امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در مبارزه با کرونا، "سُفره" و "سلامت" مردم با هم دیده شد

#1
در مبارزه با کرونا، "سُفره" و "سلامت" مردم با هم دیده شد 1

استاندار کرمانشاه گفت: نباید در مقابله با کرونا مغرور شویم و باید بدانیم احتمال اوج گیری این بیماری وجود دارد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (28 اردیبهشت) شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به استمرار شیوع ویروس "کرونا" در کشور، گفت: کرونا تمام نشده و هنوز شاهد استمرار شیوع این بیماری هستیم، بنابراین مراقبت های بهداشتی هم باید برای مقابله با این بیماری استمرار پیدا کند.

وی با تاکید بر احتمالی اوج گیری دوباره کرونا در استان، گفت: در استان کرمانشاه به همت کادر بهداشت و درمان و مشارکت خوب مردم توانستیم بیماری را مدیریت کنیم، اما نباید در بحث مقابله با این ویروس مغرور شویم و باید بدانیم همه چیز درباره این ویروس ناشناخته است و احتمال اوج گیری آن وجود دارد.

بازوند تصریح کرد: در مبارزه با کرونا تا لحظه کیش و مات کردن آن نباید مغرور شویم، چرا که هر آن احتمال دارد این بیماری اوج گرفته و خسارت هایی را روی دستمان بگذارد.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری کرونا در استان، گفت: در حال حاضر ما به دنبال ویروس هستیم و تلاش داریم تا هر بیمار مبتلا را شناسایی کرده و بحث قرنطینه این فرد و رعایت پروتکل های بهداشتی را پیگیری کنیم.

در مبارزه با کرونا، "سُفره" و "سلامت" مردم با هم دیده شد

استاندار کرمانشاه با اشاره به تدوین نقشه راه در بحث مقابله با کرونا، گفت: بر اساس پیشروی که بر مبنای این نقشه داشته‌ایم خوب نتیجه گرفته‌ایم، اما نباید از این ویروس و رفتارهای احتمالی آن در آینده غافل شویم.

وی افزود: در حال حاضر 85 درصد مردم استان پروتکل های بهداشتی و بحث فاصله گذاری را رعایت می کنند، اما این مراقبت ها باید تشدید شده و آن درصد باقی مانده نیز باید نسبت به خطرات بیماری آگاه شوند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث مدیریت کرونا، سلامت و سفره مردم با هم مدنظر قرار گرفته، گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند به همین منظور طراحی شده و امیدواریم مردم با همکاری و مشارکت خوب خود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضمن امرار معاش در سطح جامعه مراقب سلامت خود و دیگران نیز باشند.

"جهش تولید" باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود/ در کنار ویروس کرونا، با ویروس تحریم هم درگیریم

بازوند در ادامه به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: امسال باید با جهش تولید بتوانیم عقب ماندگی های حاصل از کرونا در بخش اقتصاد را هم جبران کنیم و همه اینها مستلزم این است که «جهش تولید» به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در کنار ویروس کرونا، کشور باویروس تحریم هم درگیر است، گفت: این شرایط کار را قدری دشوار می کند، اما مدیریت ما در بحث ویروس کرونا که از بسیاری کشورهای پیشرفته جهان به مراتب بهتر است، نشان داد که اگر بخواهیم می توانیم هر کاری را انجام دهیم.

وی افزود: بحران کرونا به ما نشان داد که اقتصاد ایران بدون نفت هم می چرخد و معیشت مردم هم بدون نفت می گذرد. اگر چه سختی هایی در این مسیر وجود دارد اما تنها راه برون رفت کشور این است که از این تهدیدها فرصت ساخته و خودمان روی پای خودمان بایستیم و جهش تولید را در کشور رقم بزنیم.

استاندار کرمانشاه جهش تولید در کشور و استان را منوط به حذف بروکراسی های اداری و تسهیل فضای کسب و کار دانست و افزود: مدیران باید در این زمینه اهتمام داشته و تلاش داشته باشند کارهای اداری سرمایه گذاران ظرف کمترین مدت ممکن انجام شود.

با "عینک سیاسی" همه چیز را دیدن دردی از مردم دوا نمی‌کند

بازوند در ادامه به عملکرد استان در حوزه کاهش نرخ بیکاری در سال گذشته اشاره کرد وافزود: بر اساس سند اشتغال استان مقرر شد تا طی بازه زمانی سه ساله (1398 تا 1400) نرخ بیکاری استان به میانگین کشوری برسد و برای رسیدن به این هدف، برنامه کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه آمار مرکز آمار ایران در پایان این سال موید موفقیت استان در دستیابی به این هدف بود.

وی افزود: بر اساس این سند، امسال و سال آینده نیز هدفگذاری کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری را در برنامه داریم، طوری که طی این دو سال، پنج درصد نرخ بیکاری استان را کاهش داده و به میانگین کشوری برسیم.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از نگاه سیاسی برخی افراد به این موضوع گفت: اینکه به جای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری، تنها بر اول بودن استان در بحث بیکاری زوم کنیم مشکلی از مردم دوا نمی کند، چرا که با عینک سیاسی نمی توان مشکل مردم را حل کرد.

وی افزود: این افراد به جای تحلیل های سیاسی از این موضوع، بهتر است در کنار مجموعه استان قرار گرفته و در جهت کاهش هرچه بیشتر نرخ بیکاری یار و یاور استان باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر برای ایجاد هر شغل به 200 میلیون تومان نیاز داریم و همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا اعتبارات و هزینه های لازم برای ایجاد اشتغال در استان را فراهم کنیم.

بازوند در پایان روابط عمومی ها را بازوی توانمند دستگاه ها در پیشبرد اهداف استان دانست و افزود: برای تحقق تمامی برنامه ها، مشارکت و حضور فعال روابط عمومی ها جهت اقناع سازی و اطلاع رسانی به آحاد جامعه یک الزام و ضرورت است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تا حالا عقرب پرنده دیده اید؟+تصاویر
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  لزوم مصرف مرغ کمتر از ۱.۸ کیلوگرم برای حفظ سلامت
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان