امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارخانه: من هم‌ می‌توانم زیپ دهانم را باز کنم

#1
کارخانه: من هم‌ می‌توانم زیپ دهانم را باز کنم 1

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: من هم می‌توانم زیپ دهانم را باز کرده و حرف‌های زیادی را بزنم اما نباید با آبروی افراد بازی کنیم چون دور از شرافت است.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتقادهایی که از نحوه‌ جذب ستاره‌ها در لیگ‌برتر والیبال ایران می‌شود، توضیح داد: متاسفانه این‌ صحبت‌ها اصلا حرفه‌ای نیست. انتقادها به تیم سایپا می‌شود که هنوز آنچنان بازیکنی را هم‌ جذب نکرده است. تیم سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه را ببینید که ‌چقدر بازیکن و ملی‌پوش ‌گرفته‌اند، من هنوز یک ستاره هم‌ جذب نکرده‌ام و نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند که اینگونه صحبت می‌کنند. سایپا یکسری بازیکن داشته و الان هم می‌خواهیم غفور و سید محمد موسوی را بیاوریم که هنوز هم نیامده‌اند. هر تیمی هر تعداد ستاره‌ای جذب می‌کند به خودش ارتباط دارد و نوش جانش. انقدر نباید عوام فریبی کنیم. هر سال همین بوده است، یک سال کاله همه ستاره‌ها را جذب کرد و قهرمان شد، چرا باید بر علیه دیگران حرف زد؟

نفرزاده در انتقادهای خود مطرح ‌کرد که مصطفی کارخانه باعث شد تا او سرمربی سایپا نشود. کارخانه در این مورد گفت: هیچ موقع بنده چنین کاری نمی‌کنم و او حرف خودش را می‌زند و می‌گوید کارخانه را به خدا واگذار کردم، خب من هم او را به خدا واگذار می‌کنم چون‌ کاری نکرده‌ام. این حرکت‌ها خیلی کوچک است و من برای چنین کارهایی اصلا وقت نمی‌گذارم. مگر او خودش هر سال لابی نمی‌کند که سرمربی یک تیم شود؟ او همین امسال هم دو نوبت به باشگاه پیکان رفته تا سرمربی این تیم شود، با اینکه‌ می‌داند محمد ترکاشوند در آنجا فعال است. آدم باید اول خودش را نقد کند بعد دیگران را. هر مربی در ایران با همین ستاره‌ها قهرمان شده و آن وقت تنها من را می‌بینند. این عوام فریبی‌ها را باید پایان داد.

سرمربی تیم سایپا گفت: اصفهان و ارومیه بیشتر ستاره دارند یا تیم من؟ متاسفانه فقط می‌خواهند عوام فریبی کنند که من به آن‌ها می‌گویم ‌صد درصد مغرض هستند. ما تنها با یکسری از بازیکنان تمدید و فقط شفیعی و موذن را تا الان به تیم اضافه کرده‌ایم. چرا انقدر دشمنی؟ تا کی می‌خواهیم دست از این‌ حسادت‌ها برنداریم؟ من هم اگر زیپ دهانم را باز کنم حرف‌های زیادی دارم که از کارهای چنین افراد مغرضی صحبت کنم. آن‌هایی که با همین ستاره‌ها قهرمان شده‌اند این حرفها را تمام کنند. به خدا قسم زشت است. دنیای حرفه‌ای همین بوده و هر کسی هم دنبال بازیکن بهتر است. هر مربی در ایران با ستاره‌هایش قهرمان شده، ولاسکو هم ستاره نداشته باشد نمی‌تواند قهرمان شود. تیم لوبه هم ستاره‌ها را جمع می‌کند باید انتقاد کرد؟

او با بیان اینکه برخی قصد دارند عوام فریبی کنند، اظهار کرد: مثلا اگر یک‌ مربی دیگر به سایپا می‌آمد و ستاره می‌گرفت چه می‌گفتند؟ سایپا سال‌ها است دوم لیگ شده و الان جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهد، بدون ستاره نمی‌شود قهرمان شد. اول باید خودمان را نقد کنیم بعد بقیه را. دومی در لیگ ایران با دهمی فرقی نمی‌کند، الان یک باشگاه می‌خواهد بیشتر دیده شود پس باید بیشتر هزینه‌ کند. بخدا دیگران والیبال حرفه‌ای را می‌فهمند، انقدر مغرض نباشید و از خدا بترسید! من هم خیلی حرف دارم، اما پشت سر دیگران حرف نمی‌زنم و فقط از تیم خودم حرف می‌زنیم. تو این همه ستاره گرفتی خب من هم اگر بتوانم می‌گیرم. مغرض بودن هم حدی دارد، همه والیبال را می‌فهمند. هر کس تیم خود را با ستاره‌ها بست نوش جانش، تو اگر خیلی خوبی کمی فکر کن و برای هر چیزی حرف نزن! غرور هم حدی دارد مگر چه کار کرده‌ای؟ بهتر است مغرضان زیپ دهانشان را ببندند و با آبروی کسی بازی نکنند.

کارخانه با تاکید بر اینکه نباید با آبروی کسی بازی کرد، ادامه داد: انقدر حسادت نکنید و از خدا بترسید تا خدا یک‌ مقدار برکت و روزی خوش بدهد، حرف‌هایی هست که من نمی‌گویم. این شرافت نیست که از روی غرض با آبروی کسی بازی کرد. دور از انصاف است دیگران را تخریب کنیم که خودمان را بالا ببریم. دو سه بازیکن ما رفتند و باید دو سه بازیکن جدید بیایند. تیم‌های ‌غیر از سایپا را ببینید چند بازیکن ستاره دارند؟ یکبار برای همیشه این غرض‌ ورزی‌ها را تمام کنیم! چطور وقتی شما با ستاره‌ها قهرمان می‌شوید رزومه می‌شود، اما وقتی من با ستاره‌ها قهرمان می‌شوم رزومه نمی‌شود؟ بس کنید تو را به خدا زشت است. حرف نمی‌زنم چون این کارها در شان من نیست.

سرمربی تیم‌ والیبال سایپا در مورد عقد قرارداد با موسوی و غفور نیز گفت: با این دو عزیز که ستاره‌های والیبال ما هستند صحبت کرده‌ایم و منتظر هستیم. واقعا صحبت‌های این مغرضان عجیب است، این بازیکنان سرمایه والیبال ما هستند و اگر من آن‌ها را جذب نکنم باید ‌جای دیگری بروند، آن‌ها هم ‌جایی می‌روند که امکانات خوب باشد چون در سطح بالا هستند. اصلا من نخواستم، تو اگر می‌توانی آن‌ها را ببر و استفاده کن. قطعا جذب موسوی و غفور پول بیشتری هم می‌خواهد چون شخصی چون موسوی بهترین مدافع جهان است. من یک بودجه مشخص دارم و اول هم از خودم زده‌ام تا بازیکن در این سطح بیاورم. اول از قرارداد خودم زدم تا این دو نفر را بگیرم. به آقای حبیب کاشانی گفتم از قرارداد من بزن تا موسوی و غفور را بیاوریم. من از بودجه جای دیگر تیم می‌زنم تا این نفرات را استفاده کنم، تو هم بزن. عوام فریبی کافی است! ‌تویی که از روی حسادت انتقاد می‌کنی، اگر تو بودی دنبال غفور و موسوی‌ نمی‌رفتی؟ خدا کند انقدر سطح لیگ بالا باشد که همه تیم‌ها ستاره بگیرند، چطور حق آن‌ها است ستاره بگیرند اما حق من نیست؟
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آکادمی یا کارخانه پولسازی؟ چوب حراج رئال روی جوانان (عکس)
  واکنش داورزنی به بازنشستگی‌اش: قانونا ۶ سال دیگر می‌توانم شاغل باشم
  واکنش داورزنی به بازنشستگی‌اش: قانونا ۶ سال دیگر می‌توانم شاغل باشم
  فتاحی: نمی‌توانم رقم قرارداد قلعه نویی را بگویم
  اریکسن: نمی‌توانم برای بازی در لباس اینتر بیش از این صبر کنم
  پدیده پرسپولیس: می توانم ماشین بخرم ولی با مترو راحت ترم
  رونالدو: می دانم مسی چرا پنالتی را پاسی داد ولی نمی توانم بگویم
  انریکه: نمی توانم در خصوص نیمار ریسک کنم
  قاسمی پور: توانم را برای مبارزه بعدی نگهداشتم
  رویانیان: الان نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم، چون اجازه ندارم/ مدارکی هم دارم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان