امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تیم‌های لیگ برتری چند - چند هستند؟

#1
تیم‌های لیگ برتری چند - چند هستند؟ 1

با دستور سازمان لیگ مبنی بر آماده شدن تیم‌ها برای برگزاری ادامه فصل جدید، تیم ها واکنش‌های مختلفی نسبت به این اتفاق داشتند.

به گزارش ایسنا، با وجود اختلاف نظرهای بسیار میان تیم‌های فوتبال در برگزاری ادامه لیگ، در نهایت متولیان امر تقویم ادامه فصل را ارائه کردند. بعد از این اتفاق، آن دسته از تیم‌های مخالف هم شروع لیگ هم دست به کار شدند تا در شروع رقابت‌ها از رقبای خود عقب نیفتند.

اما برخی همچنان ساز مخالفت می‌زنند و این موضوع موجب افزایش شائبه لغو رقابت‌ها شده است و از طرفی طبق گزارش‌ها، ویروس کرونا هم مزید بر علت شده تا تیم‌ها تمرینات خود را شروع نکنند.

برای بررسی احتمالات، نظرات تیم‌ها و مربیان را مرور می‌کنیم:

پرسپولیس: یحیی گل محمدی می گوید تعطیل نشدن لیگ بهترین تصمیم بود.

سپاهان: امیر قلعه نویی می‌گوید برنامه‌ای که تدوین شده ایده‌آل نیست ولی ناچاراً باید از این برنامه تمکین کنند و کار دیگری نمی‌توان انجام داد.

استقلال: با وجود اینکه استقلال نخستین تیم در شروع رسمی تمریناتش بود، فرهاد مجیدی در نامه‌ای به مدیران این باشگاه خواسته از نهادهای متولی برای تامین سلامتی بازیکنانش تضمین بگیرند. او اعلام کرده در غیر این تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

سایپا: ابراهیم صادقی می‌گوید نمی توانیم بگوییم در لیگ بازی نمی کنیم و از طرفی سعی می کنیم مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

گل گهر: مجید جلالی با وجود مثبت شدن تست کرونای ۹ نفر از اعضای این تیم می گوید با تعطیلی مسابقات کرونا از بین نمی‌رود و فوتبال هم باید زندگی با این بیماری را یاد بگیرد.

صنعت نفت آبادان: در حالی که این تیم دیرتر از سایرین تست کرونا را از عوامل تیم خود گرفته، بهنام سراج می‌گوید مجبوریم مسابقات را برگزار کنیم ولی این خواسته قلبی‌مان نیست.

نفت مسجد سلیمان: مهدی تارتار می‌گوید به طور صددرصد راضی هستم مسابقات ادامه پیدا کند چون همه تیم‌ها زحمت کشیدند اما در سوی دیگر، برای امکانات باید به ما کمک شود.

ذوب آهن: ذوبی‌ها از معدود تیم‌هایی هستند که بارها تاکید کردند موافق شروع لیگ برتر هستند و این روزها تمرینات خود را بدون حواشی دنبال می‌کنند اما موضوع مهم غیبت سرمربی خارجی این تیم است.

شاهین بوشهر: مسیگر، مدیرعامل این تیم می‌گوید مشکلی برای ادامه برگزاری رقابت‌ها ندارند.

پیکان: این تیم تمریناتش را برای شروع لیگ ادامه می‌دهد اما عبدالله ویسی می‌گوید مخالف برگزاری لیگ هستند و اگر با لغو رقابت‌ها پیکان سقوط کند، از این اتفاق تبعیت می‌کنند.

پارس جنوبی: هومن افاضلی می‌گوید اگر خدایی نکرده کسی دچار بیماری شود و تبعاتی داشته باشد، در سطح بین‌المللی بازتاب خواهد داشت و برگزاری بازی‌ها به هر قیمتی ارزش ندارد.

فولاد: اخیرا پنج نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند. سعید آذری می‌گوید او و سرمربی تیم از همان ۳ ماه پیش هم مخالف ادامه لیگ بودند و الان هم هستند.

*نامه چهار باشگاه خصوصی برای کناره‌گیری از لیگ

چهار تیم تراکتور، ماشین‌سازی، نساجی و شهرخودرو اعلام کردند در صورت برگزاری لیگ در این شرایط، از مسابقات انصراف خواهند داد. آن‌ها برگزاری مسابقات را با وجود رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و همینطور عدم درآمدزایی تیم‌ها مناسب نمی‌دانند. نکته قابل توجه مالکیت زنوزی در دو تیم تراکتور و ماشین سازی است.

تراکتور: ساکت الهامی می‌گوید بازیکنان تیمش حاضر به شرکت در تمرینات نیستند و نمی‌تواند آن‌ها را مجبور به این کار کند.

شهرخودرو: مالک این تیم می گوید ما باید به بازیکنان و خانواده‌هایشان پاسخگو باشیم. در نامه هم درخواست کردیم یک سازمانی پاسخگو باشد و برای ادامه لیگ تضمین بدهد.

ماشین سازی: آذرنیا، مدیرعامل این تیم می گوید شروع بازی‌ها ممکن است هرکسی را درگیر کرونا کند و از طرفی مادر بازیکن تیمش اجازه نمی‌دهد او به تمرین بیاید.

نساجی: با وجود تهدید این باشگاه برای کناره‌گیری از مسابقات، محمود فکری می‌گوید بالای ۱۰ باشگاه از جمله باشگاه خودمان یعنی نساجی خواهان عدم برگزاری لیگ بودند و ما هم حمایت کردیم، اما اگر در مجموع قرار به تعطیلی باشد، فصل بعد نیز باید تعطیل شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  دست برتری الاهلی مقابل رقبای ایرانی
  برتری پورتو در حضور «طارمی»
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  برتری ارزشمند شارلروا با درخشش ایرانی‌ها
  گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند
  دوگانه کفاشیان و بهاروند/ مخالفان تغییر چه کسانی هستند؟
  اختصاص کیت ارزان تست کرونا به لیگ برتری‌ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان