امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حواشی ۳ ماهه اخیر شهرخودرو/ از غیبت ادامه‌دار خارجی‌ها تا مشخص نبودن زمین تمرین

#1
حواشی ۳ ماهه اخیر شهرخودرو/ از غیبت ادامه‌دار خارجی‌ها تا مشخص نبودن زمین تمرین 1

تعطیلی موقت و بیش از ۳ ماه لیگ باعث شد تا حواشی مختلفی برای تنها نماینده مشهد در لیگ نوزدهم به وجود بیاید و هنوز هم تکلیف بسیاری از موارد از جمله زمین تمرین این تیم و ادامه حضور آن‌ها در لیگ نوزدهم مشخص نباشد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۳ ماه است که از آخرین بازی شهرخودرو در لیگ نوزدهم می‌گذرد و تعطیلی این لیگ به دلیل شیوع گسترده کرونا باعث شد تا بازیکنان شهرخودرو نیز همانند سایر بازیکنان در بیشتر کشورهای جهان از زمین فوتبال دور شوند. تعطیلی لیگ اتفاق خوشایند شهرخودرویی‌ها نبود ولی این تیم را از روند نه چندان مناسبش فاصله داد.

تعطیلی بیش از ۳ ماهه لیگ حواشی و خبرهای مختلفی را درباره این تیم مشهدی به وجود آورد و نگذاشت که نام مشهدی‌ها در روزهای بدون فوتبال با گوش‌ها غریبه شود. در همان ماه های ابتدایی فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو پیگیر مطالبات این باشگاه از پرسپولیس بود و بارها در رسانه‌های مختلف از مدیران قرمزهای پایتخت به خاطر بدقولی در وصول چک‌های مربوط به انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس انتقاد کرد. البته این انتقادها کارساز نبود و با این که ماه‌ها از این انتقال می‌گذارد، هنوز پرسپولیسی‌ها به طور کامل پول باشگاه شهرخودرو را پرداخت نکرده‌اند.

اعتراض به قهرمانی پرسپولیس در صوت ادامه نیافتن لیگ و در ادامه، اعتراض به آغاز دوباره لیگ نوزدهم باز هم پای مدیران شهرخودرو از جمله حمیداوی را به رسانه‌ها باز کرد. مالک شهرخودرو در ائتلافی با ۳ باشگاه خصوصی لیگ برتری دیگر یعنی باشگاه‌های ماشین‌سازی، تراکتور و نساجی مازندارن شرایط کرونا در کشور را خطرناک اعلام کردند و با نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان تهدید به انصراف از لیگ برتر کردند. در این بین، تست اول کرونای شهرخودرویی‌ها با ۲ مشکوک همراه بود که البته یکی از این ۲ عضو مشکوک به کرونا شهرخودرو یعنی داوود سیدعباسی، مبتلا شدنش به کرونا را تکذیب و اعلام کرد که بیماری او سرماخوردگی بوده است.

همچنین این باشگاه مشهدی هنوز موفق نشده از بازیکنان و سایر اعضای تیمش تست دوم کرونا و یا همان تست PCR را بگیرد و شرایط تمرینی این تیم و ادامه تمرینات آن‌ها در هاله ای از ابهام است. در فاصله تنها ۲ هفته به آغاز مجدد لیگ نوزدهم، شهرخودرویی‌ها به دنبال انتقال زمین تمرینشان به تهران هستند و مالک این باشگاه هنوز از موضعش نسبت به انصراف از لیگ برتر پایین نیامده است. یکی دیگر از حواشی خاص باشگاه مشهدی، پیوند نانوشته برادری بین مالک این باشگاه و محمدرضا زنوزی، مالک شهرخودرو بود و جلسات و تماس‌های مختلف این دو در ۳ ماه اخیر باعث شد که هر دو باشگاه شهرخودرو و تراکتور یک رویکرد و نگاه را به ادامه یافتن لیگ و حواشی مربوط به ویروس کرونا داشته باشند.

حالا در فاصله ۱۶ روز تا بازی شهرخودرو برابر ذوب‌آهن که نخستین دیدار این تیم پس از تعطیلی موقت لیگ برتر به حساب می‌آید، هنوز تکلیف میزبانی این تیم در هاله‌ای از ابهام است و آزمایش مجدد کرونا از اعضای این تیم گرفته نشده است. باید دید در این فاصله باقی مانده مدیران شهرخودرو چه موضعی خواهند داشت؛ آن هم در حالی که مهاجم اصلی این تیم و دستیار اول مجتبی سرآسیایی یعنی استفانو کوزین هنوز به ایران برنگشته‌اند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  غیبت سرمربیان در نشست‌های مطبوعاتی تخلف است
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان