امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نفت مسجدسلیمان و هزینه‌های تحمیلی کرونا/ گل بود به سبزه نیز آراسته شد!

#1
نفت مسجدسلیمان و هزینه‌های تحمیلی کرونا/ گل بود به سبزه نیز آراسته شد! 1

رییس هیات هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید مشکلات مالی گذشته‌مان همچنان باقی است و هزینه‌های کرونا هم به آن اضافه شد.

عطا بهادری، رییس هیات هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایسنا درباره بحران مالی نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و این مشکلات تنها برای ما نیست. با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که اعلام کردند همه به مشکل خورده‌اند و تست بعضی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری مثبت اعلام شده است. مسئولان دوست دارند برنامه‌ای ایجاد کنند که هیجان و نشاط به جامعه بازگردد اما این وضعیت بسیار سخت است چرا که به هر حال بازی‌ها بدون تماشاگر خواهد بود و مشکلات فراوانی گریبان‌گیر تیم‌هاست.

او ادامه داد: هتل تیم‌ها باید متفاوت باشد، به جای یک اتوبوس باید از چند اتوبوس استفاده شود و پروازها چارتر شود. این‌ها باعث چند برابر شدن هزینه‌ها می‌شود. ضمن این‌که قبل از این قضایا هم ما مشکلات مختلفی داشتیم. مصوبه مجلس، کمک وزارت نفت به ما را منع کرد. با توجه به این مصوبه کمک و بودجه وزارت نفت به تیم‌های نفتی چه در فوتبال و چه در رشته‌های دیگر منع شد. مشکلات گذشته را داشتیم و مشکل کرونا هم اضافه شد. گل بود به سبزه نیز آراسته شد. همه این‌ها باعث شد مشکلات ما چند برابر شود.

رییس هیات هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه با مثبت شدن تست کرونای برخی بازیکنان لیگ برتری، برگزاری لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: فردا قرار است ستاد مقابله با کرونا، با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کند و راجع به صلاحیت برگزاری لیگ بحث و گفت‌وگو کنند. باید هر پنج روز یک بار از بازیکنان تست گرفته شود و حساب کنید هر بار که از ۵۰ نفر تست گرفته شود چه هزینه سنگینی را در برخواهد داشت.

او اضافه کرد: ما به مشکل شدید مالی برخورده‌ایم. ضمن اینکه ماجرای کرونا هم وضعیت را بدتر کرده و شرایط دشواری را برای ما و برای همه تیم‌های لیگ برتری به وجود آورده است. حتی تیم آقای زنوزی، تراکتور هم با مشکل مواجه شده چون تست چند بازیکنش مثبت اعلام شده است. امیدوارم این ویروس منحوس از کشورمان خارج شود. ما دوست داریم فوتبال ادامه پیدا کند و برگزاری لیگ منبع درآمد برای فدراسیون است اما ان‌شاءالله روزی بیاید که همه بتوانند فوتبال زیبا را به نمایش بگذارند و هیجان به کشور بازگردد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  لژیونر خوزستانی به نفت مسجدسلیمان پیوست
  هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو
  ادامه شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌های اسپانیایی/ ۲ عضو والنسیا هم مبتلا شدند
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟
  ماجرای فرار بازیکنان نفت مسجدسلیمان از هتل چه بود؟
  بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند
  علامت سوال بزرگ در انجام تست‌های کرونا/ ادامه لیگ به مو بند است!
  حمیداوی: ۲ بازیکن مشکوک به کرونا داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان