امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هوآوی در حال تولید یک موبایل تاشوی ارزان است

#1
طبق اعلام راس یانگ، مدیرعامل شرکت DSCC و تحلیل‌گر زنجیره تامین، هوآوی در حال کار روی دو گوشی تاشوی جدید است که حداقل یکی از آن‌ها قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به مدل‌های فعلی این شرکت خواهد داشت.

موبایل‌های تاشوی دارای نمایشگرهای منعطف همچنان متغیری نامعلوم در معادله تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آیند. ما می‌دانیم که نسل اول این دستگاه‌ها مشکلاتی داشتند و حالا محصولاتی در بازار حضور دارند که فوق‌العاده گران‌اند. صرف‌نظر از این که موبایل‌های تاشو می‌توانند از این هایپ اولیه عبور کرده و جای خود را در دنیای موبایل پیدا کنند یا نه، یک چیز قطعی است. با عرضه هر گوشی تاشوی جدید قیمت‌ها کاهش می‌یابد. اکنون شایعه‌ای منتشر شده که به تولید دستگاهی با همین ویژگی اشاره دارد.

به گزارش راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants، هوآوی پاییز امسال می‌خواهد همراه با سری میت ۴۰ از یک موبایل تاشوی ارزان قیمت رونمایی کند. یانگ در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی GregglesTV گفت این تولیدکننده چینی مشغول ساخت دستگاهی است که طراحی آن با دو مدل نخست تلفن‌های تاشوی این شرکت یعنی میت ایکس و میت ایکس اس فرق می‌کند.

انتظار داریم هوآوی دو مدل طراحی صدفی و تاشوی رو به داخل را دنبال کند، و فکر می‌کنیم که آن‌ها هم‌اکنون در حال تلاش روی راهکاری به منظور استفاده از شیشه فوق باریک برای موبایل صدفی خود هستند. البته انتظار ما این است که آن‌ها در اواخر سال نیز مدلی با امکان تا زدن به سمت داخل را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کنند.

طبق گزارش‌های واصله از منابع زنجیره تامین، هوآوی تاکنون ۵۰۰ هزار موبایل تاشو فروخته است. این‌که آن‌ها تا چه اندازه در پی کاهش قیمت موبایل بعدی خود باشند معلوم نیست. قیمت میت ایکس اس حدود ۲۷۰۰ دلار بود، بنابراین موبایلی با قیمت ۲۰۰۰ دلار نیز در مقایسه با آن ارزان محسوب می‌شود. آقای یانگ می‌گوید رونمایی رسمی از موبایل تاشوی بعدی هوآوی برای ماه سپتامبر یا اکتبر امسال برنامه‌ریزی شده است.

هوآوی در حال تولید یک موبایل تاشوی ارزان است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه موبایل
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  تقابل بین دو برند قدرتمند چینی شیائومی و هوآوی
  آشنایی با مشخصات فنی هوآوی Y8p
  هوآوی Mate 40 Pro
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی گوشی و اخبار موبایل
  گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  بهترین برند موبایل و بهترین موبایل از دیدگاه شما ؟!
  گوشی ریلمی C20 معرفی شد؛ یک موبایل ۶.۵ اینچی ارزان قیمت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان