امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرنوشت لیگ پینگ‌پنگ در گرو تست کرونای بازیکنان/ باشگاه‌ها ملزم به تسویه حساب کامل هس

#1
سرنوشت لیگ پینگ‌پنگ در گرو تست کرونای بازیکنان/ باشگاه‌ها ملزم به تسویه حساب کامل هس 1

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم ها ابتدا باید نتیجه تست کرونای بازیکنان خود را برای ارسال کنند و بعد ما تاریخ نهایی برگزاری پلی آف لیگ برتر را اعلام می کنیم.

پیمان حسنی در گفت و گو با ایسنا درباره ی تصمیم فدراسیون تنیس روی میز مبنی براینکه پلی آف لیگ برتر مردان برگزار شود، بیان کرد: زمانی که ما از تیم ها نظر خواستیم دو تیم پتروشیمی بندرامام و پدافند هوایی موافق بودند و دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری کرج هم اختیار را به فدراسیون دادند و گفتند تابع تصمیم فدراسیون هستند. ما هم در آخرین صحبت هایی که در انجام دادیم تصمیم گرفتیم اعلام کنیم ادامه لیگ برگزار می شود. اما ابتدا تیم ها باید از بازیکنان خود تست کرونا بگیرند و نتیجه را برای ما بفرستند. ممکن است در این میان خدایی نکرده تست برخی از بازیکنان یک تیم مثبت شود و آن تیم اصلا بخواهد از حضور در ادامه لیگ انصراف دهد. از این رو تا پایان خرداد تیم ها فرصت دارند تست کرونا بدهند و نتیجه را اعلام کنند.

او ادامه داد: از طرفی طبق پروتکل بهداشتی فدراسیون جهانی، نباید بازی دو نفره برگزار شود . ازآنجا که بازی دو نفره بسیار سرنوشت ساز است بنابراین باید ابتدا با تیم ها مشورت کنیم و سپس تصمیم بگیریم که با حذف دو بازی دو نفره چه کاری انجام دهیم. از این رو فعلا تاریخ دقیق برگزاری پلی آف لیگ را اعلام نکردیم. شاید اصلا به سمتی برویم که لیگ برگزار شود چون ممکن است تیم ها تست کرونا که می دهند، بازیکنانشان مشکل داشته باشند و از لیگ انصراف دهند.

حسنی در پاسخ به این پرسش که اگر به هر دلیل ادامه لیگ برگزار نشود، ممکن است تیم ها نخواهند تسویه حساب کامل با بازیکنان خود کنند، تصریح کرد: این بحث هم مطرح شده که اگر مسابقه برگزار نشود ممکن است باشگاه ها قسط آخر خود را به بازیکنان پرداخت نکنند اما به لحاظ قانونی نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند. چون پلی آف هم برگزار نشود ما اعلام نتیجه نهایی می کنیم بنابراین باید باشگاه ها تسویه حساب کنند. حتی در این مورد با مشاوران حقوقی هم صحبت کردیم و آنها نیز اعلام کردند باشگاه ها باید طبق قراراد عمل کنند و تسویه حساب را به طور کامل انجام دهند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد تصمیم به برگزاری ادامه لیگ برتر مردان گفت: لیگ ما نسبت به رشته هایی مانند بسکتبال با تعداد تیم کمتر و در روزهای کمتری برگزار می شود و حتی می توانیم تعداد نفرات حاضر در سالن را کاهش دهیم که حتما این کار را انجام می دهیم . با این حال اگر باز هم ببنیم حداقل خطر برای بازیکنان هست ، لیگ را برگزار نمی کنیم. اگر بعد از انجام تست های کرونا مشکلاتی باشد ممکن است فدراسیون تصمیم دیگری بگیرد. وقتی وارد جزییات کار می شویم تازه می فهمیم چقدر سخت است تعداد افراد را در یک مکان جمع کنیم و مراقب هم باشیم بین آنها فرد بیمار نباشد.

او در مورد برگزار نکردن پلی آف لیگ بانوان نیز تاکید کرد: نامه اولیه را برای برگزاری لیگ بانوان و مردان به باشگاه ها دادیم و پروتکل هایی را اعلام کردیم که تیم ها طبق آن در پلی‌آف شرکت کنند . در بخش بانوان هر چهار تیم اختیار را به فدراسیون دادند و گفتند اگر لیگ هم برگزار نشود ، موافق هستند نتایج مرحله مقدماتی به عنوان نتیجه نهایی اعلام شود.ما هم به این نتیجه رسیدیم مسابقات را برگزار نکنیم و نتیجه مرحله مقدماتی را اعلام کردیم . البته تاکید کردیم تیم ها ابتدا باید با بازیکنان خود تسویه حساب کامل کنند و بعد ما تاریخ برگزاری اختتامیه را اعلام خواهیم کرد تا از هر تیم یک نفر به عنوان نماینده بیاید کاپ و مدال ها رادریافت کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Smile سلطه کامل لژیونرها بر فهرست تیم ملی
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  تست کرونای تونی کروس مثبت اعلام شد
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  اخطار جدی مهدی طارمی به برخی بازیکنان تیم ملی
Subarrow معروف و موسوی در جمع بازیکنان الهام‌بخش والیبال جهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان