادگی جسمانی تلاش خواهیم کرد وضعیت تیم را در رشته های ریکرو و کامپوند مورد بررسی دقیق قرار دهیم و سپس تمرینات حرفه ای خود را از اردوهای بعدی آغاز خواهیم کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  نعمتی: می‌خواهیم پله پله به فینال برسیم
  نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  سیامک نعمتی بهتر از وریا غفوری است
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا
  جنجال در آنفیلد؛ "نقطه" پایان کار صلاح و لیورپول؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان