امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روحانی: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام فعالیت‌های آموزشی سال آینده در کنار کرونا انج

#1
روحانی: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام فعالیت‌های آموزشی سال آینده در کنار کرونا انج 1

رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش دستور داد با همکاری وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی در مراکزآموزشی برای برگزاری امتحانات حضوری در برخی مقاطع تحصلی به گونه ای رعایت شود که دانش‌آموزان و والدین آنها دغدغه و نگرانی نداشته باشند و در این خصوص انعطاف های لازم برای نگرانی آنان رعایت شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت‌وگو با وزیر آموزش و پرورش، از کادر آموزشی و معلمان کشور که با تلاش و کوشش خود به رغم مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا امر مهم آموزش را تعطیل نکرده و شعار " تعطیلی مدارس، تعطیلی آموزش نیست" را تحقق بخشیدند قدردانی کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی و آموزش از راه دور برای تداوم روند آموزش دانش آموزان بسیار مهم است .

رئیس‌جمهور همچنین بهره‌گیری از نجربیات چند ماه گذشته در زمینه آموزش از راه دور و اطمینان از اثر بخشی برنامه ها و رفع کاستی های آموزش غیر حضوری و مبتنی بر فضای مجازی را برای کسب آمادگی‌ها برای شروع سال تحصیلی آینده و مراقبت از استمرار کیفی آموزش را ضروری دانست.

روحانی اظهار داشت: مراکز آموزشی و معلمان باید دسترسی همه دانش آموزان به آموزش کیفی و کامل را فراهم آورند و برنامه ریزی‌ها با دقت انجام شود تا از اختلال در آموزش دانش آموزان و تضییع فرصت تحصیل آنان جلوگیری گردد.

رئیس‌جمهور مشارکت بیشتر خانواده ها در پیگیری آموزش فرزندان و مشارکت فعال دانش آموزان در فرایند یادگیری را از اتفاقات مثبت آموزش در دوره کرونا ذکر کرد و از معلمان و کادر آموزشی مدارس که در هفته های گذشته برای رفع اشکالات و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان در مدارس حاضر شده و برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و بالارفتن کیفیت آموزش تلاش کردند، قدردانی کرد.

روحانی با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده و ما باید همچنان برای زندگی همراه با این بیماری در آینده آماده باشیم، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید برای سال تحصیلی آینده و انجام فعالیت های آموزشی همراه با کرونا برنامه ریزی های لازم را انجام دهد و با بررسی شرایط با همکاری وزارت بهداشت پروتکل های لازم را طراحی و برای تصویب در ستاد ملی کرونا ارائه کند.

"محسن حاجی میرزایی" وزیر آموزش و پرورش نیز در این گفت و گو گزارش کاملی از روند ارائه آموزش به دانش آموزان با استفاده از تلویزیون و فضای مجازی و شیوه هایی همچون مدرسه تلویزیونی، شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) ، تولید و عرضه بسته های خودآموز آموزشی و برگزاری کلاسهای حضوری رفع اشکال را ارائه کرد .

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با تلاش کادر آموزشی و معلمان کشور برغم شیوع ویروس کرونا، امر مهم آموزش و یادگیری در کشور تعطیل نشد و همه تلاش خود را انجام خواهیم داد که با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در مقاطعی که امتحانات حضوری برگزار می شود، دانش آموزان و والدین آنها هیچگونه نگرانی ازبابت سلامت نداشته باشند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
Subarrow انجام تحقیقات در رابطه با ارائه اطلاعات از سوی کری به ظریف
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  طلا در سال آینده کدام مسیر را برمی‌گزیند؟
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان