امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مثبت شدن کرونای لیگ برتری‌ها/ وقتی عدو سبب خیر می‌شود

#1
مثبت شدن کرونای لیگ برتری‌ها/ وقتی عدو سبب خیر می‌شود 1

اعتراض‌ها به برگزاری مجدد لیگ برتر فوتبال ایران در حالی بالا گرفته است که اگر موضوع برگزاری لیگ مطرح نمی‌شد شاید کرونا مثبت‌های فوتبال ایران از بیماری‌شان با خبر نمی‌شدند و حتی سلامتی خانواده‌هایشان را هم به خطر می‌انداختند.

به گزارش ایسنا، داستان شروع مجدد مسابقات فوتبال در ایران مثنوی هفتاد من کاغذ است. به تعداد اعضای جامعه فوتبال اظهار نظر درباره چگونگی به پایان بردن لیگ در شرایط کرونایی وجود دارد و هر کسی هم بیشتر به فکر منافع خودش و باشگاهش است هر چند صحبت‌هایشان را به خیرخواهی جمعی آراسته می‌کنند.

عده‌ای می‌گویند لیگ به صلاح جامعه است که لیگ برگزار نشود اما نظری هم درباره انتخاب قهرمان یا تیم‌های سقوط کننده نمی‌دهند. عده‌ای می‌گویند فوتبال هم یک شغل محسوب می‌شود و اعضای آن باید مثل دیگر مشاغل به سر کار برگردند.

می‌توان گفت به جز پرسپولیس بقیه تیم‌ها خواستار لغو کامل لیگ هستند و بعضی از آن‌ها هم می‌خواهند بدون مشخص شدن قهرمان سهیه‌های آسیایی به ترتیب فعلی جدول مشخص شود؛ منطقی که تن ارسطو را در گور می‌لرزاند.

هر کسی هم به روش خود سعی می‌کند فضایی ترحم برانگیز و مظلومانه ایجاد کند یا پرچم خیرخواهی به دست بگیرد. از قلعه‌نویی که مرام‌نامه پسا کرونا می‌دهد گرفته تا سید حسین حسینی که می‌تواند با برگزاری کلاس‌های بازیگری غم از دست دادن احتمالی شغل اولش را به فراموشی بسپارد.

یکی از مواردی که در روزهای اخیر به اعتراضات برای برگزاری لیگ دامن زد مثبت شدن تست کرونای برخی بازیکنان شاغل در لیگ برتر است. برای برخی از بازیکنان و مدیران عامل باشگاه‌ها این موضوع دست‌آویز تازه‌ای شد تا به برگزاری مجدد لیگ اعتراض کنند.

نکته قابل توجه این است که مثبت شدن تست این بازیکنان در شرایطی رخ داد که لیگ برتر تعطیل بود و این بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کردند. سوال این‌جاست که اگر قرار نبود لیگ برتر برگزار شود این بازیکنان چطور می‌خواستند از وضعیت سلامتی خود مطلع شوند؟ افرادی که علائمی هم از بیماری نشان ندادند و فقط ناقل این ویروس هستند.

بازیکنان ناقلی که نگران سلامتی خود و خانواده‌هایشان هستند اگر قرار نبود لیگ برگزار نشود این ویروس را متاسفانه و احتمالا ندانسته به آن‌ها منتقل می‌کردند. باید بگوییم عدوی آن‌ها یعنی برگزاری لیگ برتر این بار سبب خیر شده است.

موضوع دوم این است که بازیکنانی که بارها و بارها نگرانی‌شان را بابت شروع مجدد لیگ و در خطر افتاد سلامتی خود و خانواده‌هایشان اعلام کردند، چرا بدون برگزاری لیگ و حتی تمرینات گروهی به این ویروس مبتلا شدند؟ مگر شغل آن‌ها تعطیل نبود؟ مگر قرار نبود در قرنطینه باشند؟ پس آن‌ها می‌توانند بدون برگزاری لیگ هم در معرض این خطر قرار بگیرند.

نکته مهم دیگر این است که در صورت رعایت دقیق پروتکل و انجام تست‌های متعدد و قرار گرفتن در شرایط کنترلی، احتمال مبتلا شدن این افراد به کرونا در خلال برگزاری لیگ برتر،‌ حتی شاید کمتر از زمانی باشد که لیگ تعطیل است و مثل دو ماه قبل بازیکنان آزادانه می‌توانند به هر جایی که می‌خواهند بروند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  تست کرونای تونی کروس مثبت اعلام شد
  دست برتری الاهلی مقابل رقبای ایرانی
  برتری پورتو در حضور «طارمی»
  تست کرونای امیر غفور منفی است
  وونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر
  برتری ارزشمند شارلروا با درخشش ایرانی‌ها
  شوک به پرسپولیس؛ تست کرونای مهاجم سرخ‌ها مثبت شد
  راز پنالتی های راموس؛ وقتی همه تسلیم می شوند
  سرنوشت لیگ پینگ‌پنگ در گرو تست کرونای بازیکنان/ باشگاه‌ها ملزم به تسویه حساب کامل هس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان