امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند

#1
بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند 1

تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف تنیس روی میز بانوان باید دو بار تست کرونا بدهند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون تنیس روی میز زمان برگزاری مرحله پلی‌آف تنیس روی میز بانوان را که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود، اعلام کرد. بر این اساس مسابقات در تیرماه با حضور چهار تیم شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد نجف آباد، درین کاشت مانا و سپاهان اصفهان به مدت چهار روز در تهران برگزار می‌شود.

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی بانوان و تیم باشگاهی شهرداری شهر بابک در مورد شروع مسابقات به ایسنا گفت: در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان فدراسیون داشتیم در مورد پروتکل‌های بهداشتی شروع مسابقات صحبت شد و قرار است باشگاه‌ها قبل از شروع اردوها از ورزشکاران خود تست کرونا بگیرند و این تست چهار روز قبل از مسابقات در تهران تکرار می‌شود. تیم‌ها در صورتی اجازه شرکت در مسابقات را کسب می‌کنند که شرایط کل تیم خوب باشد.

او در ادامه افزود: محدودیت دیگری که اعمال شده به تعداد بازیکنان مربوط است؛ هر تیم می‌تواند با ۶ بازیکن،‌ سرمربی، مربی و سرپرست(در کل ۹ نفر) در مسابقات شرکت کند. علاوه بر این شرط حضور مدیران عامل باشگاه‌ها در اختتامیه، داشتن نتایج تست کرونا است، یعنی محدودیت‌ها و شرایط سختی در نظر گرفته شده است. با این حال باشگاه‌ها هم دوست دارند مسابقات به پایان برسد، چرا که مسئولیت بسیار سنگین است و تنها نگرانی ما سلامتی بازیکنان است چون بازیکنان این تیم‌ها ملی پوش و سرمایه ها و آینده‌های کشور هستند و اگر برای یک نفر اتفاقی بیفتد، شاید روی همه بازیکنان و کادر تیم‌ها هم تاثیر بگذارد، بنابراین تنها نگرانی ما سلامتی بازیکنان است.

اسکان تیم‌ها بر عهده باشگاه‌ها است

سرمربی تیم شهرداری شهر بابک در پاسخ به این سوال که اسکان بازیکنان برعهده فدراسیون است؟ بیان کرد: فدراسیون اسکان نمی‌دهد چون چهار تیم و در کل ۳۶ نفر در مسابقات حضور داریم و نمی‌توان این تعداد را یک جا اسکان داد حتی گفته شده در صورت رزرو هتل یا مهمانسرا باید برای هر بازیکن یک اتاق جداگانه بگیریم. این موضوع به دلیل هزینه‌ها شرایط را برای باشگاه‌ها سخت می کند، بنابراین اگر قرار باشد هتل بگیریم، چند روز قبل از مسابقات به تهران برویم و حتما اردویی یک هفته‌ای داشته باشیم،‌ هزینه خیلی بالا می رود.

او در این مورد افزود: به عنوان مربی نگران رفت و آمد بازیکنان هستم. اولویت من در این زمینه سلامتی ورزشکاران است چون بازیکنان تیم ملی هستند و اگر یک نفر به بیماری مبتلا شود، ممکن است سیستم ریوی آنها را دچار مشکل کند و در آینده ورزشی آنها تاثیر بگذرد.

مجوز اردوی تیم ملی را نگرفته‌ایم

ایرانمنش در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد زمان شروع اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که مهرماه برگزار می‌شود، بیان کرد: هنوز برای برگزاری اردوها به ما اجازه داده نشده است. هر چند زمان برگزاری مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی، مهر ماه ۹۹ است اما احتمال تعویق مسابقات وجود دارد. البته هنوز چیزی مشخص نیست و هر زمان که وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا اجازه تمرینات تیم ملی را صادر کنند، اردوها را برگزار می‌کنیم.

فدراسیون تنیس روی میز پیش از این اعلام کرده بود که ندا شهسواری و شیما صفایی به عنوان دو نماینده ایران به مسابقات انتخابی المپیک در آسیای میانه اعزام می‌شوند. سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت تمرینات و آمادگی این دو ورزشکار گفت: خوشخبتانه این دو بازیکن از ابتدای شیوع کرونا شرایط لازم برای تمرین را داشتند و به جز تمرین به چیز دیگری فکر نمی‌کردند، بنابراین شرایط تمرینی‌شان خوب است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  ادامه شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌های اسپانیایی/ ۲ عضو والنسیا هم مبتلا شدند
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟
  سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا
  تعطیلی ۱۸ ماهه تیم ملی هندبال بانوان
  سرنوشت لیگ پینگ‌پنگ در گرو تست کرونای بازیکنان/ باشگاه‌ها ملزم به تسویه حساب کامل هس
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند
  علامت سوال بزرگ در انجام تست‌های کرونا/ ادامه لیگ به مو بند است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان