امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهانه‌های تمام نشدنی حسین رسولی برای ماندن در بلاروس!

#1
بهانه‌های تمام نشدنی حسین رسولی برای ماندن در بلاروس! 1

پرتابگر دیسک ایران که در بلاروس به سر می‌برد، به تازگی اعلام کرده که تا یک سال دیگر نمی‌تواند به ایران برگردد.

به گزارش ایسنا، حسین رسولی، پرتابگر دیسک ایران که بهمن ماه ۹۸ از سوی فدراسیون دوومیدانی به اردوی بلاروس اعزام شد و هنوز به کشور برنگشته، در تازه ترین مصاحبه خود عنوان کرده است زمانی به ایران برمی‌گردد که مدال المپیک را کسب کند. او گفته قصد پناهندگی ندارد اما به خاطر شرایط همسرش مجبور است که یک سال در بلاروس بماند. این در حالی است که پیش از این پدر رسولی اعلام کرده بود او تا چند هفته آینده به کشور برمی‌گردد.

رسولی در زمان سرپرستی ایرج عرب، همراه با بهنام شیری به بلاروس اعزام شد تا خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو آماده کند. هر چند این دو پرتابگر با رکورد ورودی فاصله داشتند اما فدراسیون برای آنها هزینه کرد. با شیوع ویروس کرونا در جهان و لغو پروازهای بین‌المللی اقامت این ورزشکاران تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد. در این مدت رسولی بارها به شرایط خود انتقاد کرد و حتی به ایسنا گفت که غذای درست و حسابی نخورده‌اند و صاحب خانه شان قصد بیرون کردن آنها را دارد، اما زمانی که اواسط خرداد ماه شرایط بازگشت‌شان فراهم شد رسولی به ایران برنگشت.

رسولی پس از این موضوع به ایسنا گفت با پرواز بعدی که دو هفته دیگر است به ایران برمی‌گردد اما پس از مدتی، مهدی مبینی (سرپرست فدراسیون دوومیدانی) به نقل از پدر این ورزشکار اعلام کرد که او قصد ازدواج در بلاروس را دارد و تا چند هفته آینده برمی‌گردد، با این حال رسولی در جدیدترین مصاحه خود حرف‌هایی زده که با مصاحبه‌های قبلی اش تناقض دارد تا ادعای پیشنهاد دستمزد ۱۵۰۰ دلاری و مهاجرت او را بیش از پیش قوت ببخشد.

اعزام این ورزشکاران بدون ناظر و سرپرست به اردوی برون مرزی و عدم بازگشت او پیش از شیوع گسترده کرونا دو اشتباهی است که شرایط موجود را تا حدود زیادی رقم زده است. رسولی اکنون که شنیده می‌شود از نظر مالی دچار مشکل شده، کسب مدال المپیک را بهانه کرده تا حمایت فدراسیون را داشته باشد. او گفته بعد از گرفتن مدال المپیک دوباره به ایران برمی‌گردد در حالی که تا ورودی فاصله زیادی دارد.‌

هر چند شنیده شده پروژه اردوی بلاروس از زمان مجید کیهانی، رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی کلید خورده است اما اعزام آن در زمان ایرج عرب انجام شد. هر شخصی که مسئول این اردو و اعزام است باید عواقب تصمیمات خود را بپذیرد. از طرفی مسئولان ورزشی کشور نیز باید نسبت به اعزام ورزشکاران حساسیت بیشتری به خرج بدهند تا اینگونه ضمن هدر رفتن هزینه‌های بیت‌المال و به سخره گرفتن قوانین، وجهه ورزش کشور نیز خراب نشود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  ارسلان با یک پاس گل تمام کرد (عکس)
  سنگ تمام اخباری برای تراکتور
  آرتتا امیدوار به ماندن ستاره قرضی
  زلاتان؛ جانوری که تمام نمی‌شود!(عکس)
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  حسین توکلی: وزنه برداری در المپیک سنت شکنی نکند
  حسین کیهانی: قول داده‌ام قوی‌تر برگردم/ برای کاهش محرومیت باید وکیل بگیریم
  مسی: ممکن است این توقف به نفع ما تمام شود
  پیگیری فدراسیون دوومیدانی برای حل مشکل ۲ ورزشکار ایران در بلاروس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان