امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دردسر توییت‌های ترامپ برای جمهوری‌خواهان

#1
دردسر توییت‌های ترامپ برای جمهوری‌خواهان 1

جمهوری‌خواهان سنای آمریکا با دردسرهای جدیدی از جانب حساب توییتری دونالد ترامپ مواجه شدند. تبعات توییت‌های او یقه جمهوری‌خواهان را هم می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا این ماه به شدت مقابل مدیریت اعتراضات جبهه گرفت، تعداد زیادی از سناتورهای جمهوری‌خواه در تیررس توهین‌های او قرار گرفتند و به تازگی هم یک تئوری توطئه درباره مرد ۷۵ ساله‌ای که با خشونت پلیس بوفالو در نیویورک آسیب دید، بزرگنمایی کرد.

جان تیون، از سناتورهای جمهوری‌خواه از تازه‌ترین توییت‌های ترامپ در روز سه‌شنبه فاصله گرفت اما اذعان کرد که سناتورهای جمهوری‌خواه هم عمدتا ترجیح می‌دهند که مجبور نشوند درباره عادت‌های ترامپ در رسانه‌های اجتماعی اظهارنظر کنند. این سناتور گفت: چون توییت‌های ترامپ عملی است که هر روز تکرار می‌شود، ما ترجیح می‌دهیم مفسر سیاسی توییت‌های او نشویم.

سناتور لمر الکساندر هم که در حال بازنشستگی است، گفت ارزیابی توییت‌های ترامپ را به عهده دیگران از جمله "رسانه‌های مشخص" می‌گذارد. او افزود: رای‌دهندگان هم می‌توانند آن‌ها را ارزیابی کنند. قصد ندارم تفسیر مداوم روی توییت‌های ریاست جمهوری داشته باشم.

حساب توییتری ترامپ از دردسرهای مداوم جمهوری‌خواهان کنگره است. توییت‌های ترامپ یک منبع اصلی برای اخبار محسوب می‌شود و ترامپ از آن برای اخراج مقام‌های ارشد، اعلام دستورهای اجرایی، ابراز عقیده درباره قوانین و حتی انتقاد علیه اعضای حزب خودش استفاده می‌کند.

توییت‌های ترامپ گاهی صدها مورد در روز می‌شود. بعد از قانونگذاران جمهوری‌خواهان خواسته می‌شود ارزیابی کنند، آن‌ها مجبور می‌شوند یا از ترامپ حمایت کنند یا علیه او حرفی بزنند و در بسیاری از موارد آن‌ها می‌گویند که به دلیل حجم زیاد اخبار توییت مورد نظر را ندیده‌اند.

این امر سه‌شنبه مشخص‌تر شد؛ زمانی که ترامپ گفت آن مرد سالخورده‌ای که با ضربه پلیس بوفالو به زمین افتاد احتمالا اقدامی "ساختگی" از سوی یک "حامی آنتیفا" بوده است. رئیس‌جمهوری آمریکا افزود: من دیدم. او سخت‌تر از آنچه ضربه خورده باشد، به زمین افتاد. می‌تواند ساختگی باشد؟

بعد از آن، دو مرتبه از میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواه اکثریت سنا در رابطه با این توییت‌ها سوال شد و او هر بار تلاش می‌کرد تا توجهات را به سمت کار گروه جمهوری‌خواهان برای اصلاحات پلیس جلب کند. برخی از سناتورهای جمهوری‌خواه هم فورا واکنش نشان دادند. لیزا مورکوفسکی و سوزان کالینز از آن دسته بودند. میت رامنی آن را شوکه‌کننده خواند. اما اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها گفتند که این توییت ترامپ را ندیده‌اند و همچنین ترجیح می‌دهند آن‌ را نبینند!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
Heart وحشت از ترامپ، کاخ سفید را متروکه کرد
Heart آبرامز: اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود ایران با ما مذاکره می‌کند
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا
Heart صحبت‌های ملانیا ترامپ درباره وضعیت سلامتی‌اش پس از کرونا
Heart کاخ سفید: پزشکان هنوز تصمیمی درباره مرخص شدن ترامپ نگرفته‌اند
Heart ترامپ احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود
Heart پاسخ بشار اسد به درخواست ترامپ برای ترورش
Heart باشد که ابتلای ترامپ به کرونا باعث توجه بیشترش به این بیماری شود
Heart ابهامات پرونده ابتلای ترامپ به کرونا/ کاخ سفید شفاف عمل نمی‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان