امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی رعایت نشد

#1
فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی رعایت نشد 1

استاندار تهران گفت: انتظارات ما از رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی برآورده نشده است.

بهگزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه اجرای طرح کاشف که صبح امروز در مقر فاتب برگزار شد، در مورد اجرای طرح ترافیک در پایتخت گفت: در کمیته اجتماعی انتظامی در مورد طرح ترافیک صحبت و مواردی مطرح شد. ماهم گزارش های خود در این زمینه را ارئه دادیم‌.

وی افزود: انتظارات ما از رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی برآورده نشده است.

استاندار تهران در مورد اجرای طرح ترافیک در پایتخت و اینکه احتمال لغو دوباره این طرح وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما نظرمان را در این زمینه در کمیته اجتماعی و انتظامی مطرح کرده‌ایم و در نهایت مقرر شد تا تصمیم‌گیری در این زمینه از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود. در این زمینه نیز رصدهای لازم انجام شده و با بررسی گزارش‌ها، در مورد طرح ترافیک تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: البته انتظارات ما در مورد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین استفاده از ماسک براساس آنچه که توافق شده بود برآورده نشده است.

بندپی در ادامه به ارائه آمارهایی از وقوع سرقت در تهران نیز پرداخت و گفت: طی سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ ما شاهد ارتقای کیفیت کشف و دستگیری در مقابله با سرقت در تهران بودیم به طوری که در سال ۹۶، ۲۹ درصد از کل سرقت‌های کشور مربوط به تهران بزرگ بود اما در سال ۹۸ این آمار به ۲۱.۸ درصد رسید.

وی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون پیگیری و مقابله با سرقت‌ در تهران مصوبات خوبی داشتیم، تصریح کرد: همچنین براساس گزارش ارائه شده در این جلسه در سال جاری شاهد کاهش وقوع سرقت و همچنین افزایش کشفیات بوده‌ایم و این آمار در شهری مانند تهران با ۹ میلیون نفر جمعیت ثابت و ۳.۵ میلیون جمعیت شناور و حدود ۲۵۰ هزار نفر اتباع کشورهای خارجی آمار خوبی است.

بندپی با بیان اینکه تصویب کردیم تا پلیس تهران از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای برخوردار شود، گفت: در همین راستا نیز بنا شد تا دوربین‌های الکترونیکی و وسایل و تجهیزات روز با همراهی شهرداری برای تهران تهیه شود. همچنین از شهرداری خواستیم که دوربین‌های خودش را به پلیس نیز لینک کند.

استاندار تهران اضافه کرد: از صداوسیما هم می‌خواهیم که برای آگاهی شهروندان و ارتقای آگاهی شهروندان با پلیس آگاهی همکاری داشته و برنامه‌های آموزشی تولید و پخش کند.

وی به آمار موتورسیکلت‌ها در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۳.۵ میلیون دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر داریم که بنا شد اقداماتی برای ساماندهی آن‌ها صورت گیرد. متأسفانه حدود ۸۵ درصد از زورگیری‌ها نیز به وسیله موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود.

بندپی در مورد واحدهای صنفی بدون پروانه نیز گفت: در این جلسه نماینده اصناف نیز حضور داشته و با توجه به اینکه ۱۵۰ هزار واحد صنفی بدون پروانه در تهران داریم بنا شد تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

استاندار تهران با اشاره به نیاز پایتخت به کلانتری یادآور شد: تهران به ۸۰ کلانتری جدید نیاز دارد که در جلسه‌ای با شورای شهر تهران از آنها قول گرفتیم که در هر منطقه دو قطعه زمین برای ساخت کلانتری اختصاص دهد همچنین در جلسه‌ای با وزارت راه و شهرسازی نیز بنا شد تا ۷ قطعه زمین از آنها بگیریم.

وی درباره اینکه آیا شورای شهر تهران به تعهدات خود عمل می‌کند یا خیر؟ گفت به زودی بنده و سردار رحیمی به شورای شهر می‌رویم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی
  رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است
Heart پارلمان آلمان ماسک را اجباری کرد
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
  تاکید روحانی بر الزام استفاده از ماسک در مرحله جدید مقابله با شیوع کرونا
  کرمانی‌ها رعایت نکنند، در ۱۰ روز آینده با مرگ و میر بالا روبرو خواهیم شد
  آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور/آماده‌سازی طرح الزام استفاده از ماسک در ا
  بی‌توجهی بعضی‌ها به رعایت نکات بهداشتی از کجا آب می‌خورد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان