امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ابتلای ۱۷ دانشجوی علوم پزشکی کرمان به کرونا

#1
ابتلای ۱۷ دانشجوی علوم پزشکی کرمان به کرونا 1

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از ابتلای 17 دانشجوی خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به کرونا خبر داد و گفت: این دانشجویان در حال حاضر در یک هتل قرنطینه کامل هستند و اقدامات درمانی برای آنها در حال انجام است.

دکتر رحمان خدابنده لو در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب درخصوص جزئیات خبر ابتلای تعدادی از دانشجویان ساکن خوابگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمان به ویروس کرونا اظهار کرد: طبعا دانشجویان دستیاری، کارورزی، اینترن و افرادی که باید در دوران شیوع کرونا در بخش های بیمارستانی و به ویژه در بخش‌ها بیماران مبتلا به کرونا نیز فعالیت کنند بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند، در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از دانشجویانی که در این مراکز حضور داشتند بدون اینکه این افراد علایم ویروس کرونا را داشته باشند تست کرونا گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس از تعداد 82 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان که ساکن خوابگاه بودند و در مراکز درمانی نیز حضور داشتند نیز تست کرونا گرفته می‌شود در نهایت تست نهایی 17 دانشجو از 82 نفر مثبت اعلام شده است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: از 17 دانشجوی مبتلا به ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد 11 نفر دانشجو دختر و 6 نفر نیز پسر هستند.

خدابنده لو از قرنطینه دانشجویان مبتلا به ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد و گفت: در حال حاضر این افراد در هتلی که قبلا دانشگاه با آن قرارداد داشت در قرنطینه قرار دارند و برای این دانشجویان کادر درمانی اعم از روانشناس، مشاوره و پزشک به منظور ارائه خدمات درمانی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی که به دلیل فعالیت در مراکز درمانی در مراکز خوابگاهی ساکن هستند همواره مورد غربالگری قرار می‌گیرند، افزود: در این زمینه اقداماتی نظیر تب سنجی و غیره برای این دانشجویان انجام می‌شود ولی از آنها تست کرونا گرفته نمی‌شود.

وی در خصوص آمار دانشجویان مبتلا به کرونا گفت: آماری از میزان ابتلای دانشجویان علوم پزشکی به کرونا نداریم اما می‌توانیم بگوییم تاکنون هیچ دانشجویی در اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت نشده است.

خدابنده لو در پایان از برنامه وزارت بهداشت برای انجام تست کرونا از دانشجویان استانی خبر داد و گفت: قرار است در استان ها از دانشجویان تست کرونا را بگیرند تا برآوردی از وضعیت دانشجویان از نظر ابتلا به این ویروس در استان ها و دانشگاه های متخلف داشته باشیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
Heart درس‌های زیادی از کرونا آموختم/ واهمه‌ای از این ویروس ناشناخته نداشته باشید
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان