امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی

#1
لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی 1

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: به نظر می‌رسد باید اردوهای تیم ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود.

الهام هاشمی در گفت و گو با ایسنا در مورد لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: به لطف خدا و با توجه به فداکاری‌های کادر درمان، تلاش مسئو لان مربوطه و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم، شیوع کرونا در کشور تا حدی کاهش یافته و وزارت ورزش اجازه شروع تمرینات رشته تیراندازی را نیز صادر کرده است. اکنون به نظر می‌رسد باید اردوهای تیم ملی با رعایت پروتوکل های بهداشتی شروع شود.

وی افزود: البته تمرینات ما در این مدت هیچگاه تعطیل نشده است. تیراندازان همچنان تمرینات خود را بصورت آنلاین و با استفاده از دستگاههای شبیه ساز تیراندازی ادامه می‌دهند، اما همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودم این تمرینات هیچگاه جای تیراندازی واقعی در سالن را نمی‌گیرند. خصوصا در مورد رشته سه وضعیت که مسابقات در محیط باز و تحت شرایط آب و هوایی متفاوت انجام می شوند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در خصوص روند تمرینی تیراندازان در کشورهای دیگر گفت: طبق آخرین اخباری که از کشورهای دیگر دارم اکثرا تمریناتشان را شروع کرده اند و یا در کشورهای با شرایط بهتر از نظر شیوع کرونا اردو زده اند و حتی بعضی از آنها با کشورهای همسایه مسابقات دوستانه برگزار می‌کنند. البته اینها جدای از مسابقات آنلاینی است که هر از گاهی از طرف بعضی از باشگاه‌ها برگزار می شود.

هاشمی در خصوص مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۰ گفت: به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ مسابقه ای از طرف فدراسیون جهانی برگزار نخواهد شد اما قطعا باید به روند آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند در المپیک ادامه دهیم. به اعتقاد من تمرینات سایر تیراندازان کشور به منظور حضور در انتخابی‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، جام های جهانی، بازی‌های آسیایی و مسابقات مختلف جوانان نیز باید زودتر و با رعایت اصول بهداشتی شروع شوند.

وی افزود: علاوه بر اردوهای تمرینی بایستی در تدارک تعدادی مسابقات داخلی بزرگ به منظور جبران برگزار نشدن مسابقات بین المللی هم باشیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در تامین مهمات با مشکل روبه رو خواهیم بود یا خیر گفت: تامین مهمات مورد نیاز یکی از نیازهای اساسی تیم ملی و بقیه تیراندازان کشور است که امیدوارم هرچه زودتر حل شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آغاز ماموریت شهریار در جمع پرسپولیس آسیایی
  اعلام آمادگی تنها ۲ فدراسیون برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی
  آخرین وضعیت اردوهای پارالمپیکی‌ها
  احتمال آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان
  "ماه رئال مادرید" آغاز شد
  پاورلیفتینگ بانوان به دنبال مجوز قانونی برای آغاز فعالیت
  آغاز فعالیت رشته‌های انفرادی از فردا
  سخنگوی فدراسیون تیراندازی: برای آغاز اردوها باید همه جوانب را سنجید
  ملی‌پوش تیراندازی: همیشه با سختی‌ها ساخته‌ایم
  رضایی: آماده برگزاری اردوهای پارالمپیکی در شرایط قرنطینه هستیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان