امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرموز ترین قتل های هالیوودی !

#1
Shocked 
مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

اسم هالیوود برای حداقل یک بار به گوش همه‌ی ما خورده، اکثر ما هالیوود رو بخاطر فیلم هاش می‌شناسیم اما این کمپانی فقط برای فیلم هاش مشهور نیست! یکی از دلایلی که خیلی ها این کمپانی رو بخاطرش می‌شناسند، قتل های عجیبیه که توش به وقوع می‌پیونده! در ادامه به روایت چند مورد از عجیب ترین هاش می‌پردازیم!

شارون تیت

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

شارون تیت، هنرپیشه آمریکایی، سال ۱۹۴۳ در دالاس تگزاس به دنیا اومد. شارون اولین بچه خانواده تیت بود. پدرش در ارتش آمریکا خدمت می‌کرد، به همین  دلیل هم نوجوانی شارون در شهرهای مختلف سپری شد. شارون از آغاز دهه ۱۹۶۰ کارش رو با بازی توی سریال های تلویزیونی و نقش های کمدی آغاز کرد. در سال ۱۹۶۷، برای بازی توی فیلم «دره عروسک ها» نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب شد و بعد از اون، یعنی درست یک سال قبل از مرگش، در «قاتلان بی باک خون آشام» رومن پولانسکی بازی کرد.

بعد از اتمام فیلم برداری شارون و پولانسکی به لندن رفتن و باهم ازدواج کردند اما زیاد اونجا دووم نمیارن و دوباره به آمریکا بر می گردند. شارون در شب حادثه با دوستانش به رستوران مورد علاقه اش رفته بود و به خاطر وضعیت بارداریش ( شارون اون موقع ۸ ماهه باردار بود) ساعت ۱۰:۳۰ به خونه بر می‌گرده. بعدازظهر همون روز پولانسکی خبر تاخیر در برگشنتش از لندن رو به شارون داده بود، بنابراین شارون برای اینکه تنها نباشه از دوستاش می‌خواد که  شب رو با اون بگذرونند! اون‌ها در نیمه های همون شب توسط گروه جنایتاری به نام «خانواده منسون» با ضربات چاقو به قتل می‌رسند. یکی از دوستان شارون، در پارکینگ با گلوله به قتل رسیده بود، و دو نفر دیگر به همراه شارون در حالی که طنابی بر گردنشون پیچیده شده بود، با ضربات متعدد چاقو و به شکل وحشیانه ای کشته شده بودند. جسد اون‌ها رو نزدیک صبح شناسایی کردند؛ با اینکه صدای گلوله توجه همسایه ها رو جلب کرده بود، اما به طرزی عجیب پلیس ساعت‌ها بعد متوجه این جنایت می‌شه!

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

یکی از چهار مهاجمی که توی این ماجرا دست داشت، توسط تنها شاهد قتل شناسایی شد، که ساعت ۱۱:۳۰ شب اون رو حوالی خونه شارون دیده بود، و به این ترتیب، هر چهار نفری که مرتکب جنایت شده بودند دستگیر شدند. این گروه به قتل های متعددی دست زده بودند؛ اون‌ها به کشتن تیت و دوستاش اعتراف کردند، حتی یکی از قاتلا از التماس های شارون تیت برای زنده ماندن گفت و اظهار کرد شارون آخرین نفری بود که به قتل رسید.
دادگاه کالیفرنیا در سال ۱۹۷۱ چارلز منسون را به عنوان نفر اصلی این جنایت به اعدام محکوم کرد، اما قبل از اجرا، حکمش رو به حبس ابد کاهش داد. سوزان اتکینز همراه دو فرزندخوانده اش واتسون و پاتریشیا به حبس ابد محکوم شدند. اون در سال ۲۰۰۹ بر اثر بیماری توی زندان مرد.

دادگاه در سال ۲۰۱۰ واتسون و پاتریشیا را مورد عفو قرار داد و حبس اون ها رو به ۶۰ سال تغییر داد.

پیشنهاد

جدید ترین فیلم کارگردان مشهور هالیوودی، کوئنتین تارانتیو بی ربط به این قضیه نیست. به شما پیشنهاد می‌کنم این فیلم رو توی این روز های قرنطینه حتما تماشا کنید. حتی اگر این فیلم رو دید یک باره دیگه ببینید بنظرم ارزشش رو داره .

اسم فیلم: Once Upon a Time in Hollywood(روزی روزگاری در هالیوود)

الیزابت شورت ( دالیای سیاه)

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

دالیای سیاه نام مستعاریه که دوستانش به دلیل چهره‌ی رنگ پریده و لباس های مشکی که می‌پوشید به اون بهش نسبت دادند. در صبح روز ۱۵ ژانویه ۱۹۴۷، جسد برهنه الیزابت شورت که دو قطعه شده بود، در جایی خالی در سمت جنوب غرب خیابان نورتون، در نیمه راهی بین خیابان کالسیوم و خیابان ۳۹ غربی واقع در پارک لیمرت، لس آنجلس یافت شد. بتی برسینگر از ساکنان همون محل در حالی که همراه با دختر سه ساله اش در حال قدم زدن بود، جسد رو در حدود ساعت ۱۰:۰۰ پیدا کرد. بتی برسینگر اول فکر می‌کرده که جسد یک مانکن فروشگاه دور انداخته شده ‌است، وقتی که پی برد که اون در واقع یک جسده، به یکی از خونه های همون اطراف می‌ره و با عجله با پلیس تماس می‌گیره. جسد به‌طور کامل از ناحیه کمر به دو تکه قطع شده و به‌طور کامل از خون خشک شده بود. جسد به وضوح توسط قاتل شسته شده بود همچنین صورت الیزابت در هر دو طرف از ناحیه دهان تا گوش‌ها بریده شده بودند.

+شاید براتون جالب باشه که بدونید کارگردانان هالیوود با الهام از صورت بریده شده شورت بوده که لبخندی به اسم لبخند جوکر رو خلق کرده اند.

شورت چند برش بر روی ران و سینه اش داشت، که در اون کل یا بخشی از گوشت قطعه قطعه شده بودند. نیم تنه‌ی پایین بدن اون به دور از نیم تنه‌ی بالا قرار داشت، و روده اون به صورت منظم در زیر باسنش جمع شده بود.

+جسد به این صورت «قرار گرفته» شده بود که دست او کنار سرش، آرنجش خم و در زاویه‌ای به سمت راست، و پاهاش دور از هم قرار داشتند. کارآگاهان یک کیسه سیمان حاوی خون آبه در نزدیکی صحنه جرم پیدا کردند.

+پلیس علت مرگ رو پارگی صورت و شوک اون از خون‌ریزی ناشی از ضربات بر روی سر و صورت اعلام کرد.

در ۲۳ ژانویه سال ۱۹۴۷، یک فرد که ادعا می‌کرده قاتله با سردبیر مجله لس آنجلس تماس می‌گیره، و ابراز نگرانی خود را از اینکه اخبار قتل دروغی بیش نیست اعلام می‌کنه. روز بعد، یک بسته به روزنامه لس آنجلس، که شامل گواهینامه، کارت‌های کسب و کار و عکس الیزابت را همراه با یک نام نوشته شده بر روی تکه‌های کاغذ و کتاب آدرس با نام مارک هانسن فرستاده می‌شه. هانسن، که یکی از آشنایان شورت بود، بلافاصله مظنون شد و بلافاصله دستگیر شد ولی به دلیل نبود شواهد و مدارک کافی آزاد خیلی زود آزاد می‌شه.

با توجه به بدنامی این مورد، در طول سال‌ها بیش از پنجاه مرد و زن به قتل شورت اعتراف کردند اما هیچکدوم از اون‌ها ثابت نشد که قاتلن و فقط قصد جلب توجه را داشته‌اند.

+گروهبان جان پی سنت جان، کارآگاهی بود که تا زمان بازنشستگی اش روی این پرونده کار می‌کرد، تو یکی از مصاحبه هاش گفته که: «این تعجب‌آور است که چگونه بسیاری از مردم خود را قاتل الیزابت معرفی می‌کنند.

شورت در گورستان مانتن ویو در اوکلند، کالیفرنیا به خاک سپرده شد. قتل حل نشده شورت، منبع گمانه زنی‌های گسترده بوده‌ و منجر به دستگیری مظنونان بسیاری، و تولید کتاب‌ها و فیلم‌هایی بر اساس داستان قتلش شده. قتل شورت رو یکی از قدیمی‌ترین قتل های حل نشده در تاریخ لس آنجلس است.

+الیزابت شورت شاید قبل از مرگش آدمه معروفی نبوده باشه، اما اونقدر مرگ عجیبی داشته که فیلم ها و کتاب های زیادی با الهام از مرگش ساخته و نوشته شده برای همین هم قتل اون رو جزء قتل های عجیب هالیوود به حساب میارند. یکی از همین فیلم ها The Black Dahlia است که در سال ۲۰۰۶ ساخته شده.

ربکا شیفر

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

قتل ربکا شیفر یکی از ترسناک ترین قتل ها در هالیوود به شمار می‌آد دلیلش چیه؟ در ادامه توضیح می‌دیم. این قتل در نتیجه ی موضوعی به وقوع پیوست که سلبریتی های امروزیم هنوز باهاش دست و پنجه نرم می‌کنند . اون چیزی نیست جز:

تعقیب کنندگان
بعد از این که ربکا تونست با حضور در سریال ها و فیلم های تلویزیونی نامی برای خودش دست و پا کنه، این ستاره ی ۲۱ ساله مورد توجه دیوانه وار یکی از طرفدارانش به نام رابرت جان باردو قرار گرفت. باردو نامه های زیادی برای شیفر نوشت که یکی از این نامه ها توسط اطرافیان شیفر پاسخ داده شد. اون حتی به لس آنجلس نقل مکان می‌کنه و بارها سعی کرد که در برنامه های زنده مختلف با شیفر ملاقات بکنه اما مامورین امنیتی هر بار مانع او می شدند.

بعد از تماشای یکی از فیلم های جدید شیفر که توی یکی از صحنه هاش ربکا به حالت عریان در رختخواب با یک مرد در فیلم بود، باردو خشمگین می‌شه و اون رو «یکی دیگر از روسپیان هالیوود» خطاب قرار می‌ده. در ۱۸ جولای ۱۹۸۹، رابرت باردو بعد از بدست آوردن آدرس منزل ربکا شیفر برای آخرین بار به لس آنجلس سفر می‌کنه و بعد از به صدا درآوردن زنگ در با بلاخره با شیفر روبرو می‌شه. بعد از مکالمه ای کوتاه بین این دو، شیفر از اون درخواست می‌کنه که دیگه مزاحمش نشه و هرگز به اونجا برنگرده.

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

رابرت جان باردو
باردو هم اون جا رو ترک می‌کنه و به یک رستوران در همان حوالی می‌ره اما یک ساعت بعد برمی‌گرده و باز هم زنگ خونه ربکا رو به صدا در میاره اما با یک تفاوت! اون هم اینکه این بار وقتی ربکا در رو باز میکنه باردو با درآوردن طپانچه ای از داخل یک بسته کاغذی ازش استقبال میکنه و بلافاصله بهش شلیک می‌کنه! یکی از همسایه ها با شنیدن صدای شلیک بافاصله با پلیس تماس می‌گیره و نیم ساعت بعد از انتقال شیفر به بیمارستان اعلام می‌شه که متاسفانه اون درگذشته.

+باردو روز بعد در حالی که در ترافیک گیر افتاده بود و حرکات عجیبی انجام می داد با گزارش مردم دستگیر شد و پس از محاکمه به خاطر قتل عمد به حبس ابد بدون امکان تجدیدنظر خواهی محکوم شد.

جیانی ورساچه

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

جیانی ورساچه در دسامبر ۱۹۴۶ در کالابریا، ایتالیا در خانواده ای با سابقه طولانی خیاطی به دنیا اومد. جیانی با طراحی و خیاطی مادرش بزرگ شد و اولین لباسش رو در سن ۱۰ سالگی طراحی کرد. در سال ۱۹۷۲، بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، جیانی به میلان نقل مکان کرد تا تحت نظر طراحان لباس متعددی که یکی از آن ها ماریو والنتینو بود مشغول به کار بشه.

۶ سال بعد، در سال ۱۹۷۸، جیانی کمپانی مد و فشن خودش رو با نام «Gianni Versace S.p.A» تاسیس کرد. وقتی که پای فشن شوها به وسط بود، جیانی پیشگام مفهوم پر کردن ردیف اول با سلبریتی ها و شخصیت های اصلی این صنعت بود. دوستانی مانند التون جان و مدونا همیشه در شوهای مد و لباس اون شرکت می کردند. جیانی در ۱۹۹۷ زمانی که داشت از ورزش صبگاحی بر می‌گشت هدف اصابت گلوله یک قاتل سریالی بنام اندرو کونانان که تا قبل از اون ۵ نفر دیگه رو هم کشته بود قرار گرفت و در حالی که تنها ۵۰ سال داشت فوت کرد.

+پلیس فلوریدا انگیزه قتل جیانی رو نفرت شدید قاتل از همجنسگرایان اعلام کرده است و گفته وی در اعترافاتش دلیل قتل رو حسادت به موقعیت اجتماعی و نفرت از گرایشات جنسی جیانی اعلام کرده. قاتل جیانی ۸ روز بعد از قتل خودش رو با همون تفنگ تو قایقش می‌کشه!

+طبق وصیتی که جیانی کرده بود بعد از مرگش تمام میراثش به خواهرش دوناتلا و خواهر زادش می‌رسه!

پیشنهاد

برای اینکه اطلاعات کامل تری بدست بیارید و بیشتر با زندگی این طراح مشهور آشنا بشید به شما پیشنهاد می‌کنم سریال (American Crime story (season 2 رو تماشا کنید.

برندون لی

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

برندون لی پسر بازیگر فیلم های مشهور رزمی بوروس لی است. برندون در فوریه ۱۹۶۵ بدنیا اومد و در  ۳۱ مارس ۱۹۹۳ به ضرب گلوله کشته شد. مرگ اون یکی از عجیب ترین مرگ های هالیوود بشمار می آد. حالا چرا؟ در ادامه توضیح می‌دیم.

قضیه از این قرار که برندون در یکی از صحنه‌های فیلم جدیدش که در حال فیلم برداری بود باید مورد اصابت گلوله قرار می‌گرفت، بعد از شلیک گلوله توسط یکی از بازیگرا و اتمام فیلمبرداری، زمانیکه الکس پرویاس (کارگردان فیلم) دستور کات می‌ده، برندون از دیگه از جاش بلند نمی‌شه و تمام صحنه پر می‌شه از خونی که از بدنش در حال خارج شدن بود.

عوامل فیلم که تازه متوجه اتفاقی که افتاده شدن سریع برندون رو به بیمارستان مدیکال سنتر اوکلند منتقل می‌کنند اما متاسفانه برندون ساعت ها قبل با زندگی وداع کرده بود. بروس (پدر) و برندون (پسر) هر دو در اوج جوانی و اوج مسیر حرفه ای خودشون بودن و مرگ اون‌ها هنوز هم در حاله ای از ابهامه. شایعات مختلفی در مورد مرگ برندون وجود داره، عده ای معتقدند که مرگ او عمدی بوده

+(دادگاه به تصادفی بودن مرگ او رای داده است)، و عده ای نیز بر این باورند که خانواده «لی» نفرین شده است.

+آرامگاه او در کنار پدرش بروس لی، در سیاتل، واشینگتن می‌باشد.

ناتالی وود

مرموز ترین قتل های هالیوودی ! 1

ناتالی وود خیلی زود پا به دنیای بازیگری گذاشت و خیلی زودتر از اون چیزی که کسی فکر می‌کرد توی یک حادثه مشکوک درگذشت. جسد ناتالی ۴۳ ساله در حالی که لباس شیک مهمونی به تن داشت در آب و در چند صد متری ویلای شخصیش پیدا شد. پلیس به دلیل خراش های روی بدن ناتالی و کبودی هاش شوهرش واگنر رو متهم اصلی پرونده اعلام کرد اما به دلیل نبود مدارک کافی پرونده مختومه اعلام شد. قتل اون در ابتدا به دلیل  شهادت شاهد ها یک غرق شدگی ساده بود اما سال ها بعد وقتی که یکی از شاهد ها اعتراف کرد که به دروغ شهادت داده، پرونده دوباره از سر گرفته شد. این شاهد اعتراف کرد که  ناتالی قبل از مرگش با همسرش در قایق تفریحیشون بگو مگوی سختی داشته ولی خب فایده ای نداشت چون در نهایت باز هم پرونده به جایی نرسید.

+این پرونده در سال ۲۰۱۱ دوباره از سر گرفته شد و واگنر همچنان مضنون اصلی این پرونده محسوب می‌شه!
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ ، red_Queen ، setayesh-
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star بررسی پوست های مشهورترین هالیوودی ها (عکس)
  هراس «کرونا» به جان غول‌های هالیوودی افتاد/ لغو اکران فیلم‌ها
  بازیگری پیمان معادی در سریال وست ورلد هالیوودی
  2 بازیگر زن مشهور هالیوودی در یک تجمع اعتراضی در آمریکا دستگیر شدند + تصاویر
  پسر کارگردان هالیوودی به گروه تروریستی داعش پیوست
  پر درآمدترین و مشهور ترین بازیگر هالیوودی
  موفق‌ترین و هنرمندترین خانواده‌های هالیوودی
  جدایی زوج سرشناس هالیوودی !
  فرصت سوزی بازیگران مشهور هالیوودی
  هنرپیشه های هالیوودی در قالب پریان !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان