امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وزیری: بعید می‌دانم المپیک لغو شود

#1
وزیری: بعید می‌دانم المپیک لغو شود 1

ورزشکار المپیکی تیر و کمان گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری زمان المپیک توکیو بعید می‌دانم این بازی ها لغو شود چون در این صورت امکان دارد همه ورزشکاران در رشته‌های مختلف دچار آسیب شوند.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که در صورت لغو بازی‌های المپیک توکیو فکر می‌کنید این مسئله چه تاثیری بر ورزشکاران المپیکی داشته باشد، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد چون اگر المپیک توکیو لغو شود ورزشکاران رشته‌های مختلف امکان دارد دچار آسیب‌ شوند.

وی گفت: تا المپیک توکیو یک سال زمان داریم و قطعا این مسئله به نفع ورزشکاران است. که در طی این مدت خود را برای المپیک آماده کنند. بنابراین تصور نمی‌کنم با توجه به مشکلات پیش آمده المپیک توکیو لغو شود.

این ورزشکار المپیکی تیر و کمان خاطرنشان کرد: مسئولان باید تدابیری بیندیشند تا آسیب‌های که از بیماری ویروس کرونا به ورزش و به ویژه ورزشکاران وارد شده به حداقل برسد. ما در حال حاضر طی شش ماه اول سال هیچ رقابتی نداریم و قطعا اردوهای مقطعی پاسخگوی کمانداران نخواهد بود. برای این که بتوانیم با تیم کامل در المپیک توکیو شرکت کنیم باید اردوها به صورت پی درپی و برنامه ریزی‌ها دقیق باشد تا بتوانیم سهمیه کامل را برای حضور در المپیک توکیو کسب کنیم و این تنها در شرایطی امکان پذیر است که مسوولان حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران داشته باشند.

وزیری اضافه کرد: در حال حاضر ورزشکاران به خاطر تعطیلی اردوها و انجام تمرینات در منزل قطعا دچار آسیب‌های زیادی به ویژه از نظر روانی خواهند بود که نیاز است با شروع اردوها مسئولان به این مسئله توجه ویژه داشته باشند تا آسیب ها کمتر شود.

وی درباره تمرینات خود طی مدت حضورش در منزل به خاطر شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: در طی ۴ ماهی که اردوهای تیم ملی تعطیل شده سعی کردم تمرینات خود را در منزل به صورت مداوم انجام دهم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم قطعا انجام تمرینات حرفه‌ای در منزل امکان پذیر نیست و تا زمانی که اردوها برگزار شود و در مسابقات شرکت نکنیم ارزیابی دقیقی نمی‌توانیم از وضعیت رکوردهای خود داشته باشیم. من سعی کردم در طی این مدت از نظر بدنی خود را حفظ کنم تا کمتر دچار آسیب شوم.

وی افزود: بیشتر کشورها تمرینات حرفه‌ای خود را چه به صورت قرنطینه چه در فضای بیرونی ادامه می دهند و به خاطر این ویروس تمرینات حرفه‌ای خود را ترک نکردند اما ما طی این مدت تنها تمرینات آمادگی در منزل حفظ کردیم و از تمرینات حرفه‌ای عقب هستیم امیدوارم که اردوهای تیم ملی زودتر برگزار شود تا بیشتر از این دچار آسیب نشویم.

وزیری در پایان گفت: بعد از این که اردوهای تیم ملی آغاز شد، باید فشار تمرینات را افزایش دهیم تا ببینیم در چه شرایطی قرار داریم. در شرایط کنونی با توجه به این که هیچ تمرین حرفه‌ای نداشتیم، ارزیابی دقیقی از وضعیت رکوردهایم ندارم و منتظرم ببینیم با شروع اردوها و انجام تمرینات حرفه‌ای وضعیتم چگونه است. بدون شک ادامه این روند و تعطیلی طولانی مدت اردوها به نفع ورزشکار نیست و امکان دارد ورزشکار را دچار آسیب‌های زیادی کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ورزشکاران، المپیک توکیو را شگفت‌انگیز کردند
Clocket کومان: بله؛ حالا می دانم که ممکن است اخراج شوم
  حسین توکلی: وزنه برداری در المپیک سنت شکنی نکند
  میرهاشم حسینی: با این شرایط یک برنز هم در المپیک نمی‌گیریم
  مرتجی: بعید می‌دانم هندبالیستی با این شیوه‌نامه لژیونر شود
  افشاگری بهداد سلیمی از پشت پرده المپیک ریو
  چرا معطل هستید؟ همین الان مشعل المپیک را خاموش کنید
  مربی تیم ملی قایقرانی: المپیک لغو شود خود به خود تغییر نسل اتفاق می‌افتد
  چشمک المپیک به کاپیتان
  فرهادی‌زاد: انتظار حداقل ۹ سهمیه المپیک برای بانوان داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان