امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استاد سرشناس موسیقی دچار عارضه مغزی شد !

#1
Rainbow 
استاد سرشناس موسیقی دچار عارضه مغزی شد!

صمد حبیبی از خوانندگان و نعت‌خوان‌های پیشکسوت موسیقی نواحی منطقه تالش که مدتی است دچار عارضه مغزی شده همچنان در معرض کم توجهی مدیران دولتی قرار دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استاد سرشناس موسیقی دچار عارضه مغزی شد ! 1


عبید حبیبی فرزند استاد صمد حبیبی، ضمن اشاره به این نکته که پدرش از مدت‌ها پیش دچار عارضه مغزی شده، توضیح داد: متأسفانه در روزهای گذشته پدرم دچار عارضه مغزی شد که این ضایعه منجر به فلج شدن سمت راست بدن شد. این در حالی است که ما در این مدت به پزشک متخصص اعصاب و روان در منطقه خودمان نیز مراجعه کردیم و در این مدت تلاش کردیم تا با فیزیوتراپی و عملیات درمانی کارهایی را در جهت بهبود انجام دهیم اما متأسفانه به دلیل عوارض ناشی از این سکته مغزی فقط ۱۵ درصد پیشرفت حاصل شده و پدرم علاوه‌بر اینکه در تکلم و صحبت کردن کار بسیار دشواری دارد، روند کندی را برای بهبود طی می‌کند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه پدرم کارمند بازنشسته آموزش و پرورش است در حوزه بیمه تکمیلی و پرداخت بخشی از هزینه‌های درمان کارهایی را انجام داده‌ایم اما به طور طبیعی همه می‌دانند برای تأمین هزینه درمان آن هم در بیماری‌های خاص همواره مشکلاتی وجود دارد که برای ما از اولویت برخوردار نیستند. زیرا اکنون برای من بهبودی پدر و پیدا کردن یک متخصص خوب در تهران است که امیدوارم بتوانم هرچه زودتر این متخصص خوب را پیدا کنم. زیرا تا آنجا که شنیده‌ام مشکل پدر به گونه‌ای است که حتماً باید یک متخصص ماهر و با تجربه برای درمان اقدام کند.


حبیبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرکشی مدیران دولتی برای عیادت از پدرش تصریح کرد: رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر تا آنجا توانسته‌اند به عیادت پدر آمده اما تاکنون غیر از این مورد عیادت یا اقدام مناسبی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا مجموعه‌های حمایت‌کننده دولتی انجام نگرفته است که شاید دلیل این موضوع آگاهی نداشتن دوستان از وضعیت جسمی پدر است که امیدوارم با انتشار این خبر متوجه بیماری این هنرمند پیشکسوت شوند. من در حال حاضر انتظار چندانی از کسی ندارم فقط همان گونه که گفتم مشکل پزشک متخصص داریم که امیدوارم بتوانم یک پزشک خوب برای ادامه روند درمان پیدا کنم.


صمد حبیبی از استادان پیشکسوت «نَعت خوان» کشورمان در منطقه تالش است که تاکنون در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف حوزه موسیقی کشورمان فعالیت مستمری داشته است. وی بازنشسته آموزش و پرورش است و از جوانی به عنوان خواننده فولکوریک تالش و مولودی خوان در تالش شناخته شده بود. انتشار اولین کاست آوازهای محلی او به زبان تالشی، شهرت وی را تا جایی رساند که به شهرهای مختلف کشور دعوت و به زبان تالشی و فارسی برنامه اجرا می‌کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر539
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ملتفت|دیس فدایی به هیچکس|شاگرد به استاد|
  موسیقی تقدیمی
Music اهنگ و موسیقی
  گروه موسیقی نگریتا
  رپ! موسیقی یا موسیخی؟
  نکات مهم قبل از تمرین موسیقی
Music سبک موسیقی مورد علاقت کدومه؟؟ یه تیکه از آهنگ مورد علاقت تو اون سبک رو بنویس ...
  درخواست نویسندگی در بخش آهنگ و موسیقی و زیرشاخه ها
  بهترین قطعات تاریخ موسیقی
  قسمتی از سخنزانی استاد رائفی پور در مورد توپاک و رپ...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان