امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی یک تولید کننده قاب محافظ برای گوشی‌های هوشمند

#1
با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، محافظت از این گجت‌ها اهمیت بیشتری یافته است. اسپیگن از جمله‌ی معتبرترین تولیدکنندگان قاب محافظ برای گوشی‌های هوشمند است که محصولاتش کیفیت بالایی دارند.

این روزها با افزایش قیمت گوشی‌های موبایل در بازار، پس از خرید یک گوشی قطعا اولین چیزی که اهمیت پیدا خواهد کرد، محافظت از بدنه و صفحه نمایش آن است، به همین دلیل پس از خرید گوشی به دنبال خرید قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش راهی بازار شده یا در دنیای اینترنت به گشت و گذار خواهیم پرداخت. اما سوال اینجاست در بین مدل های مختلف قاب‌های محافظ و محافظ‌های صفحه نمایش کدام گزینه همه نیاز ما را از یک قاب محافظ و یک محافظ صفحه نمایش بر طرف کرده و می تواند برای همیشه خیال ما را از بابت آسیب رسیدن به بدنه گوشی و صفحه نمایش هنگام بروز خطرات احتمالی نظیر سقوط ناگهانی از دستانمان راحت نماید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم بدون شک برند‌های معتبر زیادی در بازار وجود دارند که همگی محصولات با کیفیت و عالی را روانه بازار کرده و به مشتریان عرضه می‌کنند. اما اگر به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها باشید، قطعا محصولات برند اسپیگن همان مقصد ما بوده و بدون اغراق در جایگاه بهترین‌ها قرار خواهند گرفت، چرا که محافظ‌های این برند جدای از کیفیت ساخت بالا همگی به استثناء برخی موارد دارای گواهینامه تست سقوط از ارتفاع نظامی آمریکا (Mil-Grade) بوده و این خود ملاک برتری آنها بر تمامی مدل‌های قاب گوشی موجود در بازار خواهد بود.

با این حساب می توان گفت تقریبا ۹۰ درصد مسیر انتخاب برایمان روشن شده و به مرحله آخر یعنی انتخاب یکی از انواع مدل های مختلف قاب‌های محافظ اسپیگن خواهیم رسید؛

با یک بررسی و جستجو در میان محصولات این برند به راحتی متوجه خواهیم شد که در میان محافظ‌های اسپیگن ProGuard یکی از بهترین محافظ های این برند برای محافظت از گوشی خواهد بود؛ چرا که این محصول اولا ضمن محافظت از بدنه، از صفحه نمایش آن نیز محافظت کرده و ثانیا ساختار آن چهار لایه و مقاوم تر از سایر محافظ‌های این برند است.

ProGuard یا به فارسی پرو گارد به واقع یکی از مقاوم‌ترین محافظ‌های اسپیگن است که جزو جدیدترین محصولات این شرکت بوده و با هدف مقاومت بیشتر و محافظت بهتر راهی بازار شده است؛ در ترکیب ProGuard از چهار لایه مجزا بهره گیری شده به طوریکه دولایه از محافظ را پلی کربنات سخت و دو لایه دیگر را ترموپلاستیک پلی اورتان و یک محافظ صفحه نمایش گلس تشکیل می دهند. در کنار این ساختار از یک شبکه بندی داخلی و فناوری Air Cushion نیز بهره برده شده است که به کمک شبکه بندی داخلی از شدت ضربه وارده به محافظ کاسته شده و ضربه وارده در همه جای آن به طور یکسان پخش خواهد شد، از طرفی به کمک فناوری Air Cushion چهار گوشه محافظ مجهز به کیسه های هوا شده و در نتیجه بر مقاومت گوشه های محافظ هنگام سقوط از ارتفاع اضافه خواهد شد. اما اسپیگن به همین میزان بسنده نکرده و با طراحی ضخیم‌تر گوشه‌ها و ایجاد برجستگی در اطراف لنز دوربین محافظت از گوشی را به حداکثر رسانده و در نتیجه جای هیچ گونه نگرانی را از بابت وارد آمدن کوچکترین آسیب  به گوشی را باقی نگذاشته است.


با این تعاریف باید بگوئیم اگر جز آن دسته از افرادی هستید که محافظت از بدنه و صفحه نمایش گوشیتان اهمیت زیادی داشته و به دنبال محافظی تمام عیار برای محافظت از گوشی خود هستید، بدون شک محافظ Proguard اسپیگن جز بهترین گزینه‌ها برای انتخابتان خواهد بود؛ چرا که این محصول ضمن برآورده کردن تمامی نیاز شما از یک قاب محافظ از صفحه نمایش گوشیتان نیز محافظت کرده و شما را از خرید قاب گوشی نیز بی نیاز خواهد کرد.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان