امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرکت Take-Two آخرین شایعات مربوط به GTA 6 مبنی بر انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ را رد کرد

#1
شرکت Take-Two آخرین شایعات مربوط به GTA 6 مبنی بر انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ را رد کرد 1

ظاهرا شایعات مربوط به عرضه‌ی GTA 6 در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ حقیقت ندارند چرا که شرکت تیک‌تو به طور رسمی این گزارش‌ها را رد کرده است.

مدتی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که بازی Grand Theft Auto 6 در سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این شایعه بر اساس نمودار بازاریابی شرکت تیک‌تو (Take-Two) شکل گرفته بود که نشان دهنده‌ی افزایش بودجه‌بندی در دو تا چهار سال آینده است. در هر حال شرکت تیک‌تو چندی پیش تمامی این شایعات را رد کرد.
چندی پیش وبسایت VentureBeat در گزارش تازه‌ای اعلام کرده بود که شرکت تیک‌تو گزارش جدیدی را برای کمیسیون امنیت و تبادل آمریکا ارسال کرده است و در این گزارش جزئیاتی از برنامه‌های آینده (فراتر از سال مالی بعدی) دیده می‌شود. طبق این گزارش شرکت تیک‌تو قصد دارد در سال مالی ۲۰۲۴ مبلغ ۸۹ میلیون دلار را خرج کند و این تنها مربوط به بخش بازاریابی و تبلیغات است. همچنین قرار بود این مقدار در سال ۲۰۲۳ خرج شود اما مثل این که برنامه‌های آن‌ها عوض شده است. برداشت VentureBeat این بود که مقدار پول مذکور برای تبلیغات GTA 6 خرج خواهد شد اما حالا شاهد رد این نظریه هستیم.
بر اساس صحبت‌های شرکت تیک‌تو، این تعهدهای بازاریابی مختص تمامی استودیو‌های ترد پارتی (Third-Party) است و هیچ ارتباطی به سازنده‌های فرست پارتی (First-Party) ندارد و همانطور که می‌دانید راکستار (Rockstar) یک استودیوی فرست پارتی بوده و مستقیما به عنوان یکی از زیرشاخته‌های تیک‌تو فعالیت دارد. بنابراین بودجه‌بندی مذکور هیچ ارتباطی با عنوان بعدی از سری Grand Theft Auto ندارد.

حال به این نکته توجه داشته باشید که ما نمی‌گوییم بازی به هیچ وجه در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد اما در هر صورت مدرک ارائه شده در رابطه با انتشار بازی در این سال اعتباری ندارد و اگر بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود حرکتی کاملاََ تصادفی خواهد بود.
این دومین شایعه‌ی رد شده در ماه اردیبهشت است چرا که چندی پیش نیز مارول گیمز (Marvel Games) شایعه‌ی مربوط به در دست ساخت بودن عنوانی بر اساس شخصیت ابرقهرمانی دردویل (Daredevil) را رد کرد.
این روزها باید مراقب شایعه‌های گوناگون باشیم چرا که اکثراََ هیچ اساسی ندارند و صرفاََ حاصل تخیل برخی از کاربران هستند. به عنوان مثال چندی پیش گزارشی منتشر شده بود که شرکت سونی به دنبال خرید بازی‌های مختلفی از شرکت کونامی (Konami) است که البته این شایعه توسط کونامی رد شد. اگرچه احتمالاََ یک بازی از سری سایلنت هیل (Silent Hill) برای پلتفرم نسل بعدی پلی‌استیشن در دست ساخت قرار دارد اما این پروژه هیچ ارتباطی با کوجیما یا خرید فرنچایز توسط سونی ندارد و این فقط توافقی بین کونامی و سونی خواهد بود.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت الکترونیک آرتز از بازی PGA tour رونمایی کرد
  بازی ایرانی اتوبان آماده انتشار می باشد
  فصل بعدی بازی Dead By Daylight با انتشار تریلری ترسناک معرفی شد
  اشرف اسماعیل از شرکت یوبی‌سافت اخراج شد
  یکی دیگر از اعضای مهم راک‌استار از این شرکت جدا شد
  تاریخ انتشار بسته الحاقی On the Edge بازی Frostpunk مشخص شد
  تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شد
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد
  طبق گزارش‌ها شرکت راک‌استار گیمز در حال توسعه‌ی یک بازی واقعیت مجازی جهان‌باز است
  Summer of Gaming | تاریخ عرضه‌ی بازی Stronghold: Warlords با انتشار تریلری مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان