امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترامپ: به نیروی پلیس "قویتر" نیاز داریم

#1
ترامپ: به نیروی پلیس "قویتر" نیاز داریم 1

رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی بار دیگر گفت از نیروهای امنیتی کشورش حمایت می‌کند و آن دسته از مامورانی که علیه معترضان از زور افراطی استفاده می‌کنند را "عناصر نامطلوب" می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک میزگرد در شهر دالاس ایالت تگزاس نسبت به "زدن برچسب نژادپرست یا متعصب بودن به ده‌ها میلیون آمریکایی شریف" هشدار داد.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شدند که همچنان تظاهرات ضدنژادپرستی در آمریکا در اعتراض به قتل جورج فلوید به دست پلیس این کشور ادامه دارد.

ترامپ در میزگرد مذکور تصریح کرد: آمریکایی ها مردمی خوب و با اخلاق هستند".

وی ادامه داد: ما باید با هم در جهت مقابله با تعصب و تبعیض در هر جایی که ظاهر شوند همکاری کنیم اما اگر به شکلی غلط به ده‌ها میلیون آمریکایی شریف برچسب نژادپرست یا متعصب بودن بزنیم هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت و هیچ زخمی را درمان نخواهیم کرد.

ترامپ در این اظهاراتش مکررا از پلیس آمریکا حمایت کرده و گفت، آن مامورانی که از زور افراطی علیه معترضان استفاده کرده‌اند "عناصر نامطلوب" هستند.

ترامپ به جای اعتراض به خشونت پلیس کشورش علیه سیاهپوستان با افسرانی که حین انجام وظیفه هدف حمله قرار گرفته‌اند اظهار همدردی کرد.

وی گفت که دولتش با آموزش پلیس ادامه خواهد داد و با تغییر اسامی برخی پایگاه‌های نظامی مخالف است.

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که کشورش به نیروهای پلیس "قویتر" نیاز دارد و اعلام کرد که دولت وی در حال کار "برای نهایی کردن یک دستورالعمل اجرایی است که باعث می‌شود ادارات پلیس در سراسر کشور برای رعایت آخرین استانداردهای حرفه ای برای استفاده از نیرو ، از جمله تاکتیک ها تشویق شوند.

این میزگرد ساعاتی بعد از عذرخواهی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از بابت همراهی کردن ترامپ در پیاده روی مناقشه برانگیز چند روز پیش وی در میدان لافایت برگزار شد.

پس از این میزگرد، ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت، آمریکا باید نیروهای پلیس را قدرتمند نگه دارد اما از افسران دخیل در مرگ فلوید به شدت انتقاد کرد و آن ها را عامل رقم زدن " ۸ دقیقه وحشتناک و یک فضاحت" دانست.

وی مدعی شد ما بعد از اعتراضات قرار است کارهای خوب زیادی انجام دهیم اما همچنین باید نیروی پلیس و امنیتی‌مان را قدرتمند نگه داریم.

او درباره این نیروها اظهار کرد: آن‌ها باید کارشان را درست انجام دهند و درست و به خوبی آموزش ببینند. مساله غم انگیز این است که هرچند آن‌ها بسیار حرفه‌ای هستند اما وقتی اتفاقی مثل این را با بیش از۸ دقیقه وحشتناک می‌بینیم این یک فضاحت است و بعد مردم میپرسند آیا همه نیروهای پلیس اینگونه‌اند؟!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرکل:دروضعیت کرونایی بی سابقه قرار داریم
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
Heart وحشت از ترامپ، کاخ سفید را متروکه کرد
Heart آبرامز: اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود ایران با ما مذاکره می‌کند
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا
Heart صحبت‌های ملانیا ترامپ درباره وضعیت سلامتی‌اش پس از کرونا
Heart کاخ سفید: پزشکان هنوز تصمیمی درباره مرخص شدن ترامپ نگرفته‌اند
Heart ترامپ احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود
Heart پاسخ بشار اسد به درخواست ترامپ برای ترورش
Heart باشد که ابتلای ترامپ به کرونا باعث توجه بیشترش به این بیماری شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان