امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وزنه‌برداران پایتخت‌نشین بدون جا و مکان/ تهران باید از صفر شروع کند

#1
وزنه‌برداران پایتخت‌نشین بدون جا و مکان/ تهران باید از صفر شروع کند 1

پیشکسوت وزنه برداری ایران گفت: وزنه برداری تهران ورزشکار زیادی ندارد و کسانی که باقی مانده اند نیز باشگاهی فعال نیست که بخواهند تمرین کنند.

مدد نصیری نیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره مشکلات وزنه برداری تهران بیان کرد: باشگاه وزنه برداری فعال در تهران نداریم و وزنه برداران مدعی هم رفته اند کسانی که باقی مانده اند نیز بدون باشگاه هستند. زمانی که ما وزنه می زدیم ۱۷-۱۸ باشگاه وزنه برداری در تهران فعال بود و مسابقات ما در سه روز برگزار می‌شد اما الان شرایط به گونه ای شده که مسابقات تهران را می توان در یک ساعت برگزار کرد.

نصیری نیا در پاسخ به این پرسش که فکر می کند وزنه برداری تهران برای رونق گرفتن دوباره نیاز دارد از ابتدا وزنه بردار بسازد یا خیر، تصریح کرد: ابتدا باید در تهران باشگاه ها فعال شوند. مشکل دیگری هم که وجود دارد، نبود تجهیزات است و فدراسیون هیچ کمکی به تهران نکرده است. در سالن تمرین استقلال مرکز خود وزنه برداران همت کرده اند و تخته ها را تعمیر و مقداری تجهیزات تهیه کرده اند. وقتی باشگاه ها فعال شد پس از آن باید از ابتدا وزنه بردار بسازیم که این مساله هم زمان‌بر است.

او افزود: زمانی که ایوانف مربی بلغارستانی وزنه برداری به ایران آمد به علی مرادی رییس فدراسیون گفت انتظار نداشته باشد در یکی، دو سال قهرمان بسازد. برای ساختن یک وزنه بردار که قهرمان آسیا و جهان شود ۳-۴ سال زمان لازم است. از این رو نباید انتظار داشت به زودی وزنه برداران مدعی در تهران ساخته شوند.

مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران در مورد دلسردی مربیان تهرانی نیز گفت: جدا از اینکه پول زیادی دریافت نمی کنند و شاید ۱۰۰-۲۰۰ هزار تومان بگیرند که هزینه رفت و آمدشان را هم تامین نمی کند، باشگاهی هم وجود ندارد که مربیان تهرانی فعالیت کنند. این شرایط دلسردی می آورد. به نظر من کلا وزنه برداری در ایران مرده است. همین لیگ را نگاه کنید. لیگ باید سازند باشد و از آن برای تیم ملی وزنه بردار ساخت اما اکنون می بینیم که از ابتدا تیم های اول، دوم و سوم مشخص هستند. تیمی که بیشتر پول بدهد و نفرات شاخص را جمع کند، اول می شود. وضعیت در مسابقات قهرمانی کشور هم بهتر از لیگ نیست. امیدوارم با برگزاری انتخابات هیات تهران اوضاع بهتر شود و همه دست به دست هم دهیم و اجازه ندهیم وضعیت وزنه برداری تهران به هیچ شکل بماند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  شروع قدرتمند یاران سعید معروف در لیگ چین
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  کمربند میانی استقلال، آماده شروع لیگ (عکس)
  اینزاگی: لواندوفسکی باید برنده توپ طلا می شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان